رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 555504

بررسی چگونگی بهتر شدن رتبه الکسای سایت با الکسایار و مزایای آن

رپورتاژ تبلیغی / در این مقاله راه های افزایش بازدید سایت و بهتر شدن رتبه الکسا را بررسی خواهیم کرد و قصد داریم شما را با سایت الکسا یار و خدماتشان آشنا کنیم.امیدواریم که بعد از خواندن این مطالب شما نیز در جهت کاهش الکسا و افزایش بازدید از ساییتان اقدام کنید و برای رسیدن به این هدف سایتتان را به وب سایت الکسا یار بسپارید.

رتبه الکسا چیست ؟

به عددی که میزان بهتر بودن و محبوبیت سایتتان را نسبت به سایت های دیگر اعلام می کند رتبه الکسا می گویند.رتبه الکسا همانطور که به ترافیک سایت ما بستگی دارد از آن طرف هم تغییرات در ترافیک سایت های دیگر در بهبود رتبه الکسا سایتمان موثر است.

سایت الکسا با بررسی فعالیت های آنلاین مردم و با استفاده از گرفتن آمار ترافیک وب سایت ها رتبه بندی می کند.در اصل برای گرفتن رتبه الکسای هر سایت مجموعه از محاسبات وجود دارد، به عنوان مثال می ‌توان به تعداد بازدیدکنندگان یک سایت در چند ماه گذشته اشاره کرد، و یا اینکه چه تعداد از بازدیدکنندگان سایت توسط افراد جدیدی بوده است.

الگوریتم الکسا بیشتر بر اساس بازدیدهای سایت شما در مقایسه با همه سایت های دیگر در ۳ ماه اخیر می باشد و اعتبار سایتتان را تعیین می کند و به شما رتبه می دهند. به عنوان مثال سایتی که کمترین رتبه را دارد جایگاه ۳۰ میلیون را می گیرد و سایتی که بهترین رتبه را دارد جایگاه ۱ را دریافت می کند.بر همین اساس کاهش رتبه الکسا برای مدیران سایت ها حائز اهمیت است.

باید بدانید که سایت هایی که تازه تاسیس شده اند و تازه کار هستند و یا سایت هایی که بازدید کننده زیادی ندارند در فهرست رتبه گذاری سایت الکسا جایی ندارند و شاید سایتهای تازه کار بعد از اینکه الکسا توانست داده هایشان را جمع‌آوری کند آنها را در فهرست قرار دهد.

لازم به ذکر است که سایت الکسا به اینگونه رتبه‌بندی می‌کند که هر چه عدد سایتتان کمتر و کوچکتر باشد سایتتان بهتر و موفق تر است. باید بدانید منظور از کاهش رتبه الکسا در واقع بهبود رتبه الکسا است. اگر رتبه ی الکسای سایتان 100 باشد، به این معناست که 99 سایت قبل از سایت شما وجود دارد که از بازدید کنندگان بیشتری برخوردار هستند. و در سایت الکسا قادر هستید رتبه جهانی سایت خود و همچنین رتبه سایتتان در ایران را ببینید. اما مدیران سایت ها هدفشان بیشتر کاهش رتبه الکسا در ایران است. رتبه الکسا بر حسب تعداد بازدیدکنندگان سایتتان مشخص می شود و تعداد صفحات بازدید شده سایتتان هم در بهبود رتبه الکسا تاثیر گذار است. یعنی امکان دارد دو سایت در یک روز دقیقا دو هزار بازدید کننده داشته باشند ولی رتبه الکسای متفاوتی بگیرند، زیرا در یکی از سایت ها هر بازدید کننده فقط دو صفحه سایت را مشاهده کرده و در سایت دیگر هر بازدید کننده ده صفحه را تماشا کرده است.

نکته مهم دیگری که باید بدانید این است که رتبه الکسا براساس میانگین رتبه سه ماه گذشته سایتتان دسته بندی و امتیاز می دهد. به همین دلیل اگر یک روز ترافیک زیادی داشتید نباید فکر کنید بلافاصله تاثیر زیادی بر رتبه الکسای سایتتان می گذارد.

روش های کاهش رتبه الکسا

-استفاده از نوارهای ابزار الکسا بر روی مرورگر

اگر می خواهید به آسانی اطلاعات مرتبط با بازدیدکنندگان و کاربران و ترافیک سایتتان را مشاهده و جمع آوری کنید بهترین کار استفاده از ابزار الکسا در مرورگر است.

-استفاده از بک لینک

یکی دیگر از عوامل مهمی که بر روی کاهش رتبه الکسا سایتتان تاثیر گذار است، ایجاد و استفاده از بک لینک می باشد.شاید تا به حال سایت هایی را دیده باشید که با وجود بالا بودن ترافیک سایشان در الکسا رتبه خوبی دریافت نکرده اند که یکی از عواملش استفاده نکردن از بک لینک هست.

چگونه رتبه الکسای سایت مان را کاهش دهیم

اگر سایتی دارید و از اعتبار آن اطمینان حاصل کرده‌اید، رتبه شما در الکسا نشانگر عملکرد خوب سایتتان است. اما داشتن رتبه الکسا بین سایت ها مبهم است، اولاً سایت‌هایی که ترافیک بالا و سئوی قوی نسبت به سایت‌های دیگر دارند سایتشان معتبر تر است و در مقایسه با سایتهای دیگر مخصوصا سایت های رقبا بازدیدکنندگان بیشتری دارند و رتبه الکسای بهتری خواهند گرفت.

معیار مهم برای همه مدیران سایت ها گرفتن رتبه خوب از الکسا است. کاهش رتبه الکسای سایت میزان محبوبیت و عملکرد خوب آن سایت را نشان می دهد. سایت الکسا به همه سایت ها عددی را اختصاص داده که به آن رتبه الکسا می گویند. باید بدانید که اگر بازدید کننده بخواهد از سایت شما خرید کند به احتمال زیاد رتبه الکسای سایتتان را چک می کند یا اگر تبلیغ کننده ای بخواهد سایت شما را تبلیغ کند باز هم رتبه الکسای سایت شما را چک خواهد کرد. پس باید آگاه باشید که کاهش رتبه الکسا بر موفقیت و کسب درآمد سایتتان تاثیرگذار است.

بررسی چگونگی بهتر شدن رتبه الکسای سایت با الکسایار و مزایای آن

چگونه باعث افزایش بازدید از سایتمان شویم؟

لازم به ذکر است که وقتی سایتتان بازدید کننده بیشتری دارد، هنگام جستجوی کلمات کلیدی در گوگل و موتورهای جستجوی دیگر سایتتان در جایگاه‌های بهتری ظاهر خواهد شد و همچنین افزایش بازدید سایت بر روی کاهش رتبه الکسا تاثیر می گذارد و همین امر به بهتر شدن و بالا رفتن اعتبار سایت شما منجر می شود. اکنون سایت الکسا یار برای افزایش بازدید سایتتان طراحی شده است. افزایش بازدید از سایت ارتباط مستقیمی به کاهش رتبه الکسا و بهتر شدن رتبه سایتتان نسبت به سایر سایت ها خواهد داشت.

میانگین بازدید از یک سایت ارتباط مستقیمی با کاربران و بازدیدکنندگانی که وارد سایت می شوند و سایت را مشاهده می‌کنند، دارد. و افزایش بازدید از سایت بر کاهش رتبه الکسا تاثیر می گذارد اگر به تازگی سایتی را تاسیس کرده‌اید و می خواهید کاربران و بازدیدکنندگان سایتتان را افزایش بدهید و در نتیجه آن رتبه خوبی نسبت به سایر سایت ها از الکسا بگیرید از راهکارهای افزایش بازدید سایت، در وب سایت الکسا یار استفاده کنید. سایت الکسا یار به شما کمک می کند تا سایتتان دیده شود و رتبه خوبی در الکسا دریافت کنید و کاربرانتان به مشتریان همیشگی سایتتان تبدیل شوند.

ساخت و راه اندازی یک سایت اولین قدم و مهمترین کاری است که برای کسب و کار آنلاین انجام می دهید، که مطمئناً باعث موفقیت و پیشرفتتان می شود. اما باید بدانید که برای کسب این موفقیت انجام کارهایی الزامیست تا وب سایتتان بهتر دیده شود. اولین دغدغه همه وب مستر ها و مدیران سایتها این است که برای سایتشان ترافیک بیشتری دریافت کنند و همانطور که قبلا اشاره کرده ایم، افزایش بازدید سایت باعث گرفتن رتبه بهتری از الکسا می شود.

افزایش بازدید سایت به چه معناست و چه مفهومی دارد؟

در توضیحی ساده می توان گفت دریافت ترافیک بالا برای سایت یعنی بازدیدکنندگان و کاربران وارد سایت شما بشوند و هر ورود مساوی است با یک بازدید. اما نکته اینجاست که هر ورود کاربر به معنای کسب یک بازدید بیشتر نیست و معمولاً بازدیدها را طبق آی پی های کاربران می شمارند و ملاک اصلی این رتبه بندی ها بر طبق شمارش این آی پی ها به صورت روزانه می باشد.

بررسی چگونگی بهتر شدن رتبه الکسای سایت با الکسایار و مزایای آن

افزایش بازدید سایت چه ارتباطی با افزایش رتبه سایت در الکسا دارد؟

شما می توانید با اقدامات مناسب و کسب بازدید روزانه باعث بهبود رتبه الکسای سایت خود شوید. اما از آنجایی که رتبه بندی سایت ها کمی پیچیده تر است باید در خصوص افزایش بازدید سایت به موارد دیگری هم توجه نشان دهید. به عنوان مثال می توان به سئوی سایت اشاره کرد، شما با انتخاب کلمات کلیدی مناسب باعث می شوید که کاربران و بازدیدکنندگان بیشتری وارد سایتتان شوند و در کنارش رتبه خوبی از گوگل دریافت می کنید و زمانی که از گوگل رتبه خوبی دریافت کنید هنگام سرچ کلمات کلیدی گوگل سایت شما را جزو اولین وبسایت ها نشان خواهد داد و اینگونه کاربران بیشتری وارد سایتتان می شوند و بازدید از سایتتان افزایش می یابد و با افزایش بازدید از سایت و با بالا رفتن ترافیک وب سایتتان می توانید رتبه خوبی از الکسا دریافت کنید و همه اینها با ثبت نام در وب سایت الکسا یار امکان پذیر است.

حتماً تا کنون متوجه شده‌اید که سایت الکسا یک آمارگیر قدرتمند و کاملاً حرفه ای است که سایت های گوناگون را طبق معیارهای خود از جمله ترافیک سایت رتبه بندی می کند. رتبه الکسا تخمینی از میزان محبوبیت و موفقیت وب سایتتان در میان کاربران و بازدیدکنندگان از سایت است. بهبود رتبه الکسا یکی از مهمترین دغدغه های مدیران سایتها می باشد که باعث موفقیت کسب و کار شما در فضای سایتها و اینترنت می شود.

سرویس بهبود رتبه الکسا خدمتی است که از سوی سایت الکسا یار به شما ارائه داده می شود که می توانید ظرف مدت چند هفته و چند ماه رتبه الکسای سایت خود را کاهش بدهید و حتی با تمدید ماهیانه آن قادر هستید رتبه سایتتان را بر روی عدد مورد نظرتان ثابت نگه دارید و باعث بهبود رتبه الکسای سایتتان شوید.

چرا باید رتبه الکسای سایتمان را بهبود دهیم؟

به دلیل اینکه جلب رضایت و اعتماد کاربران در فضای اینترنت بسیار کار سختی است. زمانی که کاربری وارد سایتتان می شود و قصد دارد محصولی را خریداری کند و یا از خدماتتان استفاده کند اولین فکری که به ذهنش می‌رسد، معتبر بودن سایتتان است و اینکه آیا می تواند به سایت شما اطمینان کند؟ زمانی که شما با سئوی سایت و تبلیغات بازدیدکنندگان زیادی را به سایتتان دعوت می کنید باید بتوانید اعتماد این کاربران و بازدیدکنندگان را به محصولات و خدمات سایتتان را جلب کنید.یکی از روش‌هایی که در جلب اعتماد کاربران تاثیرگذارند بهبود رتبه الکسا می باشد.

وقتی که رتبه الکسای خوبی داشته باشید در دید افراد و کاربران شما صاحب وب سایتی هستید که بازدیدکنندگان و کاربران زیادی دارید و از اعتبار بالایی برخوردار هستید. و این چنین کاربران تازه به سایتتان اعتماد کرده و از خدماتتان استفاده خواهند کرد و یا محصولات سایتتان را خریداری می کنند.

بهبود رتبه الکسا یکی از از معیارهای مهمی است که اعتبار سایتتان را بالا می برد و بسیاری از مدیران سایت ها و وبلاگ و وبمسترها به دنبال روش هایی هستند که بر روی بهبود رتبه الکسای سایتشان را تاثیر بگذارد.

سایت الکسا یار به عنوان ارائه دهنده خدمات در زمینه بهبود رتبه الکسا به شما کمک خواهد کرد تا در کوتاهترین زمان ممکن بتوانید به رتبه مورد نظر خود دست پیدا کنید. شما با ثبت نام در سایت الکسا یار می توانید باعث کاهش رتبه الکسای سایت تان شوید.

مزایای بهبود رتبه الکسا سایت مان چیست؟

کاهش رتبه الکسا یکی از مهم‌ترین چالش هایی است که اکثر سایت ها با آن روبرو هستند. زیرا با کاهش رتبه الکسای سایتتان فواید زیادی را برای وب سایتتان به وجود می آورید.

-شناخته شدن بیشتر و برند شدن وب سایتتان

-اعتماد بیشتر کاربران به سایتتان

-افزایش کسب درآمد از طریق سایت و فروش بهتر محصولاتتان

-گرفتن رتبه بهتر و بالاتر از موتورهای جستجو

چه فاکتورهایی باعث بهبود رتبه الکسای سایت ما می شود؟

همانطور که می دانید رتبه بندی الکسا بر اساس معیارهای خاصی انجام می گیرد و هرچقدر سایتتان این معیارها را بهتر رعایت کنند جایگاه بهتری در الکسا دریافت خواهید کرد.

-ترافیک سایتتان

-تعداد بازدید کاربران از صفحات سایتتان

-مدت زمانی که هر کاربر در سایت حضور دارند

اعمال پارامترهای بالا یعنی کمیت و کیفیت بازدیدکنندگان سایتتان برای رتبه بندی در الکسا مهم و تاثیر گذار است.

برای آنکه بتوانید رتبه سایتتان در الکسا را بهبود ببخشید باید اقداماتی را انجام بدهید که باعث افزایش بازدید سایتتان شود.

-تولید محتوا اولین اقدام برای افزایش ترافیک سایتتان است. اگر بازدیدکنندگان وب سایت شما از محتوایی که ارائه می دهید راضی باشند تبدیل به مشتریان همیشگی سایتتان خواهند شد. حتی این امکان وجود دارد که سایتتان را به دیگران معرفی کنند و باعث افزایش بیشتر کاربرانتان شوند.

-رعایت فاکتورها و پارامترهای گوگل، اگر بتوانید سایتتان را برای موتورهای جستجو مانند گوگل بهینه سازی کنید و جایگاه خوبی در سرچ گوگل به دست بیاورید، هر روز کاربران زیادی وارد سایتتان می شود واین امر در در مدت طولانی می تواند باعث بهبود رتبه الکسای سایتتان شود.

بررسی چگونگی بهتر شدن رتبه الکسای سایت با الکسایار و مزایای آن

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها