رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 556150

والیبال المپیک ۲۰۲۰ توکیو/ ایران ۱۸ - ۲۵ لهستان

ساعت 24-تیم ملی والیبال ایران در نخستین بازی خود از رقابت‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو به مصاف لهستان رفت.

از ساعت ۱۵:۱۰ امروز (شنبه) ۲ مرداد ۱۴۰۰، تیم ملی والیبال ایران در نخستین بازی خود از رقابت‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو، به مصاف تیم لهستان مدعی کسب عنوان قهرمانی رفت.

با تصمیم ولادمیر آلکنو، در این بازی تیم ملی ایران با ترکیب ابتدایی سعید معروف، امیر غفور، محمد موسوی، میلاد عبادی‌پور، میثم صالحی و علی‌اصغر مجرد وارد زمین شد. مهدی مرندی نیز لیبروی تیم ایران بود.

ویتال هینن نیز تیم ملی لهستان را با ترکیب ابتدایی کورک، لئون، اسلیوکا، فابیان، یاکوب و بینیک به زمین فرستاد. زاتورسکی نیز لیبروی تیم لهستان بود.

*نکته:
بازی‌های والیبال در المپیک ۲۰۲۰ توکیو بدون در نظر گرفتن وقت استراحت‌های فنی در امتیازات ۸ و ۱۶ برگزار می‌شوند.

ست اول: ۲۵ - ۱۸ لهستان

نخستین امتیاز بازی را لهستان با آبشار لئون کسب کرد و با بیرون رفتن آبشار موسوی، شاگردان هینن ۵ - ۳ پیش افتادند. با درخشش صالحی در سرویس، ایران موفق شد اختلاف را جبران کرده و نتیجه ۶ - ۶ مساوی شود. پس از وقت استراحتی که هینن گرفت، لهستانی‌ها با آبشارهای کورک و اشتباه مرندی در دریافت، ۱۰ - ۷ پیشی گرفتند. عملکرد خوب لهستان در سرویس اختلاف را به ۴ امتیاز رساند (نتیجه ۱۲ - ۸ لهستان).

سرویس خوب موسوی و اشتباه اسلیوکا دو امتیاز متوالی را برای ایران به دست آورد تا بازی ۱۶ - ۱۴ شود. پس از یک رالی جذاب امیر غفور امتیاز ۱۵ را برای ایران به دست آورد ولی این لهستان بود که همچنان ۱۹ - ۱۵ برتری را در اختیار داشت. در حالی که لهستان ۲۰ - ۱۵ پیشی گرفت، آلکنو برای ایران تقاضای وقت استراحت کرد. با درخشش شیوکا و لئون روی توپ‌های برگشتی و سرویس‌های پر قدرت کورک، لهستان نهایتا ۲۵ - ۱۸ پیروز این ست شد.

ادامه دارد

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها