رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 558243

واکنش ابتکار به زیر گرفتن دو زن به بهانه بدحجابی با پژو در ارومیه

ساعت 24- معاون امروز زنان و خانواده ریاست جمهوری به ماجرای زیر گرفتن دو زن به بهانه بدحجابی با پژو پارس در ارومیه واکنش نشان داد.

html>

معصومه ابتکار» معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در نشست خبری روز سه شنبه که به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، در واکنش به زیر گرفتن دو زن به بهانه بدحجابی با پژو پارس در ارومیه بیان کرد: امر به معروف و نهی از منکر یک امر دینی است، اما شرایطی دارد و به هیچ عنوان وقتی شروط و شرایط آن محقق نباشد امر به معروف نباید اتفاق بیفتد.

وی ادامه داد: یکی از شروط مهم این است که فرد یک ارتباط موثر را بتواند ایجاد کند و خودش این شایستگی را داشته باشد تا با مخاطب خود بتواند به درستی صحبت کند و اثرگذاری‌های لازم را داشته باشد، در واقع خودش فردی باشد که مورد اعتماد است.

ابتکار افزود: این نوع رفتارهای هیجانی ناشی از سطحی نگری است که متاسفانه رواج داشته است.

وی گفت: برخی فکر می‌کنند با این رفتارها تکالیف خودشان را انجام می‌دهند و می‌خواهند هیجانات خودشان را به یک شکلی نشان دهند که قطعا این کار مردود است، امیدوارم بررسی قانونی صورت گرفته باشد و اگر برخورد قانونی صورت گرفته من تشکر می‌کنم.

ابتکار ادامه داد: اگر با ماشین این افراد را زیر کرده است که این یک جنایت است و اصلاً در چارچوب بحث ارشادی قرار نمی‌گیرد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها