رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 558211

آقای فکری! شفر را ببین و خجالت بکش

ساعت 24-محمود فکری پس از شکست استقلال مقابل فولاد در فینال جام حذفی استوری عجیبی منتشر کرد.

html>

تنها دقایقی پس از شکست تلخ استقلال مقابل فولاد در فینال جام حذفی، محمود فکری سرمربی سابق آبی‌ها با انتشار یک استوری به کادر فنی این تیم به خاطر شکست در فینال جام حذفی کنایه زد و از غصبی بودن نیمکت استقلال گفت؛ گویا محمود فکری تصور کرده نیمکت استقلال ارثی بوده که حالا فرهاد مجیدی آن را غصب کرده و نمی‌گذارد او روی آن بنشیند!

به عملکرد مجیدی در استقلال نقدهایی وارد است و بدون شک شکست آبی‌ها در بازی فینال با اشتباهات کادر فنی، بازیکنان و البته مدیریت ضعیف باشگاه رخ داده اما محمود فکری هم در استقلال کارنامه قابل دفاعی ندارد. تیم او در نیم فصل اول لیگ بیستم عملکرد ضعیفی داشت و شاید اگر درخشش رشید مظاهری درون دروازه و آمادگی قایدی در خط حمله نبود آبی‌ها در زمان فکری نتایج ضعیف‌تری می‌گرفتند. مجیدی وقتی به استقلال برگشت ویرانه‌ای از فکری تحویل گرفت و در کمترین زمان ممکن آن را به تیمی قابل احترام تبدیل کرد. تیمی که از گروه مرگ آسیا صعود کرد، در لیگ نتایج خوبی گرفت و به فینال جام حذفی رسید. همین حالا اگر از هواداران استقلال بپرسید بعید است کسی تمایل به بازگشت محمود فکری و کادرش داشته باشد که در نفت مسجدسلیمان هم عملکرد ضعیفی از خود نشان دادند و در 8 بازی آخر لیگ 6 بار شکست خوردند.

فکری درحالی عملکردش در استقلال را قابل دفاع می‌داند و از غصبی بودن نیمکت مجیدی می‌گوید که در 16 بازی توانست 27 امتیاز کم کند که از امتیازات کسب شده توسط تیم مجیدی در 14 بازی هم سه امتیاز کمتر است. جدا از بحث نتیجه تیم استقلال در دوران مجیدی بازی‌های بهتری را هم به نمایش گذاشت و مخصوصا در آسیا چشم‌ها را خیره کرد. میانگین امتیاز استقلال با نیمکت غصبی مجیدی 2.14 بود ولی میانگین امتیازی با نیمکت پاک و سالم فکری 1.68 بود.

فکری که در زمان بازی کاپیتانی قابل احترام برای استقلال بود طی 6 ماه اخیر از هیچ کوششی برای تخریب چهره خود مقابل هواداران استقلال دریغ نکرده است. اگر نایب قهرمانی جام حذفی، سومی در لیگ و صدرنشینی گروه مرگ آسیا نشانه غصبی بودن نیمکت استقلال است پس معلوم نیست نیمکت آبی‌ها در زمان فکری چگونه بوده و چه شرایطی داشته که این تیم به آن وضعیت دچار شد. نکته اینجاست خود فکری اگر زودتر به نفت مسجد سلیمان می رفت شاید این تیم به دسته یک سقوط می کرد. او و تیمش در 6 هفته پایانی لیگ برتر، 5 شکست به دست آوردند که آمار بسیار بدی بود.

برای درک رفتار زشت فکری کافی است استوری وینفرد شفر را ببینید. مردی که نه کاپیتان استقلال بوده و نه سابقه خاصی در این تیم دارد اما پس از شکست در فینال جام حذفی با یک استوری به تیم سابقش روحیه می‌دهد. مرد آلمانی که آخرین جام استقلال که از قضا جام حذفی هم بوده با او به دست آمده است. احتمالا اگر فکری جای شفر بود پس از فینال جام حذفی یک استوری می‌گذاشت و قهرمانی قبلی را به رخ می‌کشید تا نمک روی زخم هواداران بپاشد.

بیچاره استقلال و هوادارانش که بازیکن باسابقه این تیم اینگونه منتظر شکست تیم جوانی‌اش است و پرافتخارترین مربی‌اش در لیگ هم پس از باخت از خراب بودن لقمه و ... آبی‌ها می‌گوید.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها