رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 558190

عالمی: استقلال نمیتواند یک تنه به جنگ رقیبان برود/ مجیدی باید جام میآورد

ساعت 24-پیشکسوت تیم استقلال گفت:‌ استقلال نمی‌تواند یک تنه به جنگ رقیبان برود و تا وقتی شرایط مدیریتی به این شکل پیش برود، نمی‌تواند نتیجه بگیرد.

html>

ایمان عالمی درباره شکست استقلال در ضربات پنالتی فینال جام جذفی مقابل فولاد و از دست دادن جام قهرمانی این رقابت‌ها اظهار داشت: استقلال و فولاد محتاط عمل کردند و بازی جاندار و درگیرانه‌ای شاهد بودیم. بیشتر دو تیم در میانه میدان درگیر بودند و موقعیت‌هایی هم ایجاد شد؛ حتی فولاد در 90 دقیقه هم می‌توانست به گل برسد.

وی ادامه داد: هر دو تیم برای این مسابقه برنامه داشتند اما فرصت‌هایی که فولاد ایجاد کرد، بیشتر بود. هرچند استقلال هم می‌توانست در ضد حملات با استفاده از سرعت مهدی قائدی به ویژه در نیمه اول به گل برسد اما در پنالتی‌ها جام را از دست داد. تعویض‌های فرهاد مجیدی هم نتوانست در جریان بازی و پنالتی‌ها به تیم کمک کند.

بازیکن اسبق استقلال گفت: از ابتدا هم گفتم باید مدیریت استقلال درست شود و تا وقتی باشگاه به این شکل مدیریت می‌شود، نمی‌تواند یک نفره به جنگ همه برود. این کار شدنی نیست. سعید آذری، مدیرعامل فولاد هر جایی بوده، به عنوان یک مدیر برتر کار کرده تیمش در هر زمینه‌ای موفق باشد و دیدید استقلال که از لحاظ مدیریتی مشکلات زیادی دارد، مقابل تیم چنین مدیری شکست خورد. درست نبود استقلال با این همه اعتبار مانند یک تیم محلی و با تلاش کادرفنی و سرپرست خود برای دیدار فینال جام حذفی به اصفهان برود.

عالمی در خصوص تاثیر انگیزه‌های بالای جواد نکونام در کسب قهرمانی فولاد، توضیح داد: نکونام از وقتی کارش را شروع کرده نشان‌داده مربی بابرنامه‌ای است. وقتی خودم در استقلال مربی‌اش بودم به من می‌گفت تا وقتی جام نگیرم، به این تیم باز نمی‌گردم. برای فینال جام حذفی هم تلاش زیادی کرد و به دلیل برنامه ای که برای دیدار با استقلال داشت، توانست به جام برسد. شک ندارم وی آینده بسیار روشنی در مربیگری دارد.

وی در مورد اینکه فرهاد مجیدی برای دومین سال متوالی در فینال جام حذفی مغلوب شد، گفت: مجیدی در این مدت خیلی تلاش و به تیم کمک کرد. در این 11 هفته که استقلال دچار مشکلات مدیریتی بود، وی یک تنه بار را به دوش کشید و تا فینال حذفی پیش آمد. سهمیه آسیا را هم کسب کرد. هرچند مجیدی نمره قبولی گرفت اما باید استقلال جام می‌گرفت که متاسفانه این اتفاق نیفتاد.

مربی اسبق استقلال ادامه داد: برای آینده هم می‌گویم، اگر قرار باشد کار به این شکل پیش برود، باز هم استقلال نمی تواند نتیجه بگیرد. این تیم باید خیلی سریع بازیکنان مدنظر مجیدی را جذب کرده و برای لیگ قهرمانان آسیا برنامه‌ریزی داشته باشد. حدود یک ماه دیگر باید استقلال به مصاف الهلال برود که در همین روزهای اخیر بازیکن ده‌ها میلیون یورویی جذب کرده است و می‌خواهد از این طریق به نتایج دلخواهش برسد اما وضعیت تیم ما را هم می‌بینید که چه اتفاقاتی برایش رخ می‌هد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها