رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 556767

قطعی شدن پیوستن آزمون به لورزکوزن از دید رسانه‌های آلمان

ساعت 24-رسانه‌های معتیر آلمانی از قطعی شدن پیوستن سردار آزمون به بایرلورکوزن خبر دادند.

اسپورت ۱ آلمان خبر داد پیوستن سردار آزمون به بایرلورکوزن قطعی شده است. سردار آزمون ظاهراً در آستانه انتقال به بوندس لیگا است. طبق اعلام Sport۱ مهاجم زنیت سن پترزبورگ به احتمال زیاد به بایرلورکوزن می‌رپد. تیم آلمانی پیش از این در مورد یک قرارداد بلند مدت با این بازیکن ۲۶ ساله ایرانی به توافق رسیده است.

بایرلورکوزن در کنار وستهام و رم ایتالیا تلاش زیای برای خرید این بازیکن داشتند و تیم آلمانی گوی رقابت را ربوده است. طبق گزارشات بایرلورکوزن ۱۴ میلیون یورو به علاوه پاداش به تیم زنیت سن پترزبورگ روسیه پرداخت می‌کند.

آزمون از سال ۲۰۱۳ در روسیه بازی می‌کند و خود را به عنوان بهترین بازیکن این لیگ مطرح کرده است. این بازیکن ۲۶ ساله اکنون در ۸۵ بازی برای باشگاه سن پترزبورگ ۵۴ گل به ثمر رسانده است. فصل گذشته او ۲۰ بار در لیگ برای تیمش گلزنی کرد.

بایر لورکوزن احتمالا لئون بایلی را از دست بدهد و به همین خاطر نیاز زیادی به یک مهاجم گلزن دارد و به همین خاطر تلاش زیادی برای خرید سردار آزمون انجام داده است و باید منتظر ماند و دید این بازیکن ایرانی بعد از سال‌ها می‌تواند نماینده فوتبال ایران در بوندسلیگا شود یا خیر؟

اسپورتال آلمان نیز پیوستن آزمون به بایر لورکوزن را قطعی دانسته است.

انتهای پیام

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها