رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 556968

خوش خبر: تیم ما در باد شکست لهستان خوابید/ جنگ تمار عیاری با ژاپن داریم

ساعت 24-شرط صعود تیم ملی والیبال ایران به دور دوم المپیک، شکست ژاپن است.

تیم آلکنو که شروع طوفانی داشت، خیلی زود به نسیم تبدیل شد تا حدی که کانادا و ایتالیا را تکان هم نداد. امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی والیبال بازی آخر دور مقدماتی را نبرد تمام عیار بین دو تیم مدعی آسیایی برای صعود میداند. نبردی جذاب و دیدنی که برنده اش طعم خوشبختی را مزه، مزه می کند.

*چه اتفاقی افتاد که طوفان والیبال ایران در المپیک بعداز دو بازی فروکش کرد؟

ما و بچه ها هم بعداز شروع طوفانی مقابل لهستان ، توقع داشتیم با برد کانادا صعود تیم به دور دوم را یکسره کنند، تا آماده تر از بقیه به مرحله بعد برسد. اما تیم بعداز دو بازی اول، تمرکزش را از دست داده است.

*چطور شاید انتظار نداشت بعداز شکست کانادا در لیگ ملتها، دو پیروزی اول، فکر می کردند برنده هستند و همین کار را خراب کرد؟
به نظرم که بازیکنان با پیروزی که بعداز چندسال مقابل لهستان گرفت، در باد آن خوابیدند و به همین خاطر دیگر نتیجه نگرفت، البته اینجا المپیک است و تیم‌های دیگر حریفان راحتی نیستند.

* تیم چهارم صعود کننده به دور دوم گروه B مشخص شده؟
نه هنوز. مجهولی تیم های صعود کننده برای دو گروه است. هموز هیچ چیز مشخص نیست، حتی تکلیف اینکه ونزوئلا حذف می شود یا تونس در گروه بعدی. نتایج سه بازی قبلی جدول دو گروه را پیچیده کرده است.

*دو باخت برابر کانادا و ایتالیا کار صعود را سخت کرد.
ما مقابل تیم هایی باختیم که سالها نتیجه بازی ما برابرشان، برد و باخت بوده است، کانادا را در ریمینی، بردیم واینجا باختیم، ایتالیا را هم.اتفاق خیلی عجیبی نیفتاده است و نتیجه بازی فردا شب ما تکلیف تیم را روشن می کند.

*فرداشب، سرنوشت تیم رقم می خورد.
با دو باختی که دادیم، کار صعود به بازی مقابل ژاپن افتاده که ننیجه اش ماندن یا نماندن در المپیک را تعیین می کند. در واقع بازی فرداشب، جنگ تمام عیار است.

*به نظر شما تیم چقدر شانس برد دارد؟
شک نکنید، تیم ما، مثل بازی اول مقابل لهستان هم قسم شده اند تا اجازه ندهند، ژاپن نفس بکشد. همان اتفاقی که در بازی با لهستان رقم زدند و این تیم را آزار دادند. فکر می کنم با چنین عرق و تعصبی کنار توانمندی بالایشان، می توانند با شکست ژاپن به دور بعد صعود کنند. البته از حالا هیچ چیز مشخص نیست.

*اما حریف تیم، خیلی هم راحت نیست.
حریف ما تیم جنگجویی است و دست از تلاش تا اخرین لحظه برنمیدارد، از طرفی میزبانی پوئن مثبتی برای ژاپنی ها است که باعث می شود بهتر کار کنند، بچه های ما هم باید با همه توان و روحیه ای مثل ژاپن بازی کند. هرچند کرونا اجازه نداده تا تماشاگران ژاپنی برای حمایت تیم هایشان به سالن بیایند اما آنها مدتها است در سالن بازیها تمرین کرده اند و بازیها برایشان، بازی خانگی است و باز هم شرایط به نفع آنها است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها