رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 557171

روش مصرف سرم ویتامین C، اکسیر جوانی

رپورتاژتبلیغی/سرم صورت یا سرم پوست محصول سبک وزنی است که دارای غلظت بالای مواد مغذی و مورد نیاز پوست بوده و به سرعت به آن جذب می‌گردد. این محصول دارای مولکول‌های بسیار ریز و کوچکی ست که خیلی زود وارد منافذ پوست می‌شوند و تاثیر خود را به جا می‌گذارند.

style="text-align:center">روش مصرف سرم ویتامین C، اکسیر جوانی

تفاوت سرم صورت با سایر محصولات مراقبت از پوست نیز همین است؛ این محصول اثرگذاری سریع‌تری دارد و به شکلی مستقیم و در زمان کوتاه پوست را احیا می‌کند. به همین دلیل اکثرا از سرم‌های صورت برای رفع چروک و خواص ضد پیری، رفع لک و یا رطوبت و آبرسانی استفاده می‌شود. مشکلاتی که هر چه زودتر حل شوند بهتر است.

حال اگر به دنبال اکسیر جوانی و موثرترین سرم صورت موجود برای رفع چین و چروک می‌گردید، پیشگام نگار شما را راهنمایی می‌کند. سرم ویتامین C با آنتی اکسیدان‌های قوی خود قادر است پوستتان را احیا کند و بافتی تازه و نو به آن ببخشد. شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت این محصول و سایر محصولات مانند قیمت ماسک زغال، به فروشگاه اینترنتی معتبر پیشگام نگار مراجعه و از شرایط استثنایی آن برخوردار شوید.

چرا اکسیر جوانی؟

اگر از ما بپرسند که عامل اصلی پیری پوست چیست، پاسخ ما بدون شک رادیکال‌های آزاد است. رادیکال‌های آزاد ذرات مهاجمی اند که یک الکترون کم دارند و به دنبال الکترون دیگری می‌گردند. این ذرات در اثر استرس، برخورد زیاد با پرتو فرا بنفش و یا نور مرئی، افزایش سن و آلودگی هوا افزایش یافته و به علت تخریب سلول‌ها، پیری زودرس را باعث می‌شوند.

آنتی اکسیدان‌ها با دادن یک الکترون به رادیکال‌های آزاد، این ذرات را بی‌خطر و خنثی می‌کنند و جوانی را برای پوست به ارمغان می‌آورند. یکی از قوی‌ترین آنتی اکسیدان‌ها ویتامین C است که در منابع غذایی مانند مرکبات دیده می‌شود.

روش مصرف سرم ویتامین C، اکسیر جوانی

داشتن رژیم غذایی خوب و سبک زندگی سالم روش خوبی برای داشتن پوستی صاف و درخشان است، اما مصرف سرم ویتامین C در کنار آن سریع‌ترین راهی است که می‌تواند پوست را به این ویتامین و در نتیجه جوانی برساند. استفاده از این محصول به معنای بهره بردن از جوان کننده، روشن کننده، سفت کننده و طراوت دهنده‌ای فوری است که با غلظت بالای مواد و نفوذ بسیار خود می‌تواند خطوط ریز را محو کند و در کاهش عمق خطوط عمیق اثرگذار باشد.

سرم ویتامین C ضد لک و افتادگی است و جای جوش را از بین می‌برد. این محصول از بروز جوش و آکنه نیز جلوگیری می‌کند. پوست صورت بافت حساسی دارد و مواردی همچون حساسیت، کثیفی و... آن را متورم و ملتهب می‌کنند. در این صورت جوش‌های التهابی خود را نشان می‌دهند و ظاهر پوست را خراب می‌کنند.

ویتامین C دارای خواص ضد التهابی است و پوست را ضد عفونی می‌کند، به همین دلیل راهی کمکی برای درمان جوش و آکنه است.

روش مصرف سرم ویتامین C چگونه است؟

ابتدا در نظر داشته باشید که صبح یا شب را برای استفاده از سرم ویتامین C انتخاب کنید. پوست تنها مقدار محدودی از این ویتامین را به خود جذب می‌کند و مصرف بیشتر این محصول تاثیر بیشتری نداشته، تنها هدر دادن سرم ویتامین C است؛ هر چند در دستور مصرف برخی از محصولات، استفاده دو بار در روز آمده که به غلظت ویتامین C در آن بستگی دارد.

ابتدا صورت خود را با شوینده مناسب شستشو دهید. دقت کنید که شوینده مورد نظر پوستتان را خشک نکند و به آن آسیب نزند. اگر پوست حساسی دارید از شوینده فاقد عطر و اسانس و ضد التهاب استفاده کنید، اگر پوستتان چرب است از شستشو دهنده‌هایی که چربی پوست را تعدیل می‌دهند و اگر پوست خشک دارید از شوینده مرطوب کننده و آبرسان استفاده کنید.

می‌توانید از تونر نیز بهره بگیرید و صورت خود را به نهایت تمیزی برسانید. پس از پاکسازی کامل صورت نوبت استفاده از سرم ویتامین C است. لازم به ذکر است اگر پوست حساسی دارید باید 10 تا 15 دقیقه صبر کنید و بعد محصول را روی پوست خود قرار دهید.

اگر پوستتان کاملا خیس باشد و از سرم ویتامین C که پایه فرمولاسیون آبی دارد استفاده کنید، ممکن است التهاب را تجربه کنید و جوش و قرمزی پوستتان را فرا بگیرد. اگر هم پوستتان کاملا خشک شده باشد سرعت نفوذ سرم به پوست کم می‌شود.

زمانی که پوست تمیز باشد، سرم را بیشتر از هر زمانی به خود جذب می‌کند. دقت کنید که پیش از استفاده از سرم ویتامین C بهتر است از سایر کرم‌ها و محصولات مراقبت پوستی استفاده نکنید، چرا که سدی برای نفوذ مواد موجود در سرم به پوست هستند و اثرگذاری این محصول را کاهش می‌دهند.

روش مصرف سرم ویتامین C، اکسیر جوانی

از قطره چکان موجود در سرم ویتامین C استفاده کنید و 2 الی 3 قطره از آن را روی کف دست بریزید، سپس با انگشت‌هایتان آن را روی صورت ماساژ داده و به حالت دورانی پوست را به سمت بالا متمایل کنید. صورت خود را به قدر کافی با این محصول ماساژ دهید و بعد از آن تا 5 دقیقه صبر کنید و به آن دست نزنید.

اجازه دهید پوستتان ریلکس باشد و محتویات سرم ویتامین C را به خود جذب کند. پس از انجام این مراحل از مرطوب کننده و آبرسان استفاده کنید. تاکید می‌کنیم که مصرف سرم صورت باید بعد از شوینده و قبل از مرطوب کننده باشد. ممکن است برای پاکسازی بیشتر پوست خود بخواهید آن را لایه برداری کنید و یا حتی از ماسک استفاده کنید.

استفاده از ماسک صورت و لایه بردار نیز باید پیش از مصرف سرم ویتامین C باشد. اگر پوستتان حساس است از انجام این کار خودداری کنید، چرا که می‌تواند آن را تحریک کند و اثر عکس به جا بگذارد. اگر در روز از سرم ویتامین C استفاده می‌کنید، پس از قرار دادن آن بر پوست خود از ضد آفتاب استفاده کنید. استفاده از کرم شب بعد از این محصول در شب‌ها توصیه می‌شود.

در آخر

با این که خرید سرم ویتامین C، این محصول پرطرفدار، کار آسانی به نظر می‌رسد، اما باید به یاد داشته باشید که همواره از فروشگاه‌های معتبر و برندهای برتر خرید کنید. فروشگاه پیشگام نگار فروشگاه اینترنتی محبوبی است که درباره کیفیت کالا به شما تعهد می‌دهد.

این فروشگاه تنها با برندهای درجه یک و به نام کار می‌کند و در حوزه آرایشی و بهداشتی حرفی برای گفتن دارد. برای خرید و اطلاع از قیمت سرم ویتامین C مورد نظر خود به سایت آن مراجعه کرده و از محصولات دیگر موجود نیز دیدن کنید.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها