رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 557502

هنرمندان زن مشهور ایرانی که از همسر خود بزرگترند

ساعت ۲۴-در میان زوجهای بازیگر مشهور ایرانی برخی از بازیگران زن کشورمان بزرگتر از همسر خود بوده و با وجود اختلاف سنی زندگی با دوام و موفقی را دارند.

html>

یکی از سنت ها و باورهای مرسوم در کشورمان بیشتر بودن سن مردان از خانمها در امر ازدواج است که از قدیم ترجیح بیشتر مردم بر بزرگتر بودن مردان بود. الگویی که در جامعه امروزی تغییر کرده و روز به روز شاهد تغییر معیارها و الگوی سنی ازدواج هستیم.

در جامعه امروزی برخی از زوجهای جوان بی توجه به شرایط سنی هم و داشتن ملاک های مختلف با یکدیگر ازدواج کرده و شرط سنی از اولویت کمتری برای آنها برخوردار است. برخی از هنرمندان نیز با همین شرایط با مردانی کوچکتر از خود ازدواج کرده و چه بسا زندگی با دوام و موفقی را تجربه کرده اند.

در این بخش بازیگران زنی را معرفی می کنیم که از همسر خود بزرگتر هستند.

گلوریا هاردی و ساعد سهیلی

ساعد سهیلی بازیگری که با فیلم گشت ارشاد به شهرت رسید 30 بهمن 1366 در مشهد متولد شد.

آقای بازیگر در شهریور ماه 1393 با گلوریا هاردی ازدواج کرد. خانم هاردی متولد 11 بهمن 1360 در فرانسه و 6 سال از ساعد سهیلی بزرگتر است. این هنرمند با سریال کیمیا فعالیت بازیگری خود را در ایران آغاز کرد.

ساعد سهیلی و گلوریا هاردی

رویا نونهالی و رامین حیدری فاروقی

رویا نونهالی بازیگر و داور برنامه عصر جدید 24 بهمن 1341 در تهران متولد شد. او با رامین فاروقی که 4 سال از او کوچکتر است ازدواج کرده و دارای یک دختر به نام خاتون می باشد.

همسر رویا نونهالی در سال 1345 متولد شده و یکی از مستند سازان مطرح ایرانی است.

رویا نونهالی و همسرش

شبنم مقدمی و علیرضا آرا

شبنم مقدمی بازیگر مطرح سینما و تلویزیون سالها قبل با همسرش علیرضا آرا بازیگر و کارگردان کشورمان ازدواج کرده است.

این هنرمند متولد 3 فروردین سال 1351 در تهران و علیرضا آرا متولد سال 1354 است. شبنم مقدمی با وجود اختلاف سنی 3 سال زندگی آرام و بی حاشیه ای را تجربه می کند.

شبنم مقدمی و همسرش

ریما رامین فر و امیرجعفری

ریما رامین فر بازیگر مشهور نقش هما در سریال پایتخت، 5 فروردین 1349 متولد شد. این بازیگر پس از سالها نامزدی با امیر جعفری، با این هنرمند زندگی مشترک خود را آغاز کرده و دارای یک پسر به نام آئین می باشد.

امیر جعفری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان متولد 10 شهریور 1353 و 4 سال کوچکتر از همسرش است.

ریما رامین فر و امیر جعفری

فاطمه معتمدآریا و احمدحامد

فاطمه معتمد آریا متولد 7 آبان 1340 است و در سال 1360 پس از خواستگاری از احمد حامد با او ازدواج کرد. همسر فاطمه معتمدآریا بازیگر، نویسنده سینما و تلویزیون است و در فیلمهایی همچون کارگران مشغول کارند، بهمن و نسل جادویی نقش آفرینی کرده است.

خانم بازیگر از همسرش بزرگتر است و این زوج دارای یک پسر به نام نریمان می باشند.

احمد حامد و فاطمه معتمد آریا

جواد عزتی و مه لقا باقری

جواد عزتی سوپراستار این روزهای عرصه بازیگری کشورمان 20 دی 1360 در تهران متولد شد و در سال 1385 با مه لقا باقری ازدواج کرد.

همسر جواد عزتی 25 خرداد 1360 متولد شد و از همسرش 7 ماه بزرگتر است. این زوج بازیگر که در سریال زخم کاری نقش آفرینی می کنند فرزندی ندارند.

جواد عزتی و همسرش

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها