رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 558996

دستور طالبان برای ورود نیروهایشان به محله‌های کابل

ساعت24- طالبان در ادامه بیانیه خود آورد: امارت اسلام صبح بیانیه‌ای صادر کرد که نیروهای آن از کابل خارج باشند. ما خواهان ورود به کابل از طریق راه‌های نظامی نیستیم اما الان گزارش‌هایی مبنی بر تخلیه مناطق در کابل است که پلیس وظایفش را ترک کرده است.

html>

بیمارستان کابل در توییتر اعلام کرد، در درگیری‌های ورودی‌های شهر کابل ۴۰ تن زخمی شدند. از طرفی طالبان دستور دادند نیروهایشان وارد محله‌های کابل شوند.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، بیمارستان کابل ادامه داد: زخمی‌ها به بیمارستان منتقل شدند.

این در حالی است که طالبان دستور دادند، نیروهایشان وارد محله‌های کابل شوند.

طبق بیانیه طالبان، این برای ممانعت از هرگونه اقدام غارت و خشونت در مناطقی است که نیروهای پلیس و نیروهای امنیتی آنجا را ترک کرده‌اند.

طالبان در ادامه بیانیه خود آورد: امارت اسلام صبح بیانیه‌ای صادر کرد که نیروهای آن از کابل خارج باشند. ما خواهان ورود به کابل از طریق راه‌های نظامی نیستیم اما الان گزارش‌هایی مبنی بر تخلیه مناطق در کابل است که پلیس وظایفش را ترک کرده است.

در این بیانیه آمده است: امارت اسلام به نیروهایش دستور داده وارد مناطقی از کابل شوند که نیروهای دشمن (نیروهای دولت) آنها را ترک کرده‌اند تا متجاوزان به مردم آسیب نرسانند و دست به غارت و دزدی نزنند.

در این بیانیه عنوان شده است، باید شهروندان کابل احساس ترس از مجاهدان نداشته باشند و به هر مجاهدی اجازه ورود به منزل شخصی یا سخت‌گیری برای آنها داده نمی‌شود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها