رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 557545

تعطیلی ۲.۵ ساعته فرودگاه‌های ۳ استان در زمان مراسم تحلیف رئیس‌جمهور/اطلاع‌رسانی تعویق پروازها

ساعت ۲۴-سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: از روز پنج مرداد اطلاعیه هوانوردی تعطیلی ۲.۵ ساعته فرودگاه‌های استان تهران و ۲ استان دیگر به دلیل برگزاری مراسم تحلیف به شرکت‌های هواپیمایی انجام شد.

html>

محمدحسن ذیبخش اظهار داشت: روز آینده ۱۴ مرداد مراسم تحلیف رئیس‌جمهور در مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود در این راستا فرودگاه‌های امام خمینی (ره)، مهرآباد، پیام البرز، آزادی و قزوین از ساعت ۱۶.۳۰ تا ۱۹ بسته است.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری ادامه داد: این موضوع در راستای رعایت الزامات ایمنی و امنیتی در همه فرودگاه‌های TMA تهران شامل فرودگاه‌هایی که ذکر شد، اجرا می‌شود.

وی در پاسخ به این سؤال که ساعت بلیت‌هایی که از قبل فروخته شده است، به پیش از این مراسم موکول می‌شود و آیا اطلاع‌رسانی در این‌باره انجام شده است؟ توضیح داد: سازمان هواپیمایی کشوری از روز پنجم مرداد این اطلاعیه هوانوردی (نوتام) را صادر و به شرکت‌های هواپیمایی ابلاغ کرد، در این دستورالعمل به شرکت‌های هواپیمایی تأکید شده است ‌در کنار اطلاع‌رسانی سریع و دقیق موضوع به مسافران خود، نسبت به رعایت برنامه‌ریزی پرواز در تاریخ و ساعات ذکر شده، اقدامات ضروری را انجام دهند.

ذیبخش ادامه داد: حال بسته به برنامه‌ریزی شرکت‌های هواپیمایی، پروازهایی که قرار است در این ساعات انجام شود، قبل و یا به احتمال زیاد بعد از این مراسم با اطلاع‌رسانی قبلی به مسافران انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها