رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 558767

متیو دیوید مک کانهی | زندگینامه متیو دیوید مک کانهی | فیلمهای متیو دیوید مک کانهی

ساعت24-متیو دیوید مک کانهی کیست؟ | متیو دیوید مک کانهی یکی از موفق ترین بازیگران سینمای جهان است بازی کم نظیر او را میتوان در فیلمهای مشهوری مشاهده کرد در این مطلب به معرفی او میپردازیم.

متیو دیوید مک کانهی
figure class="image">بیوگرافی متیو دیوید مک کانهی
متیو دیوید مک کانهی

بیوگرافی متیو دیوید مک کانهی


متیو دیوید مک کانهی در 4 نوامبر 1969 در شهر اووالده تگزاس متولد شد. این بازیگر دو برادر بزرگتر دارد. مادر متیو اهل نیوجرسی است ، او به عنوان معلم مهد کودک کار می کرد. پدر متیو اهل می سی سی پی است ، او بازیکن حرفه ای فوتبال آمریکایی بود و همچنین مشاغل مربوط به تامین لوله های خطوط لوله نفت را تأسیس کرد. به دلیل جذابیت ، در دبیرستان ، متیو بین جنس مخالف بسیار محبوب بود. متیو از نوعی وسوسه کننده برخوردار بود ، بنابراین اغلب در مهمانی های مختلف شرکت می کرد و با زیباترین دختران به ملاقات می رفت. در آن لحظه ، مرد جوان تصمیم گرفت شیوه زندگی خانم های خود را تغییر دهد و به سینما وسواس پیدا کرد. شیفتگی ناگهانی به دنیای سینما به متیو اجازه داد تا در مورد انتخاب حرفه تصمیم بگیرد. بنابراین وارد موسسه تگزاس در دانشکده ارتباطات می شود و در سال 1993 در رشته رادیو ، تلویزیون و فیلمبرداری فارغ التحصیل می شود. با این حال ، متیو در سال 1991 هنگام تحصیل در این موسسه شروع به تسخیر المپوس بازیگری کرد ، اما سپس در تبلیغات تجاری بازی کرد و نه در مشهورترین کلیپ ها.

فیلمهای متیو دیوید مک کانهی
فیلم متیو دیوید مک کانهی

فیلمهای متیو دیوید مک کانهی

در سال 1993 ، به لطف یکی از آشنایان صنعت فیلم ، مک کانهی در کمدی High and Confused بازی کرد که در آن ستارگان دیگر هالیوود از جمله بن افلک و میلا جووویچ نیز بازی کردند. یکی از برجسته ترین نقش ها در ابتدای کار یک بازیگر ، بازی ترسناک The Texas Chainsaw Massacre 4: The Next Generation (1994) است که داستان خانواده ای از دیوانگان آدم خوار را روایت می کند که یکی از آنها توسط مک کانهی در نقش نسبتاً گویا و متقاعد کننده متیو اولین نقش عمده خود را در کار سینمایی خود در درام زمان کشتن (1996) به کارگردانی جوئل شوماخر کارگردان فرقه ایفا کرد. به زودی مک کانهی در فیلم هایی مانند "تماس" (1997) و "اد از تلویزیون" (1999) نقش های اصلی را ایفا کرد. دهه 2000 عمدتا برای یک بازیگر کمدی رمانتیک موفق و فیلمبرداری در چندین فیلم اکشن با بودجه بزرگ برای این بازیگر رقم خورد. ابتدا "برنامه ریز عروسی" (2001) با مک کانهی ظاهر شد ، در این فیلم او با بازیگر و خواننده معروف جنیفر لوپز همراه بود. سپس متیو در فیلم "چگونه می توان یک پسر را در 10 روز از دست داد" (2003) بازی کرد ، در اینجا شریک او بازیگر معروف کیت هادسون است. علاوه بر این ، در سال 2002 ، تریلر فانتزی Reign of Fire با همکاری متیو مک کانهی ، که به ویژه برای نقش شکارچی اژدها ، حجم عضلانی پیدا کرد ، منتشر شد. متأسفانه ، این فیلم در انتظار شکست گیشه و نقد پروفایل خالی از اشتیاق بود ، اما بسیاری از بینندگان عاشق آن شدند و در برخی از محافل یک فانتزی نمونه در مورد اژدها محسوب می شود. در این فیلم ، او با بازیگر و خواننده معروف جنیفر لوپز همراه بود. سپس متیو در فیلم "چگونه می توان یک پسر را در 10 روز از دست داد" (2003) بازی کرد ، در اینجا شریک او بازیگر معروف کیت هادسون است. علاوه بر این ، در سال 2002 ، تریلر فانتزی Reign of Fire با همکاری متیو مک کانهی ، که به ویژه برای نقش شکارچی اژدها ، حجم عضلانی پیدا کرد ، منتشر شد. متأسفانه ، این فیلم در انتظار شکست گیشه و نقد پروفایل خالی از اشتیاق بود ، اما بسیاری از بینندگان عاشق آن شدند و در برخی از محافل یک فانتزی مثال زدنی در مورد اژدها محسوب می شود. در این فیلم ، او با بازیگر و خواننده معروف جنیفر لوپز همراه بود. سپس متیو در فیلم "چگونه می توان یک پسر را در 10 روز از دست داد" (2003) بازی کرد ، در اینجا شریک او بازیگر معروف کیت هادسون است. علاوه بر این ، در سال 2002 ، تریلر فانتزی Reign of Fire با همکاری متیو مک کانهی ، که به ویژه برای نقش شکارچی اژدها ، حجم عضلانی پیدا کرد ، منتشر شد. متأسفانه ، فیلم در انتظار شکست گیشه و نقد پروفایل خالی از اشتیاق بود ، اما بسیاری از بینندگان عاشق آن شدند و در محافل خاصی این فیلم یک فانتزی نمونه در مورد اژدها محسوب می شود. یک تریلر فانتزی "قدرت آتش" به ویژه برای افزایش توده عضلانی برای نقش شکارچی اژدها وجود داشت. متأسفانه ، این فیلم در انتظار شکست گیشه و نقد پروفایل خالی از اشتیاق بود ، اما بسیاری از بینندگان عاشق آن شدند و در برخی از محافل یک فانتزی مثال زدنی در مورد اژدها محسوب می شود. یک تریلر فانتزی "قدرت آتش" به ویژه برای افزایش توده عضلانی برای نقش شکارچی اژدها وجود داشت. متأسفانه ، این فیلم در گیشه شکست خورد ، اما بسیاری از بینندگان عاشق آن شدند و در برخی از محافل یک فانتزی نمونه در مورد اژدها محسوب می شود.

متیو دیوید مک کانهی و همسرش
متیو دیوید مک کانهی و همسرش

در سال 2005 ، متیو را می توان در ماجراجویی اکشن "صحرا" دید ، که فیلمبرداری آن با مشکلات زیادی همراه بود. در نتیجه ، با بودجه 160 میلیون دلاری ، "صحرا" در گیشه به طرز بدی شکست خورد و حتی بخش کوچکی از پول صرف شده برای تولید را جبران نکرد. شکست بودجه بزرگ "صحرا" مانع از افزایش محبوبیت متیو نمی شود ، زیرا در همان سال 2005 ، مجله مردم او را "جذاب ترین مرد" می نامد. در سال 2006 ، کمدی عاشقانه عشق و مشکلات دیگر با مک کانهی منتشر شد. بازیگر که با سارا جسیکا پارکر بازی کرده است ، بار دیگر ثابت می کند که در ژانر عاشقانه هیچ برابری ندارد. طبق یک سنت ناگفته ، میلیون ها طرفدار متیو مک کانه با میل و رغبت به سینما می روند ، در نتیجه از کمدی رمانتیک بعدی با مشارکت او حمایت می کنند. در سال 2008 ، فیلم ماجراجویی عاشقانه Fools 'Gold نور روز را دید ، که در آن متیو دوباره در یک دوئت با کیت هادسون بازی کرد. در همان سال ، این بازیگر در مجموعه کمدی اکشن "سربازان شکست" ساخته بن استیلر نامزد اسکار ظاهر شد. در سال 2009 ، مک کانهی در فیلم عاشقانه موفق The Ghosts of Girlfriends berê بازی کرد ، جایی که وی توسط جنیفر گارنر بازیگر معروف همراه بود.

متیو دیوید مک کانهی | زندگینامه متیو دیوید مک کانهی | فیلمهای متیو دیوید مک کانهی

در سال 2011 ، مک کانه کارآگاه "لینکلن برای یک وکیل" و همچنین تریلر جنایی اکشن با عناصر کمدی سیاه "Killer Joe" را منتشر کرد ، که در آن بازیگر نقش غیر معمول یک پلیس ناپاک و بی رحم را امتحان کرد به در سال 2013 ، درام "باشگاه خریداران دالاس" اکران شد ، جایی که متیو با حداکثر فداکاری ، نقش یک کارگر سخت کابوی بیمار مبتلا به ایدز را بازی کرد. برای بازی در این نقش ، مک کانه بیش از 20 کیلوگرم وزن کم کرد. این بازیگر به معنای واقعی کلمه نقش خود را زندگی کرد و متعاقباً اسکار را برای او در بخش بهترین بازیگر مرد دریافت کرد. بعدها ، در اوج محبوبیت ، مک کانهی در مجموعه ای از پروژه های برجسته بازی کرد ، از جمله سریال True Detective (2014) ، فیلم فوق العاده موفق کریستوفر نولان بین ستاره ای (2014) ، براساس مجموعه رمان های استفان کینگ ، "برج تاریک" وسترن عرفانی (2017) ، فیلم هیجان انگیز "دریای وسوسه" (2019) ، کمدی "ساحل ساحل" (2019) و کمدی جنایی گای ریچی "آقایان "(2019). متیو مک کانهی از سال 2011 با مدل برزیلی کامیلا آلوز ازدواج کرده است. این زوج دارای سه فرزند بودند. این بازیگر به همراه همسرش بنیاد Just Keep Livin ، یک موسسه خیریه غیرانتفاعی را سازماندهی کرد. این سازمان شیوه زندگی سالم را در جوانان ایجاد می کند. متیو مک کانهی ستاره ای در پیاده روی مشاهیر هالیوود دارد. این بازیگر به همراه همسرش بنیاد Just Keep Livin ، یک موسسه خیریه غیرانتفاعی را سازماندهی کرد. این سازمان شیوه زندگی سالم را در جوانان ایجاد می کند. متیو مک کانهی ستاره ای در پیاده روی مشاهیر هالیوود دارد. این بازیگر به همراه همسرش بنیاد Just Keep Livin ، یک موسسه خیریه غیرانتفاعی را سازماندهی کرد. این سازمان شیوه زندگی سالم را در جوانان ایجاد می کند. متیو مک کانهی ستاره ای در پیاده روی مشاهیر هالیوود دارد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها