رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 555390

پاشازاده در گفتگو با مهر:

اشتباه قبل تکرار نشود/ استقلالیها قهرمان جام حذفی نشده‌اند!

ساعت 24-پیشکسوت آبی پوشان گفت: استقلالی‌ها دست به کار بزرگی زدند اما نباید این را فراموش کنند که هنوز در جام حذفی قهرمان نشده‌اند.

مهدی پاشازاده اظهار داشت: در مجموع و به لحاظ فنی دربی خوبی را بین سرخابی‌ها شاهد نبودیم و روند بازی به نوعی بود که هر دو تیم شانس پیروزی داشتند. هر دو تیم از یکدیگر و از شکست واهمه داشتند و این باعث شد تا احتیاط را در دستور کار قرار دهند و این احتیاط بیش از حد بود.

وی اضافه کرد: تراکم بازیکن در مرکز زمین نشان از این ایده‌های احتیاط‌آمیز می‌داد؛ که البته شاید به دلیل حذفی بودن این دربی و حساسیت مازاد آن بتوان تا حدودی این شیوه را درک کرد. از همین رو در اکثر دقایق بازی شاهد پاس‌های اشتباه زیادی بودیم و کمتر دیده شد تعداد پاس‌های صحیح یک تیم دو رقمی شود.

پیشکسوت آبی پوشان خاطرنشان ساخت: بعد از ورود بابک مرادی به ترکیب استقلال جناح چپ این تیم تحرک بیشتری پیدا کرد و زوج مرادی-قایدی با همکاری اسماعیلی وزنه را در کارهای تهاجمی به سود آبی پوشان سنگین کردند، اما این سنگین شدن وزنه به اندازه‌ای نبود که سرنوشت بازی را تغییر دهد.

پاشازاده در خصوص ضیافت پنالتی‌ها در پایان بازی بیان داشت: زدن پنالتی تمرکز بالایی می‌طلبد و نقش دروازه‌بان‌ها هم بسیار مهم است. استقلالی‌ها در مجموع تمرکز بهتری نسبت به حریف داشتند. در ضربه آخر پنالتی هم روی عبدی فشار بالایی بود چون می‌دانست اگر پنالتی گل نشود تیمش شکست می‌خورد. همین فشار تمرکز را از او گرفت و البته از سید حسین حسینی هم نگذریم دست بازیکن پنالتی زن پرسپولیس را خواند تا بهترین واکنش خود را در این بازی نشان دهد.

کاپیتان پیشین آبی پوشان در ادامه تصریح کرد: این بازی تمام شد و رفت و قانون نانوشته‌ای در فوتبال می‌گوید تیم پیروز حق خوشحالی کردن بیش از حد متعارف ندارد و باید خیلی سریع به شرایط مسابقه بازگردد. متاسفانه فصل گذشته هم بعد از حذف پرسپولیس از جام حذفی، بچه‌ها فینال را باختند و قهرمان نشدند تا یک تجربه تلخ به قیمت از دست رفتن یک جام به دست آید. کادر فنی و بازیکنان و البته کادر مدیریتی مجموعه باید این تجربه را مد نظر داشته باشند تا بار دیگر بعد از کار بزرگ حذف پرسپولیس، جام حذفی از دست نرود. حیف است تیمی که تا این مرحله بالا آمده و پرسپولیس را حذف کرده، قهرمان نشود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها