رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 557848

آخرین خبر از بازار نقل و انتقلات سرخپوشان

پاتک پرسپولیس به اردوگاه رقیب و خداحافظی با شهریار

ساعت 24-به نظر می‌رسد پرسپولیس که پنجمین عنوان قهرمانی پیاپی خود را در لیگ برتر جشن گرفت علاوه بر محمدحسین کنعانی‌زادگان، شهریار مغانلو را هم در فصل نقل‌وانتقالات از دست بدهد.

html>

پرسپولیس برای پنجمین بار پیاپی جام قهرمانی لیگ برتر را بالای سر برد تا سرخ پوشان تنها تیمی باشند که جام جدید لیگ را به دست آوردند! آن ها این بار سخت تر از چهار دوره گذشته قهرمان شدند چرا که حریف قدرتمندی همچون سپاهان را در کنار خود داشتند.

قبل از پایان لیگ دغدغه هواداران و کادرفنی پرسپولیس پایان قرارداد بازیکنان تاثیر گذار تیم همچون نوراللهی بود چرا که با توجه مشکلات مالی این تیم و البته پیشنهادهای خوب این بازیکنان به ویژه از کشورهای عربی کار را برای تمدید قرارداد سخت کرد. پیشنهادهای مالی که فصل گذشته باعث شد شجاع خلیل زاده در آستانه فینال لیگ قهرمانان آسیا از تیم جدا و راهی الریان شود.

بازیکنان خروجی

همان طور که در اواسط فصل بیستم اعلام شد محمدحسین کنعانی‌زادگان عزم قطر کرد و با الاهلی این کشور به توافق رسید. او در جشن قهرمانی بعد از ماه ها سکوت و تکذیب‌های مجازی سرانجام رفتنش از پرسپولیس را تایید کرد. بنابراین پرونده کنعانی و پرسپولیس در نقل و انتقالات بسته شد.

احمد نوراللهی بهترین بازیکن فصل پرسپولیس یکی از مهم‌ترین نگرانی های هواداران این تیم است. او چند روز پیش از پیشنهاد مالی سنگین کشورهای عربی سخن گفت اما اعلام کرد دوست دارد در جمع سرخ پوشان بماند و به نظر می رسد فصل بیست و یکم پیراهن شماره هشت پرسپولیس برتن احمد نور می ماند. شنیده می شود هوادار متمول قرمزها تاثیر زیادی در ماندن او خواهد داشت.

علی شجاعی را که هواداران باشگاه پرسپولیس با دو خاطره خوب یعنی پنالتی آخر مقابل النصر در نیمه نهایی لیگ قهرمانان و بیرون کشیدن توپ از خط دروازه در دربی به یاد می آورند فرصت زیادی برای حضور در این تیم نداشت. در نیم فصل صحبت هایی مبنی برجدایی او به گوش رسید اما گل محمدی او را حفظ کرد و خود شجاعی هم در آخرین اظهارنظرش از ماندن صحبت کرد.

شهریار مغانلو نیم فصل برای تقویت خط حمله تیم از سانتاکلارا به تهران آمد. او یکی دیگر از بازیکنانی است که احتمالا جدایی اش بیشتر از ماندن است و به نظر می رسد باید او را یکی خروجی های قطعی پرسپولیس دانست. سانتاکلارا برای صدور رضایتنامه مغانلو 500 هزا یورو درخواست داده؛ مبلغی که در توان باشگاه پرسپولیس نیست. مهدی عبدی احیا شده و عیسی آل کثیر گزینه های خط حمله پرسپولیس هستند که با حضور آن ها به نظر نمی رسد گل محمدی اصراری به ماندن مغانلود با این شرایط خاص داشته باشد. با وجود اینکه گفته می شود سپاهان اصلی ترین مشتری شهریار است که توانایی خرید او را دارد اما احتمال بازگشت این بازیکن به پرتغال بیشتر است.

وحید امیری و امید عالیشاه دو بازیکن دیگر سرخ پوشان هستند که قرارداد آن ها به اتمام رسیده اما به نظر می رسد این دو بازیکن مشکلی برای ادامه همکاری با این تیم ندارند و قرمزپوش می مانند. به جز نوراللهی این دو بازیکن جزو لیست یحیی برای فصل بعد هستند که او اعلام کرده به آن ها نیاز دارد.

با وجود اینکه رادوشویچ در انتهای فصل با قرمزپوشان دچار مشکل شد و به قهر از ایران رفت اما با توجه به حل شدن مشکلات مالی میان او و باشگاه به این دروازه بان کروات ماندنی است مگر اینکه پرسپولیس تصمیم به فروش او بگیرد.

با این حال هنوز لیست رسمی مازاد پرسپولیسی ها از سوی یحیی گل محمدی اعلام نشده است.

بازیکنان ورودی

قطعا مهم ترین دغدغه یحیی گل محمدی برای فصل بیست ویکم پیدا کردن جانشین برای کنعانی زادگان است. در سال های اخیر خط دفاع پرسپولیس نقطه اتکای آن ها برای قهرمانی بود که تاثیر فراوانی در کسب نتایج خوب در لیگ ایران و لیگ قهرمانان آسیا داشته است. گل محمدی بهتر از هرکسی می داند که برای کسب ششمین قهرمانی پیاپی باید خط دفاع خود را مقاوم تر کند.

علی نعمتی شاگرد اسبق گل محمدی در شهرخودرو یکی از گزینه های او برای خط دفاع است؛ بازیکنی که در نیم فصل و زمان خرید فرشاد فرجی هم مورد توجه او بود اما مذاکرات برای خرید این بازیکن هیچ گاه جدی پیش نرفت.

محمدرضا خانزاده که با تراکتور فسخ کرده و سابقه پوشیدن پیراهن قرمزها راهم دارد از جمله بازیکنانی است که گفته می شود می تواند در لیست یحیی قرار بگیرد.

اما یکی از عجیب ترین نام هایی که اطراف پرسپولیس شنیده می شود محمد دانشگر است. بازیکن استقلال که خیلی مورد توجه فرهاد مجیدی نیست و بارها با او دچار مشکل شده گفته می شود در فصل گذشته هم جزو لیست قرمزها بود اما شاید در فصل بیست و یکم شاهد حضور این بازیکن در اردوی رقیب باشیم!

رضا اسدی، سروش رفیعی و محمدی مهر هم جزو بازیکنانی هستند که نامشان اطراف باشگاه پرسپولیس شنیده می شود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها