رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 557170

آزمایش کرونا در منزل با بالاترین دقت!

رپورتاژتبلیغی/به نقل از ساعت 24 امروز باوجود شیوع گسترده ویروس کرونا بسیاری از افراد فرصت کافی برای مراجعه به آزمایشگاه را ندارند، بنابراین ممکن است حتی پس از مشاهده علائم بیماری نیز از رفتن به آزمایشگاه ممانعت کنند یا اینکه علائم خود را ناشی از کرونا ویروس تلقی نکنند. همین مسئله سبب می‌شود که زنجیره انتقال ویروس قطع نشود و همچنان در سطح گسترده جامعه درگیر این بیمار منحوس باشد.

dir="RTL" style="text-align:right">به همین علت سازمان بهداشت و درمان کشور برای افزایش سرعت شناسایی گروه‌های مبتلا و ناقل این مجوز را به دیگر مراکز خصوصی ارائه خدمات درمانی و آزمایشگاهی در منزل نیز داده است. بنابراین مردم می‌توانید برای انجام تست کرونا در منزل بمانند و تست کرونا را در خانه خود انجام دهند.

آزمایش کرونا در منزل با بالاترین دقت!

این موضوع به خصوص برای گروه‌های مختلف مردم که شاغل هستند، بیمار بستری در منزل دارند و یا اینکه در شهرها و مناطق دور از آزمایشگاه‌ها سکونت دارند فرصتی خوب بشمار می‌رود. چرا که آزمایش کرونا در منزل به دلایل زیر برای افراد بهتر خواهد بود:

· افراد مجبور نیستند در صف نوبت آزمایشگاه بمانند.

· تجمع‌های بزرگ صورت نمی‌گیرد.

· محیط منزل نسبت به آزمایشگاه بسیار تمیزتر است و عفونی نیست.

· در منزل مطمئن هستید که با افراد مشکوک به ابتلا در تماس نخواهید بود.

· تکنسین تست کرونا در منزل مهارت بیشتری دارند.

· تمرکز فردی که تست را انجام می‌دهد به مراتب از تکنسین در آزمایشگاه بیشتر خواهد بود.

· بیمار اگر علائم داشته باشد، با در خانه ماندن از انتقال بیماری به دیگران جلوگیری می‌کند.

· اگر دسترسی به آزمایشگاه دشوار و هزینه بردار باشد در این حالت از هزینه‌ها کاسته می‌شود.

· بیمار اگر بستری باشد نیاز به جابجا کردنش برطرف می‌شود.

· پاسخ تست را خیلی زودتر دریافت خواهید کرد.

آزمایش کرونا در منزل با بالاترین دقت!

آیا جواب آزمایش کرونا در منزل از دقت کافی برخوردار است؟

تست کرونا در منزل تهران یا هر نقطه دیگر تفاوتی ندارد، متخصصین بر این باورند که انجام تست در منزل امروز به مراتب بهتر از دریافت خدمات در آزمایشگاه است، چراکه ممکن است فرد مبتلا نباشد و در رفت و آمد به آزمایشگاه و حضور در تجمع انسانی دچار کرونا شود. درضمن امروز به دلیل ازدحام موجود در آزمایشگاه‌ها ممکن است فرد زمان انجام تست مبتلا یا ناقل نباشد اما بخاطر حضور در آزمایشگاه، درمانگاه یا هر محیط با ترافیک انسانی دچار شود. در اینصورت پاسخ تست کاذب است و بیمار از ابتلای خود به بیماری آگاهی ندارد.

اما انجام تست در منزل با توجه به اینکه فرد در منزل خود حضور دارد دقیق‌تر و مورد اعتمادتر خواهد بود. درضمن چون تست تشخیص کرونا در منزل به روش تست PCR انجام می‌گیرد، فرد می‌تواند مطمئن باشد که پاسخ تست قطعی و دقیق است.

البته نوع تست بسته به تجویز پزشک یا انتخاب فرد متفاوت خواهد بود. مثلا می‌توانید تست کرونا آنتی بادی بدهید. این تست تنها به تشخیص آنتی بادی که بدن بر ضد کرونا تولید کرده کمک می‌کند و به این معناست که فرد قبل از این دچار کرونا شده و حالا بهبود یافته است.

با استفاده از تست PCR می‌توان ناقل بودن و مبتلا بودن فرد را بصورت قطعی تشخیص داد. این تست زمانی انجام می‌گیرد که فرد علامت‌دار است یا اینکه با فرد مبتلا در تماس بوده باشد. تست PCR به روش نمونه‌گیری از دهان و بینی انجام می‌گیرد و نسبت به آنتی بادی ممکن است انجام آن کمی آزار دهنده باشد، اما به هر صورت دقیق‌ترین روش تشخیص محسوب می‌شود.

اگر پزشک این علائم را در بیمار مشاهده کند انجام تست کرونا الزامی می‌شود:

· آبریزش بینی

· گلو درد

· سرگیجه و احساس خستگی

· بی اشتهایی

· از دست دادن حواس بویایی و چشایی

· سرفه‌های مکرر

· تنگی نفس

· استفراغ و اسهال

· سردرد

· تب بالای 37 درجه

· علائم پوستی مانند قرمزی انگشتان یا نشانه‌هایی مانند کهیر

آزمایش کرونا در منزل با بالاترین دقت!

آزمایش کرونا را در چه شهرهایی می‌توان انجام داد؟

آزمایش کرونا امروز در تمام آزمایشگاه‌های مجاز در سطح استان‌ها و شهرها انجام می‌گیرد و روشی است برای تشخیص زودتر و پیشگیری افزایش مرگ و میر و ادامه یافتن زنجیره ویروس کرونا. شما می‌توانید امروز در هر نقطه‌ای از کشور خدمات آزمایش کرونا در منزل دریافت کنید. مثلا اگر بدنبال مرکزی برای تست کرونا در منزل تهران هستید یا اینکه می‌خواهید تست کرونا در منزل کرج انجام دهید، تفاوتی ندارد می‌توانید از مراکز خدمات آزمایشگاهی همچون هوم کا درخواست کنید.

هوم کا علاوه‌بر تست کرونا در منزل تهران، به دیگر هموطنان ساکن کرج نیز ارائه خدمات می‌کند. بنابراین می‌توانید برای انجام تست کرونا در منزل کرج از هوم‌کا کمک بگیرید. انجام آزمایش کرونا برای مردم ساکن در برخی از مناطق ممکن است چندان راحت نباشد، حال بدلیل دسترسی دور یا عدم توانایی مراجعه به مرکز آزمایشگاهی در هر صورت مراکز ارائه خدمات آزمایشگاهی در منزل برای این گروه از افراد بهترین گزینه خواهد بود.

تست PCR در منزل با بالاترین دقت!

برای انجام تست PCR دیگر نیاز نیست حتما از منزل خارج شوید، شما می‌توانید در منزل تست بدهید و مطمئن باشید که پاسخ آن دقیق و صحیح است. این مسئله بویژه برای کسانی که باید تست کرونا برای پرواز انجام دهند و یا اینکه علامت‌دار هستند از اهمیت بالایی برخوردار است. هوم کا مرکز خدمات آزمایشگاهی است که تست PCR را با بالاترین دقت ممکن برای شما انجام می‌دهد. شما می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر و رزرو نوبت با شماره تماس 02191025595 با کارشناسان و متخصصین هوم‌کا ارتباط برقرار کنید و یا از طریق سایت هوم‌کا به آدرس https://www.homeca.ir/ درخواست خود را ثبت نمایید.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها