رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 562455

راهنمایی در مورد خرید پوستر دیواری

رپورتاژ تبلیغی/اگر می خواهید با پوسترهای دیواری زیبایی دکوراسیون داخلی خود را رقم زنید، بایستی به نکاتی در مورد آن ها توجه نمایید.

خبر
html>

پوستر دیواری یکی از انواع دیوار پوش ها بوده که در آن تصویر و نمای کلی همانند پازل از کنار هم قرار گرفتن اجزاء مختلف تصویر بدست می آید. تصاویر بدست آمده می تواند از طرح ها و الگوهای مختلف برای زیبایی دکوراسیون انتخاب شود.

خرید پوستر دیواری با طرح دلخواه

یکی از نکاتی که بایستی در مورد پوسترهای دیواری در نظر بگیرید، طرح پوستر است. پوستر در طرح و همچنین ابعاد با کاغذ دیواری تفاوت دارد. این در حالی است که در کاغذ دیواری یک طرح مدام تکرار می شود. طرح های پوسترهای دیواری متنوع بوده و انتخاب را برای افراد با سلایق مختلف آسان ساخته است.

طرح های مختلف پوستر دیواری به صورت دسته بندی شده ارائه می شوند. در زیر به معرفی برخی از این طرح ها می پردازیم.

پوستر دیواری مناظر و طبیعت

یکی از طرح های بسیار جذاب و کاربردی که علاقه مندان بسیاری دارد، طرح مناظر و طبیعت است. در این طرح تصاویر دریا، جنگل، درختان و گل ها، رودخانه، کوه و ... به بهترین نحو برای فضاهای مختلف فراهم می شود. این طرح ها بسیار آرامش بخش بوده و در مکان های مسکونی، اداری و تجاری قابل استفاده هستند. این تصاویر بسیار جذاب بوده و نظر بیننده را به خود جلب می کند. طرح های سه بعدی پوستر دیواری طبیعت زیبایی بیشتری داشته و توصیه می شود از این طرح ها برای زیبایی دکوراسیون خود بهره برید.

پوستر دیواری طرح سه بعدی

طرح های سه بعدی پوستر به واسطه حالت سه بعدی که در چشم مخاطب القا می شود، طبیعی تر بوده و زیبایی بیشتری برای محیط فراهم می کند. این طرح ها نیازمند تجهیزات خاص چاپی هستند. پوستر دیواری سه بعدی می تواند نمای حرفه ای، طبیعی و جالب را به محیط زندگی شما دهد. در محیط های مختلف مسکونی، اداری و تجاری از این طرح ها می توان استفاده کرد. طرح های مختلف طبیعت، مدرن و ... می تواند در این نوع چاپ زیبایی فراوانی داشته باشد.

پوستر دیواری اتاق کودک

طرح های کودکانه پوستر دیواری ویژگی های خاص خود را دارند، این طرح ها بایستی در رشد و نمو این گروه سنی تاثیرگذار باشند و در آن ها شور و نشاط را ایجاد نماید. طرح های کودکانه پوستر دیواری را می توان بسته به جنسیت مختلف تهیه و برای کودکان نصب نمود. طرح های کارتونی یا شخصیت های جذابی نظیر فرشتگان و ... و تصاویر حیوانات محبوب می تواند طرح مناسبی برای کودکان باشد.

راهنمایی در مورد خرید پوستر دیواری

توجه داشته باشید که طرح های دخترانه با پسرانه برای پوستر دیواری شرایط خاص خود را دارد و بایستی والدین با در نظر گرفتن علایق و سلیقه خود کودکان اقدام به انتخاب طرح دلخواه برای آن ها نمایند.

پوستر دیواری اتاق پذیرایی

پذیرایی یکی از مهم ترین مکان های هر خانه ای است. زیبایی و آراسته بودن آن از اهمیت بالایی برخوردار است. با پوستر ها به خوبی می توان به این هدف دست یافت. طرح های مختلف را می توان بسته به سلایق افراد برای پذیرایی استفاده کرد. طرح های طبیعت گرفته تا طرح های کلاسیک و سنتی را می توان در پذیرایی تهیه و اجرا نمود. در انتخاب طرح مناسب برای پذیرایی دقت شود که بین وسایل و مبلمان با طرح پوستر تناسب و هارمونی وجود داشته که این امر بر زیبایی و اثرگذاری بیشتر طرح می افزاید.

برای پشت تلویزیون نیز طرح های زیبایی تهیه می شود. از آنجایی که پشت تلویزیون کانون توجه افراد بوده و تمرکز فراوانی در این مکان است، زیبایی آن از اهمیت بالایی برخوردار است. طرح های طبیعت یا طرح گل های سه بعدی برای پشت تلویزیون بسیار جذاب و اثر بخش است.

راهنمایی در مورد خرید پوستر دیواری

نصب پوستر دیواری چگونه است؟

نصب پوستر دیواری همانند کاغذ دیواری با چسب مخصوص انجام می شود. نکته مهم در این مورد آن است که بهتر است نصب توسط نصاب حرفه ای انجام شود تا طرح به بهترین نحو و شکل ممکن بر روی دیوار نصب و راه اندازی شود. آسان بودن نصب و جداسازی پوستر دیواری به نحوی است که امکان درج تصاویر مختلف بر روی محل مورد نظر وجود دارد.

سفارش پوسترهای دیواری

برای سفارش پوسترهای دیواری می توانید به صورت حضوری و غیر حضوری اقدام نمایید. در روند حضوری از گالری طرح می توانید طرح دلخواه خود را انتخاب نمایید و در روش غیر حضوری و از طریق وب سایت می توانید از بین هزاران طرح، طرح دلخواه را برای خود انتخاب نمایید. توجه داشته باشید در هنگام سفارش، پوسترهای براساس متراژ سفارش گیری می شوند، این در حالی است که خرید کاغذ دیواری رولی است.

مجموعه دکور آذین با ارایه طرح های زیبا و مختلف در زمینه پوسترهای دیواری شما را در زیباسازی دکوراسیون داخلی یاری می دهد. جهت اطلاعات تکمیلی در مورد پوسترهای دیواری می توانید به لینک www.decorazin.ir مراجعه نمایید یا با شماره تماس های زیر تماس بگیرید.

۰۹۹۰۱۲۳۵۳۱۰- ۸۸۵۲۰۷۹۳ , ۸۸۵۲۴۳۶۸ (021)

پوسترهای دیواری از بهترین ابزار برای زیباسازی دکوراسیون داخلی محسوب می شوند!

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها