رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 562343

آمریکا با عنوان‌داران جهان و المپیک در کشتی آزاد قهرمانی جهان/ باروز و کاکس هم مسافر نروژ شدند

ساعت24-با برگزاری دیدارهای انتخابی اوزان ۶۱، ۶۵، ۷۰، ۷۹، ۹۲ و ۱۲۵ کیلوگرم کشتی آزاد آمریکا، ترکیب این کشور در رقابت‌های جهانی نروژ مشخص شد.

html>

رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی آزاد آمریکا در ۶ وزن برگزار شد تا ترکیب ۱۰ نفره این تیم در رقابت‌های جهانی نروژ کامل شود.


در تمامی دیدارهای انتخابی نفرات راه یافته به فینال در حضور تماشاگران انبوه حاضر در سالن، به شرط رسیدن به ۲ پیروزی، صاحب دوبنده تیم ملی در رقابت‌های جهانی نروژ شدند.

در وزن ۶۱ کیلوگرم، دیتون فیکس با کسب ۲ پیروزی مقابل ناتان توماسلو مسافر نروژ شد، در وزن ۶۵ کیلوگرم، یانی دیاکومیهالیس مقابل جوزف مک کنا صاحب برتری شد و در ۷۰ کیلوگرم نیز جیمز گرین برابر رایان دیکن در فینال به برتری رسید.


اما در وزن ۷۹ کیلوگرم نیز جردن باروز دارنده ۴ مدال طلای جهان و یک طلای المپیک که پس از شکست مقابل کایل دیک در وزن ۷۴ کیلوگرم انتخابی المپیک، به وزن ۷۹ کیلوگرم کوچ کرده است، با شکست رقبایش راهی فینال شد و در فینال نیز از سد آلکس درینگر گذشت و مسافر نروژ شد.

در وزن ۹۲ کیلوگرم نیز جی دن کاکس دارنده ۲ طلای جهان و یک برنز المپیک با ۲ شکست کالین مور در فینال صاحب دوبنده تیم ملی شد و در سنگین وزن نیک گویازدوفسکی برابر میسون پریس به برتری رسید.

در دیگر اوزان نیز طبق اعلام قبلی نفرات مدال‌آور در المپیک توکیو صاحب دوبنده تیم ملی در رقابت‌های جهانی نروژ شدند.

توماس گیلمان، دارنده مدال برنز المپیک‌ توکیو در وزن ۵۷ کیلوگرم، کایل دیک دارنده مدال برنز المپیک توکیو در ۷۴، دیوید تیلور دارنده مدال طلای المپیک توکیو در ۸۶ و کایل اسنایدر دارنده مدال نقره وزن ۹۷ کیلوگرم در المپیک توکیو، دیگر ملی‌پوشان آمریکا در رقابت‌های جهانی نروژ خواهند بود.

ترکیب تیم ملی کشتی آزاد آمریکا در رقابت‌های جهانی نروژ به شرح زیر است:
وزن ۵۷ کیلوگرم: توماس گیلمان
وزن ۶۱ کیلوگرم: دیتون فیکس
وزن ۶۵ کیلوگرم: یانی دیاکومیهالیس
وزن ۷۰ کیلوگرم: جیمز گرین
وزن ۷۴ کیلوگرم: کایل دیک
وزن ۷۹ کیلوگرم: جردن باروز
وزن ۸۶ کیلوگرم: دیوید تیلور
وزن ۹۲ کیلوگرم: جی دن کاکس
وزن ۹۷ کیلوگرم: کایل اسنایدر
وزن ۱۲۵ کیلوگرم: نیک گویازدوفسکی

انتهای پیام

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها