رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 558238

اشجاری: اسماعیلی پنالتیزن خوبی نیست/ مگر استقلال بیصاحب است؟

ساعت 24-بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال می‌گوید آبی‌پوشان باید در ضربات پنالتی مقابل فولاد در فینال جام حذفی از نفرات بهتری استفاده می‌کردند.222222222

html>

حسن اشجاری، بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال ، درباره شکست آبی‌پوشان پایتخت در ضربات پنالتی مقابل تیم فولاد در فینال رقابت‌های جام حذفی اظهار کرد: شرایطی که استقلال در لیگ داشت، ما در فینال جام حذفی ندیدیم. فرهاد مجیدی در بازی فینال محطاتانه بازی کرد و بازی دلچسبی از تیم شاهد نبودیم. فولاد نشان داد که تیم منسجمی است و می‌توانست در ۹۰ دقیقه پیروز میدان شود و در نهایت این تیم شایستگی قهرمانی در جام حذفی را داشت.

او درباره شرایط استقلال در فینال جام حذفی گفت: تیمی که می‌خواهد قهرمان شود، باید شرایط بهتری در فینال از خودش نشان دهد. برای استقلالی که در لیگ برتر و بازی‌های قبلی جام حذفی، عملکرد خوبی داشت، این بازی نمره قبولی نداشت. در استقلال مقداری ترس رخنه کرده بود و اول به فکر این بود که گل نخورد و دیدید که در این وضعیت فولاد چند موقعیت خوب داشت.

اشجاری در خصوص عملکرد استقلال در ضربات پنالتی در مقابل تیم فولاد خاطرنشان کرد: فرشید اسماعیلی بازیکن قابلی است و من او را خیلی دوست دارم. او در لیگ قهرمانان آسیا عملکرد خوبی داشت اما او نشان داده پنالتی‌زن خوبی نیست. البته انتخاب پنالتی‌زن بر عهده سرمربی تیم است. من اگر جای مجیدی بودم، در نفرات پنالتی‌زن افراد بهتری را انتخاب می‌کردم. دو بازیکنی که پنالتی را خراب کردند، روز خوب‌شان در زدن پنالتی نبود.

بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال افزود: من هیچ انتقادی به فرهاد مجیدی ندارم. او تیم را نبسته است. مگر می‌شود استقلال با این نام بزرگ تنها با کادر فنی به پیشواز فینال جام حذفی برود. مگر این تیم بی‌صاحب است؟ وقتی اینقدر فاصله بین سرمربی و هیات مدیره وجود دارد، باعث می‌شود همینطور قهرمانی از دست برود. شما دیدید فولاد با یک اتحاد توانست برای اولین بار قهرمان جام حذفی شود. با این قهرمانی،‌ از درد مردم خوزستان کم شد.

او در پایان گفت: مهم‌ترین مساله بازی پیش‌روی استقلال مقابل الهلال است. این تیم باید تمام تمرکز خود را در لیگ قهرمانان آسیا بگذارد. مجیدی باید سریع‌تر حواشی را جمع کند و هوادار واقعی استقلال باید از مجیدی و بازیکنان تیم حمایت کند. الان هم می‌بینیم تیم الهلال بازیکنان خوبی گرفته است و امیدوارم آبی‌پوشان بتوانند بازیکنان خوبی بگیرند و با شرایط بهتری به مصاف این بازی برود البته من چشمم آب نمی‌خورد چون با این وضعیت شکافی که میان هیات مدیره و کادر فنی می‌بینم، فکر می‌کنم امسال هم در نقل و انتقالات بازهم موفق نبابشیم.

انتهای پیام

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها