رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 556070

منصوریان: فوتبال ما تمام‌ میشود

ساعت 24-سرمربی تیم‌ آلومینیوم اراک گفت: ما نمی‌توانیم روی فساد سرپوش بگذاریم. اثبات فساد کار بسیار سختی است و کسی اگر بخواهد سالم کار کند، دیوانه تلقی می‌شود و با این روند، فوتبال ما تمام‌ می‌شود.

علیرضا منصوریان، سرمربی آلومینیوم اراک، درباره حاشیه‌های بازی تیمش برابر تراکتور در رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: این دومین بار است که به این شکل در بازی عصبانی می‌شوم. صحبت‌هایی که کردم عین واقعیت است. می‌دانید که در تمام سطوح فوتبال ما فساد بیداد می‌کند. فوتبال ما اگر کسی بگوید پاک است، باید او را دیوانه فرض کرد. من کاری به اختلافی که با فیروز کریمی داشتم، ندارم. بحث من چیز دیگری است.

او ادامه داد: داور چهارم بازی را به من بگویید که کارش دقیقا در بازی چیست؟ آیا او مبصر کلاس است؟ مامور نیروی انتظامی است؟ داور چهارم معضل تمام مربی‌هاست. آنها داوری را ول می‌کنند و فقط کارشان شده به مربی بگویند صحبت نکنید و تذکر بدهند پایت روی خط رد شد. در همین صحنه‌ها، همین داورها تشخیص کارت قرمز و پنالتی می‌دهند. مشکل با فضای فرهنگی و ذهنی داوران چهارم است. من یک بحثی با آقا فیروز داشتم و با بازیکن تیم صحبت کردم و بعد نمی‌دانم داور چهارم در گوشی‌اش با داور چه صحبتی کرد که به من کارت قرمز دادند. من مربی‌ای هستم که نمی‌خواهم دکور خود را حفظ کنم. من دهن کمک داور چهارم را گرفتم تا بی‌جهت داور بازی را به پای این بحث نکشاند. مباحث روانی داوران ما بسیار ضعیف است. ما تا به حال به داوری اعتراض و برخوردی داشتیم؟ تمام این ذهن من را این داوران چهارم می‌گیرند.

منصوریان افزود: آقا فیروز کریمی، انسان صادقی است. او به داور حتی گفت که نباید منصوریان اخراج می‌شد. ما با یکی از دستیاران تراکتور بحث داشتیم. من حتی در شرایط سخت به اعصابم مسلط هستم. فوتبال ما در داخلش فساد است. من روز گذشته با آقای کامرانی‌فر صحبت کردم و گفتم شما جزو نفراتی هستید که در این جایگاه، چالش‌های بسیاری را تجربه می‌کنید. فساد در همه قسمت‌های فوتبال وجود دارد. دغدغه مربیان نباید مسائل حاشیه‌ای داوری باشد. فساد فقط در لیگ ۲ نیست. الان برای توجیه امور، لیگ ۲ را تعطیل کردند. فساد در لیگ یک و لاکچری‌تر از آن در لیگ برتر هم وجود دارد. بیشترین ضرر را در حوزه داوری در چند هفته اخیر، آلومینیوم اراک کرده است. ما وقتی داخل زمین می‌رویم، دوست نداریم کسی از بیرون افراد داخل زمین را شارژ کند. ما نمی‌توانیم روی فساد سرپوش بگذاریم. اثبات فساد کار بسیار سختی است و کسی اگر بخواهد سالم کار کند، دیوانه تلقی می‌شود و با این روند، فوتبال ما تمام‌ می‌شود.

انتهای پیام

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها