رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 558191

خذیراوی: محرومیت مجیدی کار استقلال را سخت کرد/جدایی نکونام و آذری اشتباه محض است

ساعت 24-بازیکن اسبق تیم فولاد خوزستان گفت: فولاد را آذری و نکونام جمع و جور کردند و جدایی آن‌ها اشتباه محض است.

html>

مجاهد خذیراوی در خصوص مصاف فولاد و استقلال در فینال جام حذفی که با قهرمانی شاگردان نکونام همراه شد، اظهار داشت: بازی زیبایی را شاهد نبودیم و فکر می‌کنم دو تیم خودشان را برای پنالتی آماده کرده بودند. استقلال بازی خوبی را ارائه نداد. در طرف مقابل فولاد نیمه اول کمی بهتر از حریف بود. این تیم در نیمه دوم در لاک دفاعی فرو رفت و بازی را کنترل کرد و در نهایت در ضربات پنالتی به حق خودش برسد و قهرمان شود.

هافبک اسبق فولاد خوزستان تصریح کرد: به مجموعه فولاد تبریک می‌گویم. این تیم برای اولین بار قهرمان جام حذفی و از این بابت خیلی خوشحالم. امیدوارم سال آینده تیم خوزستان نماینده خوبی برای کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا باشد و از صمیم قلب برای تیم فولاد، جواد نکونام و سعید آذری آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی در مورد تقابل نکونام و مجیدی به عنوان سرمربیان دو تیم فینالیست، گفت: اگر فرهاد مجیدی روی نیمکت استقلال بود بهتر می‌توانست تیمش را هدایت کند، اما محروم بود و کار این تیم سخت شد. با این حال نکونام عملکرد بهتری داشت و تیم او چه از نظر دفاعی و چه از نظر حمله‌ای خوب کار کرد.

خذیراوی در خصوص اینکه شایعاتی پیرامون جدایی نکونان و همچنین برخی بازیکنان فولاد مانند فرشاد احمدزاده از فولاد شنیده می‌شود و از طرفی آذری هم اعلام کرد قصد استراحت دارد که این مسائل نگرانی هایی را برای وضعیت فصل آینده فولاد به وجود می‌آورد، گفت: امیدوارم آذری، نکونام و همچنین بازیکنان برای فصل بعد در تیم بمانند.جدایی آن‌ها اشتباه محض است. تیم را آذری و نکونام جمع و جور کردند. سال گذشته نتیجه خوبی گرفتند و امسال هم به قهرمانی رسیدند.

وی افزود: فکر نمی‌کنم کسی که جای آن‌ها بیاید بتواند تیم را جمع و جور و برای لیگ قهرمانان آسیا آماده کند. بهتر است که مسئولان تمام افراد تیم را حفظ کنند. نکونام روی نیمکت کمک‌های خیلی خوبی دارد که همگی بازیکنان قدیمی تیم ملی و خوزستانی هستند. واقعا تیم خوبی درست شده، و امیدوارم مسئولان به همکاری با آذری و نکونام ادامه بدهند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها