رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 555735

قتل دختر تهرانی در خانه جدیدش / قاتل کیست؟ + جزییات

ساعت 24-قتل دختر تهرانی در خانه جدیدش در شرق تهران رقم خورد و قاتل پا به فرار گذاشت.

قتل
قتل دختر تهرانی عصر یکشنبه رقم خورد. پرونده قتل دختر تهرانی در شرق تهران به وقوع پیوست وتیمی از ماموران پلیس آگاهی تهران برای قتل دختر جوان وارد عمل شدند. قتل دختر جوان با ضربات زیاد چاقو رخ داده است و تحقیقات برای دستگیری عامل قتل دختر جوان در دستور کار ماموران قرار گرفته است.

ساعت 17:30 دقیقه یکشنبه 27 تیرماه امسال ماموران کلانتری 128 تهران نو در جریان قتل خونین دختر 32 ساله ای در ساختمانی در خیابان صفا شرقی قرار گرفتند.

قتل دختر جوان در شرق تهران

بدین ترتیب تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران به دستور بازپرس مصطفی واحدی از شعبه 11 دادسرای امور جنایی تهران برای تحقیقات ویژه وارد عمل شدند و کارآگاهان در گام نخست پی بردند ه دختر جوان به تازگی این خانه را خریداری کرده است.

کارآگاهان وقتی پای در صحنه جرم گذاشتند با جسد دختر جوان که هدف ضربات چاقو از ناحیه پهلو، گردن، کمر و صورت قرار گرفته بود روبرو شدند و این در حالی بود که داخل خانه تنها یک موکت بود و نشان از آن داشت که دختر جوان هنوز به این خانه نقل مکان نکرده است.

جزئیات قتل دختر تهرانی در شرق تهران

کارآگاهان در ادامه به سراغ مرد جوانی که پلیس را در جریان قتل دختر جوان قرار داده بود رفتند و این مرد که یکی از بستگان دختر جوان است به ماموران گفت: دختر جوان و برادرش در خانه ای در منطقه شوش تهران زندگی می کنند و پدر و مادرش سالها قبل فوت کرده اند که دختر جوان از چندی قبل به دنبال خرید خانه بود که من این خانه را به او پیشنهاد دادم و توانست این خانه را خریداری کند.

وی افزود: عصر امروز برای معامله خانه قرار داشتم و دختر جوان گفت که به خانه جدید می آید که من ساعت 17:30 بود که به جلوی ساختمان آمدم و ابتدا زنگ خانه را به صدا در آوردم اما پاسخی نشنیدم و با توجه به اینکه صاحبخانه کلید خانه را به من داده بود وارد خانه شدم و با جسد دختر جوان در وسط سالن خانه روبرو شدم.

تیم تشخیص هویت و پزشکی قانونی در صحنه جرم تجسس ها را آغاز کردند و مشخص شد دختر جوان ساعت 2 ساعت قبل از حضور ماموران قتل رسیده است و با توجه به ضربات چاقو که روی کمر و گردن وجود داشت احتمال می رود قاتل از پشت به دختر جوان حمله کرده و او را هدف ضربات چاقو قرار داده است.

بنا بر این گزارش، جسد دختر جوان به دستور بازپرس پرونده به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات برای دستگیری عامل جنایت در دستور کار ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.

حوادث اختصاصی رکنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها