رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 557006

خرید آیفون تصویری سوزوکی

رپورتاژتبلیغی/امروزه به دلیل تغییر سبک مردم از خانه های حیاط دار به آپارتمان نشینی ، استفاده از آیفون تصویری و تجهیزات آن بیشتر از قبل مورد نیاز می باشد . درب بازکن های تصویری یکی از وسایل ضروری ساکنین ساختمان های مسکونی است و کاربرد فراوانی دارد به همین دلیل است که شرکت های تولید بسیاری در زمینه طراحی و تولید آیفون های تصویری فعالیت دارند.

خرید آیفون تصویری سوزوکی

امروزه به دلیل تغییر سبک مردم از خانه های حیاط دار به آپارتمان نشینی ، استفاده از آیفون تصویری و تجهیزات آن بیشتر از قبل مورد نیاز می باشد . درب بازکن های تصویری یکی از وسایل ضروری ساکنین ساختمان های مسکونی است و کاربرد فراوانی دارد به همین دلیل است که شرکت های تولید بسیاری در زمینه طراحی و تولید آیفون های تصویری فعالیت دارند. در این مقاله قصد داریم به طور کامل برند محبوب سوزوکی را مورد بررسی قرار دهیم تا در هنگام خرید آیفون تصویری سوزوکی با تمام امکانات و قابلیت های این درب بازکن تصویری آشنا باشید و خرید راحت تری انجام دهید . در ادامه مطلب همراه ما باشید .

قابلیت های یک آیفون تصویری مناسب

در ابتدا بهتر است که با قابلیت و امکانات یک آیفون تصویری مناسب آشنا شویم :

انتقال تصویر فرد تماس گیرنده برای واحد

قابلیت ضبط فیلم و عکس فرد تماس گیرنده

در برخی از مدل های قابلیت ضبط صدا هم دارد

ارتباط صوتی میان واحد ها و توانایی ارتباط با بخش نگهبانی و باز کردن درب پارکینگ

قابلیت انتقال زنگ واحد خود بر روی زنگ همسایه

امکان به کار گیری از آن برای بیش از یک درب ورودی و چندین دوربین مدار بسته سایر قابلیت ها

انواع آیفون تصویری

آیفون های تصویری دو نوع رنگی و سیاه و سفید می باشد به طور کلی آیفون های تصویری به سه دسته تقسیم می شود.

آیفون تصویری با حافظه داخلی

آیفون تصویری با اتصال به مموری

آیفون تصویری با اتصال به ماژول حافظه

بررسی تاریخچه کمپانی سوزوکی

خرید آیفون تصویری سوزوکی

کمپانی سوزوکی در سال 1909 در ژاپن تاسیس شد . در واقع این شرکت یکی از برترین ها در آسیای شرقی و خاورمیانه می باشد . دفتر خاورمیانه این برند در ایران می باشد و از محصولات با کیفیتی برخوردار است . این برند در ایران با محصولات با کیفیت خود شناخته می شود و متشکل از تیمی حرفه ایی و تکنسین های برتر می باشد و توانسته آیفون های تصویری با کیفیتی را تولید کند . با خرید آیفون تصویری سوزوکی کاملا از کیفیت و کارآیی محصول مطمئن باشید .

انواع آیفون تصویری سوزوکی

تنوع خرید آیفون تصویری سوزوکی بسیار بالا می باشد و کمپانی سوزوکی با توجه به نیاز مشتری های خود درب بازکن های تصویری 4.3 اینچ و 7 اینچی با صفحه نمایش های رنگی و لمسی مطابق با تکنولوژی های برتر و روز دنیا طراحی و تولید می کند .

قابلیت های آیفون تصویری سوزوکی

با خرید آیفون تصویری سوزوکی از قابلیت و امکانات هایی بهره مند می شوید که در ادامه قابلیت های این درب بازکن تصویری محبوب را مورد بررسی قرار می دهیم .

صفحه نمایش آیفون تصویری سوزوکی

نمایشگر های درب بازکن تصویری سوزوکی به صورت LED می باشد و اکثر آیفون های تصویری دارای نمایشگر LCD هستند . این درب بازکن های تصویری در اندازه های 4.3 اینچی و 7 اینچی تولید می شود و از وضوح و کیفیت تصاویر بالایی برخوردار می باشد .

صفحه کلید لمسی

این برند محبوب آیفون های تصویری خود را در دو نوع صفحه کلید لمسی و غیر لمسی تولید می کند . طبق نیاز و سلیقه خود می توانید محصول خود را انتخاب کنید . این برند از قطعات با کیفیت استفاده می کند و این باعث می شود تا صفحه کلید لمسی تا مدت طولانی بدون هیچ مشکلی کار کند . همچنین از نظر ظاهری هم به دلیل مسطع بودن بدنه مانیتور زیبایی بیشتری دارد .

حافظه داخلی و خارجی در آیفون تصویری سوزوکی

با پیشفت تکنولوژی قابلیت های جدیدی به آیفون های تصویری اضافه شده است و برند سوزوکی نیز در محصولات خود این قابلیت های به روز را اضافه کرده است . یکی از این امکانات ، حافظه داخلی و خارجی برای ضبط تصاویر در آیفون تصویری می باشد . در واقع با حافظه بودن درب بازکن تصویری این امکان را به شما می دهد تا امنیت بالاتری داشته باشید . به این صورت است که با فشردن زنگ واحد ساختمان ، به طور اتوماتیک یک عکس از شخص گرفته می شود . همچنین قابلیت ذخیره فیلم هم در این آیفون های تصویری برای شما وجود دارد .

قابلیت ارتباط با واحد نگهبانی

یکی دیگر از قابلیت های این درب باز کن تصویری ، ارتباط با واحد نگهبانی است که تنها با فشردن یک دکمه می توانید با نگهبانی ارتباط برقرار کنید . این قابلیت برای آیفون تصویری سوزوکی در مجتمع های بزرگ با تعداد واحد بالا بسیار ضروری و مهم است . در هنگام خرید آیفون تصویری سوزوکی به این نکته هم توجه داشته باشید .

مزیت های خرید آیفون تصویری سوزوکی

تنوع در طرح و اندازه دستگاه ها

دارای صفحه کلید های لمسی و غیر لمسی

دارای مدل های حافظه دار و بی حافظه

استفاده از صفحه نمایش LED برای مانیتور ها که این امر سبب بالا رفتن کیفیت تصویر می شود

استفاده از پلیمر ABS یا پلاستیک فشرده برای بدنه

استفاده از سوئیچر داخلی برای مانیتور ها

امکان نصب دستگاه تنها با 5 رشته سیم

دارای واحد های کنترل کیفی (QC ) و توسعه و تحقیقات (R&D ) تحت نظر تکنیسن های برتر

دارا بودن مدل های فراوان برای سلیقه های مختلف و بودجه از کم به زیاد

برخورداری از تکنولوژی روز و برتر دنیا

کلیه محصولات دارای QC شرکت سوزوکی است .

این شرکت مراحل تجهیز 0 تا 100 یک ساختمان را با تولید و تامین تمامی لوازم آیفون تصویری اعم از ترانس ، پنل ، سوییچر ، قفل زنجیری و … را انجام میدهد

کلام آخر

خرید آیفون تصویری سوزوکی یکی از خرید های مطمئن و هوشمندانه می باشد زیرا شما با خرید درب بازکن های تصویری برند سوزوکی به تمام خواسته های خود که از یک آیفون تصویری با کیفیت دارید می رسید . برای خرید درب بازکن های تصویری سوزوکی و همچنین دیگر برند های برتر آیفون تصویری همچون : آیفون تصویری سیماران و تکنما ، می توانید به سایت سها ای شاپ مراجعه کنید و خرید مطمئن و راحت را تجربه کنید .

شماره های تماس

026-32542350 | 026-32547680

026-32541506 | 026-32539800

026-32540931 | 026-32541507

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها