رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 562378

بیش از صد رسانه در افغانستان تعطیل شدند

ساعت 24 - در افغانستان پس از به قدرت رسیدن طالبان بیش از 150 رسانه فعالیت خود را متوقف کردند.به گزارش طلوع نیوز، سازمان های حامی رسانه های آزاد اعلام کردند که بیش از 150 رسانه در کمتر از یک ماه فعالیت خود را در 20 استان افغانستان متوقف کردند.

html>

این رسانه ها که شامل ایستگاه های رادیویی، رسانه های مکتوب و کانال های تلویزیونی بودند دچار تعطیلی شدند. دلایل خاتمه فعالیت رسانه ها هم محدودیت علیه آنها و هم مشکلات اقتصادی بود. به گفته نمایندگان این سازمان اگر این مشکلات برطرف نشوند، تعداد رسانه هایی که کار خود را متوقف می کنند افزایش می یابد.

حجت الله مجددی، معاون رئیس فدراسیون روزنامه نگاران افغانستان گفت: "اگر سازمان های حامی رسانه ها به رسانه ها توجه نکنند، به زودی شاهد تعطیلی رسانه های باقی مانده در کشور خواهیم بود".از جمله رسانه هایی که کار خود را متوقف کردند، کانال تلویزیونی ایناکاس بود که در سه ولایت افغانستان پخش می شد. یکی از نمایندگان این کانال تلویزیونی که خواست نامش فاش نشود، گفت که پس از آنکه تعدادی از شرکت ها هزینه تبلیغات در این شبکه را متوقف کردند، پخش آن به دلیل مشکلات مالی متوقف شد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها