رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 558169

این افراد ۳.۵ تا ۵ برابر بیشتر در معرض کرونا قرار دارند

ساعت 24-فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران گفت: بر اساس مطالعه صورت گرفته در تهران کارمندان بانک‌ها ۳.۵ تا ۵ برابر بیشتر در معرض خطر کرونا قرار دارند.

html>

دکتر علیرضا زالی در بازدید از فرایند واکسیناسیون در مرکز واکسیناسیون بانک مرکزی در تهران با حضور اکبر کمیجانی رییس بانک مرکزی افزود: ۲۴۰ هزار نفر در شبکه بانکی حضور دارند که در گروه پر خطر هستند که به همین منظور در این مرکز واکسیناسیون۲ هزار و ۵۰۰ نفر از کارمندان بانک‌ ها واکسینه خواهند شد.

زالی با بیان اینکه واکسیناسیون ۶۷ هزار نفر از کارمندان بانک‌ها در روزهای آینده به اتمام خواهد رسید، افزود: اکنون تهران در وضعیت قرمز قرار دارد و همه شهرهای استان تهران نیز در روزهای اخیر وضعیت قرمز خواهند داشت.

وی با اشاره به آخرین وضعیت کرونایی مراکز درمانی استان تهران، افزود: اکنون۹ هزار و ۴۰۰ بیمار کرونایی در مراکز درمانی استان تهران بستری هستند که ۲ هزار و ۵۰۰ بیمار آن در بخش مراقبت ویژه قرار دارند.

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران اضافه کرد: دیروز هزار و ۹۴۰ بیمار جدید در مراکز درمانی تهران بستری شده است و هزار و ۴۱۰ بیمار نیز ترخیص شدند.

دکتر زالی با اشاره به عدم توازن بین بیماران ترخیصی و ورودی بیماران به مراکز درمانی افزود: با توجه به اینکه ۲۰ هزار بیمار سرپایی مراجعه کننده به مراکز درمانی داشته‌ایم تهران در وضعیت قرمز است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها