رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 556415

پلیس برملا کرد:

مرد کرجی روی بدن زنان تتو می کرد / نمادهای شیطان پرستی فاش کرد

ساعت ۲۴- معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز گفت: فردی که اقدام به انتشار تصاویر خالکوبی و شیطان پرستی در فضای مجازی می کرد توسط عوامل پلیس امنیت عمومی استان دستگیر شد.

خبر
شیطان پرستی و ترویج این پدیده شوم برای جوان کرجی دردسرساز شد. شیطان پرستی سبب شد تا این جوان به جرم ترویج شیطان پرستی بازداشت شوند. البته علاوه بر جرم شیطان پرستی در پرونده این جوان انتشار تصاویر خالکوبی با موضوع شیطان پرستی نیز مطرح بود. این مرد پلید سعی می کرد زنان کرج را به شیطان پرستی دعوت کند.

سرهنگ محمد معظمی گودرزی در تشریح این خبر گفت: در پی رصد فضای مجازی توسط کارشناسان پلیس امنیت عمومی استان ، مرد ۳۷ ساله ای که اقدام به انتشار تصاویر خالکوبی و شیطان پرستی در فضای مجازی برای بانوان و آقایان می کرد در یکی از مناطق شهرستان کرج مورد شناسایی قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: با انجام اقدامات پیچیده پلیسی و جمع آوری مستندات لازم ، محل اختفای متهم شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی، طی یک عملیات غافلگیرانه متهم دستگیر و پلیس امنیت عمومی استان منتقل شد.

بازداشت عامل شیطان پرستی در کرج

سرهنگ معظمی گودرزی بیان داشت: متهم پس از مواجهه با مستندات پلیسی، به جرم خود مبنی بر انتشار تصاویر خالکوبی و شیطان پرستی در فضای مجازی اعتراف، که در این خصوص محتوای مربوطه از صفحه این فرد حذف و متهم به همراه پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون ۲۰ نفر از افرادی که اقدام به انتشار محتوای مجرمانه در فضای مجاری می کنند در استان البرز دستگیر شده اند و صفحات این افراد حذف یا مسدود شده است، بیان داشت: پلیس سر سوزنی با مجرمان تعارف ندارد و برابر قانون با هنجارشکنان برخورد خواهد کرد.

این مقام انتظامی در پایان گفت: هموطنان عزیز در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی، مراتب را از طریق مرکز فوریت های ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

حوادث اختصاصی رکنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها