رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 557636

بارداری گلشیفته فراهانی از این مرد در آمریکا + عکس

ساعت 24- گلشیفته فراهانی حامله است؟

html>

گلشیفته فراهانی متولد 19 تیر 1362 در تهران، بازیگر است. گلشیفته فراهانی فارغ التحصیل فوق دیپلم رشته موسیقی از دانشگاه جامع علمی کاربری است .گلشیفته فراهانی دیپلمه گرافیک از هنرستان تجسمی دارد و گلشیفته فراهانی به جز بازیگری تجربه خوانندگی و نوازنده پیانو هم است.به خاطر مخالفت ثبت احوال با نام گلشیفته فراهانی در شناسنامه نامش رهاورد درج شده، پدرش بهزاد فراهانی و مادرش فهیمه رحیم نیا هر دو از بازیگران باسابقه هستند.

گلشیفته فراهانی

بیوگرافی گلشیفته فراهانی

یک خواهر بزرگتر بنام شقایق فراهانی (بازیگر) و یک برادر بزرگتر بنام آذرخش فراهانی (نوازنده و خواننده) دارد.

ازدواج اول گلشیفته فراهانی

گلشیفته در سال 1382 در فیلم بابا عزیز با امین محمد مهدوی که از عوامل فیلم و مترجم حضور داشت آشنا شد و بعد از چند ماه با یکدیگر ازدواج کردند.

گلشیفته فراهانی

این دو حتی دوسال بعد از خروج از کشور نیز با هم بودند اما در سال 91 بدون دلیل خاصی (احتمالا انتشار عکس های برهنه) از یکدیگر طلاق گرفتند.

ازدواج دوم گلشیفته فراهانی

دو سال بعد از طلاق در سال 1393 گلشیفته فرهانی با کریستوس دورجه واکر (Christos Dorje Walker) روانشناس استرالیایی ازدواج کرد و تاکنون با وی می باشد.

گلشیفته فراهانی (1)

ماجرای بچه دار شدن گلشیفته فراهانی

چند وقتی است در فضای مجازی شایعات زیادییرامون باردار شدن گلشیفته فراهانی به گوش می رسد . پیج های مختلف شایعه باردار بودن او را به شکل گسترده ای منتشر کرده اند و با انتشار ویدیوی زیر اظهار داشتند که او حامله است . تا به حال خود گلشیفته فراهانی واکنشی به این شایعات نشان نداده و سکوت کرده است .

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد

منبع :پاتوق آنلاین

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها