رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 557658

حردانی: شانس فولاد برای قهرمانی در جام حذفی بیش‌تر از استقلال است

ساعت 24-یک پیشکسوت فوتبال خوزستان گفت: شانس فولاد برای قهرمانی در جام حذفی بیش‌تر از استقلال است، چون انگیزه‌های بیش‌تری نسبت به استقلال دارد.

html>

فریدون حردانی درباره پیروزی فولاد مقابل ملوان و صعود این تیم به فینال جام حذفی اظهار کرد: فولادی‌ها به خاطر بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا متاسفانه بازی‌های لیگ برتر را از دست دادند. به خصوص در بازی مقابل مس رفسنجان دچار اشتباهات فردی شدند و بازی را واگذار کردند. آن‌ها با مساوی در آن بازی‌ هم شرایط‌شان در لیگ را بهتر می‌کردند اما به هر حال خداراشکر در جام حذفی بسیار هماهنگ بازی کردند و یک هارمونی خیلی خوب در تیم وجود داشت که باعث شد از ملوان عبور کنند.

او ادامه داد: فولادی‌ها چندان نیاز نداشتند خودشان را خسته کنند و باید خودشان را برای فینال آماده می‌کردند. مقابل ملوان با فکر و تاکتیک مناسب قرار گرفتند و با پیوستن فرشاد احمدزاده و ساسان انصاری می‌توانند در بازی فینال موفق شوند. در بازی مقابل ملوان مشخص بود که این تیم را ساده نگرفتند و همه احترام خاصی برای ملوان و مردم این شهر قائل هستند، چون این تیم از قدیم بسیار تیم خوبی بود و جزو بهترین تیم‌های شهرستانی بود.

این مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا با بیان این‌که نکونام خیلی حساب شده مقابل ملوان کار کرد، گفت: همانطوری که انتظار می‌رفت، تیم فولاد از جناح چپ و راست فشار زیادی را به حریف وارد کرد و مشخص شد که ملوانی‌ها در خط دفاع دچار اشتباهات فردی می‌شوند و باتوجه به حضور شیمبا و پاتوسی از این اشتباهات به بهترین شکل استفاده کردند. اگر احمدزاده و انصاری هم بودند، شاید گل‌های بیش‌تری زده می‌شد اما در کل فولاد عاقلانه و حساب شده در این بازی به میدان رفت.

او درباره فینال جام حذفی و جدال فولاد و استقلال بیان کرد: من احترام خاصی برای نکونام قائل هستند اما او به شکلی عنوان کرد که سال آینده در فولاد حضور ندارد و این ممکن است باعث شود بازیکنانش دلسرد شوند. البته هم نکونام و هم سعید آذری تجربه لازم را دارند و می‌توانند تیم را در شرایط ایده‌آلی قرار دهند. فولاد دارای ساختار خیلی خوبی است اما شرایط برای هر دو تیم مساوی است. البته شانس فولاد بیش‌تر از استقلال است، چون انگیزه‌های بیش‌تری نسبت به استقلال دارد.

حردانی اضافه کرد: استقلال حتی اگر قهرمان نشوند هم سهمیه آسیایی را دارد اما فکر می‌کنم فولاد انگیزه بیش‌تری برای تصاحب قهرمانی دارد. تیمی که در این بازی کم‌تر اشتباه کند، پیروز از زمین خارج می‌شود.

انتهای پیام

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها