رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 558997

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه: فاجعه در راه است

ساعت24- هم اکنون بسیاری از ظرفیت تخت های استان به بیماران کرونا اختصاص یافته در حالی که بیماران دیگری هم هستند که باید بستری و مراقبت شوند.

html>

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در صورت تداوم این روند و افزوده شدن میانگین ۱۰۰ بیمار در هر شبانه‌روز، طی ۱۰ روز آینده فاجعه‌ای در راه خواهد بود.

دکتر «محمودرضا مرادی» افزود: افزایش ۱۳۰ بیمار طی ۲۴ ساعت و بستری حدود ۳۷۰ نفر در بیمارستان‌های استان طی ۲۴ ساعت بسیار نگران کننده است.

وی اظهار داشت: هم اکنون بسیاری از ظرفیت تخت های استان به بیماران کرونا اختصاص یافته در حالی که بیماران دیگری هم هستند که باید بستری و مراقبت شوند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: علاوه بر بخش و تخت، این بیماران نیاز به پزشک، پرستار، پرسنل گروه‌های درمانی و تشخیصی دارند و نیز باید اکسیژن مورد نیاز این حجم از بیمار تامین شود که باوجود افزایش چشمگیر اکسیژن سازها در استان، کار دشواری است.

مرادی در پایان از مردم استان خواست، از فرصت تعطیلی و قرنطینه استفاده کرده و در کاهش چرخش ویروس و ابتلای خود و خانواده نقش داشته باشند.

هم‌اکنون هزار و ۵۴ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های این این استان بستری هستند و مجموع جان‌باختگان استان هم از ابتدای شیوع کرونا تاکنون به ۲ هزار و ۵۰ نفر رسیده است.

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، براساس رنگ‌بندی جدید وضعیت ۱۰ شهرستان استان را از ۱۶ مرداد قرمز، یک شهرستان نارنجی و سه شهرستان را زرد اعلام کرد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها