رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 557642

واکنش گسترده هنرمندان به درگذشت ارشا اقدسی؛ از سحر دولتشاهی تا نوید محمدزاده

ساعت 24-درگذشت تلخ و دردناک ارشا اقدسی، بدلکار ایرانی شناخته‌شده در عرصه بین‌المللی واکنش‌هایی گسترده از جمله واکنش بازیگرانی چون نوید محمدزاده، سحر دولتشاهی، پیمان معادی، نیوشا ضیغمی، پژمان بازغی، شقایق دهقان، متین ستوده، سپند امیرسلیمانی، امین زندگانی را برانگیخت.

html>
خبر کوتاه بود و دردناک؛ «ارشا اقدسی درگذشت». بدلکار ایرانی شناخته‌شده در عرصه بین‌المللی، این بار از حادثه چپ‌کردن ماشین جان سالم به در نبرد، رفت و داغش بر دل خانواده، دوستان، همکاران و هر کس که نامش را شنیده بود و هنرش را دیده بود، ماند. اتفاقی تلخ که واکنش گسترده‌ای را در جامعه ایرانی و از جمله در میان هنرمندان برانگیخت.

از جمله این هنرمندان، متین ستوده، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون بود که در صفحه اینستاگرامش نوشت:

«خداحافظ پسر مهربان، مودب و خوش‌قلب.

جواب زنده‌بودنم مرگ نبود، جون شما بود؟!/ مردنِ من مردنِ یک برگ نبود، تو رو به خدا بود؟!/ اون همه افسانه و افسون، ولش؟!/ این دل پرخون، ولش؟!/ دلهره گم‌کردن گدار مارون، ولش؟!/ تماشای پرنده‌ها بالای کارون، ولش؟!/ خیابونا، سوت‌زدنا، شپ‌شپ بارون، ولش؟!»

واکنش گسترده هنرمندان به درگذشت ارشا اقدسی؛ از سحر دولتشاهی تا نوید محمدزاده

سپند امیرسلیمانی، بازیگر تلویزیون و سینما، هنرمند دیگری بود که با انتشار عکسی از خود در کنار ارشا اقدسی در صفحه اینستاگرامش نوشت: «روزی که مسابقه دادیم یک عالمه تلاش کردم اما جوری به تو باختم که داغون شدم ولی امروز بی‌مسابقه له شدم. وقتی بیمارستان بودم، همه‌اش پیگیرم بودی و دلداری‌ام دادی، تا آخر عمر دلم می‌سوزد که نتوانستم در آن حال بد آخرین پیامت را جواب بدهم، خب آخر قرار این نبود، گفتم می‌آیم بیرون و معاشرت می‌کنیم. نشد... سفر به خیر.»

«ارشای عزیز، دوست نازنینم، به سمت نور دویدی، مسیرت پرنور و یادت گرامی، به یادت هستم، سلام ما را هم به پیمان (ابدی) عزیز برسان، جای هر دو نفرتان در قلب ماست. روحت شاد» این جملاتی بود که پژمان بازغی، چهره شناخته‌شده در عرصه بازیگری و اجرا برای ارشا اقدسی نوشت.

«رفتنی غیرممکن، تسلیت، ارشا همیشه در قلبمان زنده‌ای» هم واکنش امین زندگانی، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر به این اتفاق تلخ بود.

واکنش گسترده هنرمندان به درگذشت ارشا اقدسی؛ از سحر دولتشاهی تا نوید محمدزاده

شقایق دهقان، دیگر بازیگر شناخته‌شده هم در صفحه اینستاگرامش نوشت: «یادم هست چند سالِ پیش رامبد در برنامه «خندوانه» از مادر ارشا اقدسی پرسید ایشان از دیدن صحنه‌های بدلکاری ارشا چه احساسی دارند؟ خانم جواب داد هم بی‌نهایت می‌ترسم و نگرانم هم هم‌زمان به شجاعتش افتخار می‌کنم! مادربودن به رسم مادرهای شجاع و خاصی که از حقِ خودشان می‌گذرند تا به بچه‌هایشان فرصت بدهند و از آن‌ها حمایت کنند تا آن‌جور که دلشان می‌خواهد زندگی و زنده‌بودن را با هیجان، متفاوت و دیوانه‌وار (هرچند کوتاه)… تجربه کنند. با قلبی آکنده از غم، تسلیت به خانواده محترم ارشا اقدسی.»

«روحت شاد، حتما حالا جای بهتری هستی، فقط دل ما تنگ می‌شود رفیق شجاع» را سحر دولتشاهی، بازیگر در استوری اینستاگرامش برای ارشا اقدسی نوشت.

نیوشا ضیغمی دیگر بازیگری بود که در استوری اینستاگرامش نوشت: «بریدم از این همه خبر تلخ، پسر مهربان و شجاع، خوش به حالت که رفتی، دنیای ما اصلا قشنگ نیست، سلام ما را به خدا برسان و بگو مردم ایران خیلی تنها هستند. در آرامش باشی، سفر به سلامت.»

واکنش گسترده هنرمندان به درگذشت ارشا اقدسی؛ از سحر دولتشاهی تا نوید محمدزاده

«ارشای مهربان و دوست‌داشتنی از تو ممنونیم بابت همه کارهایی که برای سینما کردی و همه سختی‌هایی که برای فیلم‌هایمان تحمل کردی، همیشه در یاد و قلب ما باقی خواهی ماند.» این واکنش پیمان معادی، کارگردان، فیلمنامه‌نویس و بازیگر به درگذشت دردناک ارشا اقدسی بود.

«خوب زندگی کردی، زندگی کردی» هم واکنش نوید محمدزاده، بازیگر سینما و تئاتر در استوری اینستاگرامش در واکنش به رویداد تلخ بود.

واکنش گسترده هنرمندان به درگذشت ارشا اقدسی؛ از سحر دولتشاهی تا نوید محمدزاده

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها