رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 557227

مرغ چقدر گران شد؟

ساعت 24-بررسی قیمت کالاهای اساسی مانند برنج، گوشت قرمز و مرغ نشان می دهد که قیمت این قبیل کالاهای اساسی در فاصله یک سال بین ۳۹ تا ۱۰۵ درصد افزایش یافته است.

div>
قیمت برخی کالاهای اساسی و مهم نشان می دهد که قیمت کالاهای اساسی مانند برنج، شکر، گوشت قرمز و گوشت مرغ در خرداد ماه ۱۴۰۰ نسبت به خرداد ماه سال گذشته بین ۳۹ تا ۱۰۵ درصدی افزایش داشته است.

براین اساس قیمت برنج پاکستانی در خرداد ۱۴۰۰ نسبت به خرداد ۱۳۹۹ به میزان ۵۱ درصد و قیمت برنج طارم اعلا در خرداد ۱۴۰۰ نسبت به خرداد ۱۳۹۹ به میزان ۴۰ درصد افزایش داشته است.

گوشت مرغ تازه، گوشت گوسفندی و گوشت گوساله نیز به ترتیب ۱۰۵، ۳۷ و ۵۱ درصد در خرداد ۱۴۰۰ نسبت به خرداد سال گذشته افزایش داشته است.

براساس این گزارش قیمت برنج پاکستانی در خردادماه سال گذشته هر کیلوگرم ۱۶۲۱۸۲ ریال بوده که با افزایش ۵۱ درصدی به ۲۴۵۵۵۹ ریال رسیده است.

قیمت هر کیلوگرم برنج تایلندی نیز با افزایش ۹۰ درصدی از هر کیلوگرم ۷۷۴۳۲ ریال در خرداد ۹۹ به هر کیلوگرم ۱۴۷۸۰۷ ریال در خرداد ۱۴۰۰ افزایش یافته است.

قیمت هر کیلوگرم شکر سفید با افزایش ۸۴ درصدی از ۶۹۴۸۴ ریال در خرداد ۱۳۹۹ به هر کیلوگرم ۱۲۸۲۹۹ ریال در خرداد ۱۴۰۰ افزایش یافته است.

همچنین قیمت گوشت مرغ تازه با ۱۰۵ درصد افزایش از ۱۲۵۴۹۱ ریال در خرداد ۱۴۰۰ به ۲۵۸۰۲۴ ریال در خرداد ۱۴۰۰ افزایش یافته است.

مرغ چقدر گران شد؟


مقایسه قیمت کالاهای اساسی و مهم در خرداد ۱۴۰۰ با خرداد

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها