رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 558278

دستور قالیباف درباره کرونا با مهر «آنی»

ساعت24- رئیس مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس خواستار این شد که با توجه به روند صعودی آمار فوتی‌های روزانه کرونا جلسه ویژه کمیسیون بهداشت برای ارائه راهکارهای مدیریت موج جدید تشکیل شود.

html>

رئیس مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس خواستار این شد که با توجه به روند صعودی آمار فوتی‌های روزانه کرونا جلسه ویژه کمیسیون بهداشت برای ارائه راهکارهای مدیریت موج جدید تشکیل شود.

در نامه محمدباقر قالیباف خطاب به شهریاری که مهر آنی روی آن درج شده، آمده است:

«با توجه به اوج‌گیری جدید شیوع ویروس کرونا، تحت فشار قرار گرفتن ظرفیت‌های نظام سلامت، فشار زیاد کاری به کادر جهادگر درمان، وضعیت نگران‌کننده میزان مراجعه به مراکز درمانی بر حسب گزارش‌های میدانی و همچنین روند صعودی آمار فوت‌شدگان روزانه، لطفا به صورت فوری جلسه ویژه کمیسیون بهداشت و درمان را تشکیل داده و ظرف 48 ساعت نظر کارشناسی خود مبنی بر راهکارهای مدیریت موج جدید شیوع ویروس کرونا را جمع‌بندی و به دولت مستقر و ستاد ویژه کرونا اعلام کنید و همچنین گزارش نهایی را در اسرع وقت در صحن مجلس قرائت فرمایید.

انتظار می‌رود کمیسیون بهداشت و درمان به طور روزانه وضعیت شیوع کرونا را با جدیت بیشتر بررسی کرده و در تعامل با ستاد کرونا در حسن عملکرد نهادهای مسئول به ویژه در خصوص روند واکسیناسیون بر حسب وظیفه قانونی خود نظارت کند.»

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها