رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 558275

آخرین قیمت‌ها در بازار خودرو

ساعت24- نوسانات قیمت ها در بازار خودور امروز به نسبت کاهش یافته است و با این وجود برخی از خودروها مانند ۲۰۶ تیپ ۵ کماکان در حال پیشروی در مسیر افزایشی هستند.

html>

نوسانات قیمتی امروز در بازار خودرو به حداقل رسیده است و برخی از گروه های خودروسازی مانند پراید در ۴۸ ساعت اخیر ثبات قیمتی را تجربه کرده اند؛ پراید ۱۱۱ در ۴۸ ساعت اخیر بر روی قیمت ۱۴۳ میلیون تومان ثابت مانده است و پراید ۱۳۱ نیز در این مدت بر روی قیمت ۱۲۹ میلیون تومان ثابت مانده است و پراید ۱۳۲ نیز در این مدت بر روی قیمت ۱۲۳ میلیون تومان ثابت مانده است و پراید ۱۵۱ نیز امروز ۱۴۲ میلیون تومان قیمت خورده است.

خودروهای پژو نیز امروز به نسبت سایر روز ها نوسانات قیمتی کمتری را تجربه کرده اند؛ خودرو پژو ۲۰۶ تیپ ۵ با افزایش قیمت ۵ میلیون تومانی امروز به قیمت ۲۸۰ میلیون تومان رسیده است و مدل ترمز عقب کاسه ای این خودرو نیز امروز ۱.۵ درصد گران شده است و در حال حاضر ۲۷۵ میلیون تومان قیمت خورده است و خودرو پژو ۲۰۷ دنده ای مدل ۱۴۰۰ نیز امروز ۱.۴۷ درصد گران شده است و ۳۴۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

سایر خودروهای پژو در این مدت از نوسانات قیمتی در امان مانده اند و بنابر آخرین براوردهای صورت گرفته در حال حاضر پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۳۹۹ در بازار ۲۲۰ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۰ در بازار ۲۳۲ میلیون تومان، پژو پارس سال در بازار ۲۵۴ میلیون تومان، پژو ۲۰۸۸ مدل ۱۳۹۸ در بازار ۸۵۰ میلیون تومان و پژو ۲۰۰۸ مدل ۹۹ در بازار ۹۱۵ میلیون تومان قیمت خورده است.

در بین خودروهای سمند نیز برعکس روز گذشته امروز نوسانات قیمتی کاهش یافته اند و در بین خودروهای تیبا نیز وضعیت به همین منوال است و در بین خودروهای دنا برعکس روز گذشته امروز نوسانات قیمتی مسیر افزایشی را در پیش گرفته اند و خودروهای دنا پلاس اتوماتیک توربو مدل های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ امروز گران شدند.

در میان خودروهای مونتاژ نیز سوزوکی گراند ویتارا رکورد قیمتی تازه ای به ثبت رساند و از قیمت یک میلیارد و ۱۲۰ میلیون تومانی در روز گذشته امروز به قیمت یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان رسیده است و خودرو سیتروئن سی ۳ نیز امروز ۸۸۵ میلیون تومان قیمت دارد و مزدا ۳ نیو نیز در حال حاضر در بازار به قیمت یک میلیارد و ۱۰ میلیون تومان معامله می شود.

قیمت روز خودروها در جدول زیر آمده است:

آخرین قیمت‌ها در بازار خودرو

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها