رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 557234

مشکل دوچرخه تنها نماینده دوچرخه سوار اعزامی به پارالمپیک حل شد

ساعت 24-مربی تنها نماینده دوچرخه سوار اعزامی به بازی‌های پارالمپیک توکیو از تهیه دوچرخه استقامت برای مهدی محمدی با همکاری فدراسیون دوچرخه سواری خبر داد.

فرهاد عصفوری درباره وضعیت دوچرخه مهدی محمدی، اظهار کرد: هفته گذشته دوچرخه استقامت مهدی محمدی تنها نماینده دوچرخه سوار ایران در بازی‌های پارالمپیک توکیو در جریان تمرینات دچار حادثه شد و دیگر امکان استفاده از آن دوچرخه وجود نداشت، طبق قولی که فدراسیون دوچرخه سواری برای خرید دوچرخه پیست به ما داده بود، به صورت اعتباری دوچرخه‌ای به مبلغ ۱۶۰ میلیون تومان برای این ورزشکار خریداری کردیم که امیدوارم با کمک فدراسیون بتوانیم این مبلغ را پرداخت کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا کمیته ملی پارالمپیک نیز در تهیه دوچرخه قرار است حمایت مالی داشته باشد یا خیر، گفت: پیش از تهیه دوچرخه با کمیته ملی پارالمپیک مکاتباتی در این زمینه داشتیم که البته تا به امروز پاسخی مبنی بر حمایت کمیته ملی پارالمپیک برای خرید دوچرخه دریافت نکردیم.

عصفوری پیرامون این پرسش که آیا در تایم تریل انفرادی و پیست هم با مشکل دوچرخه مواجه هستید، خاطرنشان کرد: در پیست قرار است با همکاری فدراسیون دوچرخه سواری بهترین دوچرخه فدراسیون در اختیار مهدی محمدی برای شرکت در پارالمپیک گذاشته شود، در تایم تریل انفرادی نیز مشکل خاصی وجود ندارد.

وی در پاسخ به این پرسش که ارزیابی شما از وضعیت مهدی محمدی در بازی‌های پارالمپیک توکیو چیست، تصریح کرد: وی قرار است در توکیو در ۳ ماده استقامت، ۴ کیلومتر پیست و تایم تریل انفرادی رکاپ بزند که امیدوارم به نتایج خوبی دست پیدا کند.

مربی تیم پارادوچرخه سواری همچنین با اشاره به هدیه ۳ میلیون تومانی استاندار استان زنجان به تنها نماینده دوچرخه سوار و کادر فنی اعزامی به پارالمپیک توکیو، گفت: روز گذشته طی مراسمی این هدیه ناقابل توسط استاندار استان زنجان به مهدی محمدی و ۳ نماینده اعزامی این استان داده شد که البته این هدیه را قبول نکردیم. واقعا جای تاسف دارد که مسوولین با برگزاری چنین مراسم هایی به جای حمایت از ورزشکار، تنها به دنبال تبلیغات و گرفتن عکس یادگاری با ورزشکاران اعزامی هستند.

عصفوری در پایان زمان اعزام تنها نماینده دوچرخه سوار ایران در بازیهای پارالمپیک توکیو را ۲۹ مرداد عنوان کرد و افزود: مهدی محمدی ۵ شهریور در ۴ کیلومتر پیست، ۹ شهریور در تایم تریل انفرادی و ۱۲ شهریور در استقامت رکاپ خواهد زد.

انتهای پیام

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها