رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 557925

کریستوفر واکن | زندگینامه کریستوفر واکن | فیلمهای کریستوفر واکن

ساعت24-کریستوفر واکن کیست؟ | کریستوفر واکن یکی بازیگران با سالقه سینمای جهان است که در فیلمهای مشهور زیادی بازی کرده است در این مطلب به معرفی او میپردازیم.

کریستوفر واکن
html>
بیوگرافی کریستوفر واکن
کریستوفر واکن

بیوگرافی کریستوفر واکن

کریستوفر واکن متولد 31 مارس 1943 در نیویورک است کریستوفر از پنج سالگی شروع به نشان دادن خلاقیت خود در رقص و بازی در تئاتر کرد. و سرگرمی مورد علاقه اش رفتن به سینما بود. در کودکی ، به دلیل علاقه ، او در یک سیرک خصوصی شروع به کار کرد. کمی بعد ، او شروع به شرکت در برنامه های تلویزیونی مختلف به عنوان یک فرد اضافی کرد و حتی در همان تعداد با موسیقیدان افسانه ای جری لی لوئیس شرکت کرد. و در شانزده سالگی ، والکن قبلاً در برادوی بازی می کرد. در آن دوره ، او به مدت یک سال در دانشگاه هافسترا تحصیل کرد.

فیلمهای کریستوفر واکن
فیلم کریستوفر واکن

فیلمهای کریستوفر واکن

حرفه تئاتری او توسعه یافت ، او اغلب در تولیدات برادوی ، از جمله نمایش های کلاسیک مختلف ظاهر می شد. به موازات آن ، کریستوفر در تلویزیون نقش های کمدی ایفا کرد ، جایی که در چندین مجموعه تلویزیونی محبوب نیز حضور داشت. والکن برای اولین بار در سال 1969 در فیلم من و برادرم روی صفحه بزرگ ظاهر شد. در حال حاضر در سال 1971 ، او با ست کاندر در نوارهای اندرسون در همان ست بازی کرد. قابل توجه ترین نقش در فیلم وودی آلن "آنی هال" بود ، در همان سال 1977 او در فیلم های "نگهبان" و "رزلند" مورد توجه قرار گرفت.

اما نقطه اوج در کار سینمایی والکن ، درام نظامی شکارچی گوزن بود که در سال 1978 اکران شد و به خاطر ایفای نقش او در آن اسکار دریافت کرد. از آن زمان ، پیشنهادات مشارکت در پروژه های جدید از هر طرف شروع شده است. بنابراین بازیگر در فیلم شکست خورده "دروازه های بهشت" ، موزیکال "پنی از بهشت" ، نوار فوق العاده "طوفان مغزی" ، هیجان انگیز عرفانی بر اساس رمان استفن کینگ "منطقه مرده - منطقه تاریک" بازی کرد. ، بخشی از فیلم جیمز باند دیدگاهی به قتل.

آثار بعدی وی فیلم های "گربه با چکمه" ، "پسر بچه" ، "تماس" ، "پادشاه نیویورک" ، "سارا ، یک زن بلند قد و ساده" ، "معشوقه" ، فیلم پرفروش "بتمن برمی گردد" و " داستان پالپ "... در آن دوره ، والکن اغلب با ستاره هایی مانند دنیس هاپر ، روبرت دنیرو ، جان تراولتا ، تیم روث بازی می کرد و به لطف مهارت ، کاریزما و ظاهر عجیب و غریب خود ، همیشه می توانست یک تصویر زنده و به یاد ماندنی ایجاد کند. کریستوفر که در حرفه بازیگری فعال فعالیت می کرد ، سالها در حدود پنج فیلم در سال بازی کرد و سعی کرد نقش های پیشنهادی را رد نکند ، اما همیشه به دنبال تجربه جدیدی در آنها بود. بنابراین در سالهای بعد ، با مشارکت او ، فیلم هایی مانند "پیشگویی" ، "اعتیاد" ، "هیاهوی وحشی" ، "توخالی خواب آلود" از تیم برتون ، "پدرخوانده" ، "انفجار از گذشته" ، "وندتا" ، " حماسه آمریکایی "" ، "مرتدین" ،

فیلم "اگر می توانی مرا بگیر" در سال 2005 اکران شد و نامزدی اسکار را برای کریستوفر به ارمغان آورد و در همان سال در فیلم قابل توجه دیگری به نام "ژولیوس سزار" بازی کرد. فیلم های دیگری مانند "دوئل" ، "گیگلی" ، "گنج آمازون" ، "مرد سال" ، "همسران استپفورد" ، "کنترل از راه دور برای زندگی" ، "توپ های خشم" و "اسپری مو" روی صفحه نمایش قرار گرفت. " در تمام این سالها ، کریستوفر موفق شد وضعیت یک بازیگر جستجو شده را حفظ کند و به هیچ وجه محو نشود. از جمله جدیدترین آثار این بازیگر می توان به فیلم های ایرلندی ، ماه عسل و اسب تاریک اشاره کرد.

والکن دوست دارد از نزدیک با فیلمنامه همکاری کند و تنظیمات شخصی خود را در شخصیت کاراکترها انجام دهد ، گاهی اوقات دیدگاه کارگردان را به اشتراک نمی گذارد. این بازیگر که یک رقصنده عالی است ، اغلب عمدا اعداد رقص کوچکی را اضافه می کند که بیننده همیشه از آن قدردانی می کند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها