رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 556922

آخرین نوسانات ارزی/ قیمت لیر در یک سال اخیر چقدر تغییر کرد؟

ساعت24-قیمت هر دلار آمریکا در بازار آزاد امروز نسبت به روز گذشته ۴۱۰ تومان افزایش یافت و از ۲۶ هزار تومان فراتر رفت اما در ساعات اخیر کمی عقب نشست.

هر دلار آمریکا در ظهر امروز به بالاترین قیمت خود که ۲۶ هزار و ۹۹۴ تومان بود رسید و در ساعات اخیر با کاهش چشمگیر قیمت ها به کانال ۲۵ هزار تومانی بازگشت و در حال حاضر ۲۵ هزار و ۸۵۳ تومان قیمت خورده است که نسبت به روز گذشته ۰.۹۹ درصد گران شده است و در یک هفته اخیر نیز هزار و ۱۴۴ تومان و یا به عبارتی ۴.۶۲ درصد افزایش قیمت را تجربه کرده است. گفتنی است که هر دلار آمریکا در مدت مشابه سال گذشته ۵ هزار و ۵۱ تومان ارزان تر معامله می شده است.

در میان سایر ارزهای موجود در بازار یورو نیز از افزایش قیمت ها در ۲۴ ساعت گذشته در امان نمانده است و این ارز با افزایش قیمت ۸۱۱ تومانی نسبت به روز گذشته در حال حاضر به قیمت ۲۹ هزار و ۶۴۸ تومان رسیده است؛ گفتنی است که هر یورو در یک هفته اخیر ۸۷۴ تومان گران شده است و این ارز در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۵ هزار و ۸۴۶ تومان گران تر خرید و فروش می شود.

لیر ترکیه اما که یکی دیگر از ارزهای پرکاربرد در نزد ایرانیان است در ۲۴ ساعت گذشته افزایش قیمت ۷۰ تومانی را تجربه کرده است و در حال حاضر به قیمت ۳ هزار و ۶۰ تومان رسیده است و در یک هفته اخیر نیز این ارز افزایش قیمت ۱۷۰ تومانی را تجربه کرده است و اما قیمت این ارز در نسبت با مدت مشابه سال گذشته ۳۳۲ تومان کاهش داشته است.

پوند انگلیس نیز امروز با افزایش قیمت ۴۹۱ تومانی به قیمت ۳۶ هزار و ۲۲۷ تومان رسیده است که البته از قیمت ۳۷ هزار و ۷۸۰ تومان که بالاترین قیمت امروز بوده است کمی عقب نشسته است؛ این ارز در یک هفته اخیر هزار و ۹۸۵ تومان گران شده است و در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته نیز ۵ هزار و ۵۲۱ تومان افزایش قیمت داشته است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها