رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 556235

نوشته ای عجیب ازاحمد نقیب زاده و بیماری توهم توطئه

ساعت 24 -احمد تقیب زاده استاد علوم سیاسی دردانشگاه است و یکی از اعضای شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی به حساب می آید. اوکه یکی از تحلیلگران جدی در سیاست داخلی است و نوشته های پرشماری دارد از روزگار سیاست درایران حیران شده و اعتراف می کند انگار بیماری توهم توطئه گرفته است.

خبر

آنهایی که با نوشته های نقیب زاده آشتا هستند می دانند وی کمتر شده است ماتن های عجیب بنویسد .اما او در صفحه فیس بوک خود مطلب عجیبی نوشته است که ساعت 24 با جرح وتعدیل بخش هایی از نوشته نقیب زاده نیز وحذف برخی نکات اقدام به درج اعتراف نامه وی کرده است که می خوانید:

آدم بعضی وقتها دچار توهم توطئه می شود ، چون چاره دیگری ندارد. در سیاست خیلی به حرفها و شعارها توجه می کنند درحالی به مردان سیاست و گروه سیاسی را نه به حرفهایشان که با اعمالشان باید نمره داد. البته اعمال را نیز بایدبدون تردید با نتیجه آنها سنجید. می دانیم که یکی از شعارهای انقلاب مقدس اسلامی بیداری و اتحاد جهان اسلام بود و پس از پیروزی انقلاب ، گروههای اسلامی متعددی مثل القاعده شکل گرفتند. اولین نتیجه این بیداری هم فراری دادن شوروی از افغانستان بود . گمان می رفت با این رخداد بزرگ شعله های مه ما میدانیم که یکی از شعارهای انقلاب مقدس اسلامی بیداری و اتحاد جهان اسلام بود.دین اسلام در جمهوریهای مسلمان نشین شوروی هم زبانه بکشد ولی پیش از آن شوروی فرو پاشید و از نطر تئوری توطئه وظیفه اسلام و مسلمین تمام می شد. اما اینطور نبود. حالا باید آنها متحد می شدند تا اسرائیل را از صفحه روزگار بزدایند. لکن در بحبوحه تقریب مذاهب در همه جا مبارزه با رافضی ها به برنامه اصلی جهان اسلام تبدیل شد و گفتند که اگر شیعه ها امامت دارند و چنین قدرت گرفته اند ما هم خلافت داریم و چیزی از آنها کم نداریم. چنین بود که برادر ابوبکر البغدادی با ساعت میلیونی خود بر منبر خطبه خواند و مانند برادران صدر اسلام به هیچ زنی در موصل تعرض نشد چون هم عرب بودند و هم مسلمان واقعی . در عوض ایزدیها که نه عرب بودند و نه مسلمان مانند یهودیان بنی قریضه یا ایرانیان آتش پرست از دم تیغ گذشتند و زنان و دختران آنها طبق احکام شریعت تصرف شده و پس از کامیابی در بازارهای بین المللی اسلامی به عنوان کنیز به فروش رسیدند. به همین دلیل کوچکترین لرزشی در دل رئوف و مهربان پیشوایان اسلام از شیعه و سنی ایجاد نشد. مهم این بود که جهانیان با چهره اسلام واقعی آشنا و در عین حال به مصداق آیه شریفه النصر بالرعب دشمنان به وحشت افتاده و فوج فوج به دین مبین داخل شوند. خلاصه آنکه وحدت جهان اسلام هم به این صورت محقق شد. واما برنامه اصلی یعنی حذف اسرائیل همچنان پابرجا ماند. نتیجه آنکه بعد از تجهیز اسرائیل به پیشرفته ترین سلاحها به پیمان ابراهیم بین اسرائیل و اکثر کشورهای عرب منطقه انجامید. آیا هنوز وظیفه دیگری برعهده نظام مقدس ج. ا. ا باقی مانده است. به نظر می رسد هنوز رسالت به پایان نرسیده است. اسرائیل به خاورمیانه ای ازهم پاشیده و در گرداب فقر و فلاکت غوطه خورده نیاز دارد. فعلا عراق و سوریه و لبنان به نتیجه مطلوب نزدیک شده اند. اما تجزیه ایران و ترکیه و عربستان هم زمینه هایی لازم دارد که گروهی در تدارک آن هستند. آنچه در طول ۴۲ سال اتفاق افتاد و لازم بود این بود که همه تحصیل کرده ها و کار آفرینان طاغوتی و دست نشانده بیگانه جملگی متواری و به جای آنها افراد متعهد مکتبی گمارده شوند. الآن همه بیمارستانهای فرانسه و مراکز تحقیقاتی آمریکا و کانادا به وسیله همین پزشکان و مهندسین منحط ایرانی اداره و کشور خودمان به دست انسانهای صالح و سالم به زیبایی اداره میشود که مایه شکر است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها