رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 556553

آشنایی بیشتر با شرکت میکروتیک و اکسس پوینت های آن

رپورتاژ تبلیغی/میکروتیک از شرکت های تولید کننده تجهیزات شبکه است که دفتر مرکزی آن در کشور لتونی است. سبد محصولات این شرکت شامل، سوئیچ ها، روترها، اکسس پوینت ها و سیستم عامل ها و نرم افزارهای کمکی در این حوزه است. در ادامه با پیام ماهواره همراه باشید و درباره اکسس پوینت های این شرکت اطلاعات بیشتری کسب کنید.

dir="RTL" style="text-align:right">دو تیر با یک نشان، خرید تجهیزات و کسب اطلاعات بیشتر

فروشگاه اینترنتی پیام ماهواره، با ارائه اطلاعات دقیق درباره محصولات، سعی می‌کند که شما را در انتخاب بهترین تجهیزات که مناسب کسب و کار شما هستند، یاری کند. با این کار هم می‌توانید بهترین محصولات را با بهترین قیمت خریداری کنید و هم اینکه اطلاعات دقیقی را به اطلاعات گذشته خود اضافه کنید. اطلاعات امروز ما درباره شرکت میکروتیک و محصولات آن خواهد بود. آنچه در این مقاله بیشتر معرفی می‌شود اکسس پوینت های hap و cap هستند. با ما همراه باشید.

آشنایی بیشتر با شرکت میکروتیک و اکسس پوینت های آن

آشنایی بیشتر با محصولات شرکت میکروتیک

اما قبل از پرداختن به ادامه محتوا، کاری که یک اکسس پوینت انجام می‌دهد این است که امکان اتصال تجهیزاتی که قابلیت اتصال بی سیم دارند، را به یک شبکه کابلی ایجاد می‌کند. در صورت استفاده از اکسس پوینت، میزان کابل کشی شما به صورت عمده کاهش پیدا می‌کند و محیط کار شما نظم بیشتری پیدا می‌کند.

معرفی شرکت میکروتیک

میکروتیک، در سال 2015 به عنوان بیستمین شرکت برتر کشور لتونی معرفی شد. این شرکت در حوزه تولید تجهیزات شبکه فعالیت می‌کند و سبد محصولات آن شامل، سوئیچ ها، روترها، اکسس پوینت ها و سیستم عامل ها و نرم افزارهای کمکی در این حوزه است.

شرکت میکروتیک در سال 1996 تاسیس شد و به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در تولید و فروش تجهیزات شبکه شناخته می‌شود. ویژگی های اصلی محصولات این شرکت، کنترل گسترده، انعطاف پذیری و مسیریابی دقیق آن است که باعث شده است، محصولات این شرکت در تمام کشورها مورد استقبال قرار گیرند. در کشور ما نیز استقبال از محصولات این شرکت بسیار زیاد است و محصولات آن محبوبیت بالایی دارند.

در ادامه درباره دو اکسس پوینت میکروتیک اطلاعات بیشتری را ارائه خواهیم داد.

بررسی ویژگی های اکسس پوینت میکروتیک hap lite tc

آشنایی بیشتر با شرکت میکروتیک و اکسس پوینت های آن

بررسی ویژگی های اکسس پوینت میکروتیک hap lite tc

اکسس پوینت میکروتیک hap lite tc وسیله ای ایده آل و مناسب برای قرار گرفتن در تمام محیط ها است؛ خانه، محل کار و یا آپارتمان خود را به این اکسس پوینت مجهز کنید و از ویژگی های آن استفاده کنید.

این محصول به RouterOS نیز مجهز است و مدیریت پهنای باند، کاربران و سایر ویژگی های دیگر را در اختیار شما قرار می‌دهد.

RouterOS، سیستم عامل بستر سخت افزاری میکروتیک (RouterBOARD) است که می‌تواند بر روی کامپیوتر نصب شود و اکسس پوینت را به یک روتر تبدیل می‌کند. با این سیستم عامل شما می‌توانید کنترل کاملی بر مسیریابی ها، پهنای باند، فایروال، hotspot gateway، VPN سرورها و سایر موارد دیگر داشته باشید.

در ضمن از ویژگی های بستر سخت افزاری RouterBOARD این است که ویژگی PoE را دارند و می‌توانند از طریق اترنت نیز تغذیه شوند و نیاز به کابل جداگانه برای تامین انرژی برق ندارند. اما با وجود این ویژگی، به یک connector(کانکتور) برای منبع تغذیه خارجی نیز مجهز هستند.

آشنایی بیشتر با شرکت میکروتیک و اکسس پوینت های آن

آشنایی بیشتر با اکسس پوینت میکروتیک hap lite tc

اکسس پوینت میکروتیک hap lite tc، علاوه بر PoE و مجهز بودن به RouterOS ویژگی های دیگری مانند CPU قدرتمند 650 مگاهرتز، 32 مگابایت حافظه RAM، چهار پورت Fast Ethernet، لایسنس RouterOS L4 و ارتباط dual chain بی سیم 2.4 گیگاهرتز را نیز دارد.

dual chain ویژگی دیگر محصولات میکروتیک است که به MIMO (multiple-input and multiple-output) یا چندین ورودی و چندین خروجی اشاره می‌کند. در زبان فارسی chain به واژه زنجیره ترجمه شده است؛ اما به طور کلی، هر چه تعداد زنجیره ها بیشتر باشد، به این دلیل که شبکه در چندین کانال مولتی پلکس می‌کند، سریعتر است و قدرت آن نیز بیشتر خواهد بود.

درباره ویژگی های امنیتی نیز باید اضافه کرد که این محصول از دکمه triggered WPS پشتیبانی می‌کند. این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد که به راحتی و بدون تایپ کردن رمز پیچیده به شبکه متصل شوند و با فشار دادن یک دکمه به cAP تغییر حالت می‌دهد.

WPS مخفف WiFi Protected Setup و استانداری برای ایمن سازی شبکه های بی سیم است. در ضمن cAP نیز مخفف Controlled Access Point است و به معنی اکسس پوینت کنترل شده است که به شما تمرکز و دسترسی و مدیریت بیشتر را ارائه می‌دهد.

آشنایی بیشتر با شرکت میکروتیک و اکسس پوینت های آن

آشنایی بیشتر با اکسس پوینت میکروتیک hap lite tc

قیمت میکروتیک hap lite tc در بازار جهانی در حدود 22 دلار است و برای خرید آن با بهترین قیمت و بهره مندی از تخفیف های ویژه کافی است که به فروشگاه اینترنتی پیام ماهواره مراجعه کنید.

در عنوان بعدی، اکسس پوینت میکروتیک cap lite معرفی و ویژگی های آن بررسی خواهند شد. با ما همراه باشید.

بررسی ویژگی های اکسس پوینت میکروتیک cap lite

آشنایی بیشتر با شرکت میکروتیک و اکسس پوینت های آن

بررسی ویژگی های اکسس پوینت میکروتیک cap lite

قبل از هر چیز قیمت میکروتیک cap lite در بازارهای جهانی در حدود 30 دلار است که با توجه به ویژگی ها و ظرافت و طراحی زیبایی که دارد، کاملا مناسب است.

آشنایی بیشتر با شرکت میکروتیک و اکسس پوینت های آن

آشنایی بیشتر با ا اکسس پوینت میکروتیک cap lite

cap lite یک اکسس پوینت کوچک است و برای قرارگیری در محیط های عمومی و محیط هایی مانند هتل ها، فرودگاه ها، مراکز خرید و سایر اماکن بسیار مناسب است. تنها دو محفظه پوشش خارجی این محصول را تشکیل می‌دهند که برای دوست داران طبیعت، این محفظه ها می‌توانند توسط پرینترهای 3D نیز طراحی گردند.

این اکسس پوینت می‌تواند، از پتانسیل کامل RouterOS استفاده کند و عملکردی عالی را به شما ارائه دهد. ویژگی مهم دیگری که باعث می‌شود، شما به عنوان یک مدیر تمام اکسس پوینت های خود را از یک مکان مرکزی کنترل کنید، CAPsMAN است، که به عنوان یک ویژگی بسیار کاربردی شناخته می‌شود. نکته دیگر این است که این محصول ویژگی PoE را نیز دارد.

ویژگی های دیگر محصول به شرح زیر است

· فرکانس اسمی CPU: 650 مگاهرتز

· RAM/ Storage: 64 مگابایت/ 16 مگابایت

· کارکرد عالی در دمای -40 تا 70 درجه سانتیگراد

· پشتیبانی از یک پورت اترنت

· و بسیاری از ویژگی های دیگر از جمله حجم و اندازه کوچک که برای مدل دیواری ابعاد آن 88*52*20 میلیمتر و برای مدل سقفی ابعاد آن 88*20 میلیمتر است.

· آشنایی بیشتر با شرکت میکروتیک و اکسس پوینت های آن

· آشنایی بیشتر با ا اکسس پوینت میکروتیک cap lite

برای خرید محصولات میکروتیک و کلیه محصولات شبکه و سرویس VoIP کافی است که به فروشگاه اینترنتی پیام ماهواره مراجعه نمایید.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها