رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 562457

خرید هدایای تبلیغاتی اصفهان و صنایع دستی ایران از فروشگاه بازار مینا

رپورتاژتبلیغی/صنایع دستی ایران و مخصوصا شهر اصفهان به عنوان مهد هنر صنایع دستی، بهترین انتخاب برای شیک پسندان است. صنایع دستی را می توان برای تزئین دکوراسیون داخلی منزل استفاده نمود و یا اینکه با خرید هدایای تبلیغاتی اصفهان مثل هدایای تبلیغاتی میناکاری و تندیس های میناکاری شده با قیمتی بسیار مناسبتر، به تبلیغات و بازاریابی و برندینگ پرداخت. هدایای تبلیغاتی اصفهان در بین نمونه های مختلف هدایای تبلیغاتی صنایع دستی مرغوبیت و کیفیت ساخت بالاتری دارد و به همین دلیل تقاضای بازار برای آن بیشتر است.

خبر
html>

هدایای تبلیغاتی

صنایع دستی ایران و مخصوصا شهر اصفهان به عنوان مهد هنر صنایع دستی، بهترین انتخاب برای شیک پسندان است. صنایع دستی را می توان برای تزئین دکوراسیون داخلی منزل استفاده نمود و یا اینکه با خرید هدایای تبلیغاتی اصفهان مثل هدایای تبلیغاتی میناکاری و تندیس های میناکاری شده با قیمتی بسیار مناسبتر، به تبلیغات و بازاریابی و برندینگ پرداخت. هدایای تبلیغاتی اصفهان در بین نمونه های مختلف هدایای تبلیغاتی صنایع دستی مرغوبیت و کیفیت ساخت بالاتری دارد و به همین دلیل تقاضای بازار برای آن بیشتر است. امروزه تمامی شرکت ها و برندهای مختلف می دانند که برای بازاریابی و جذب مشتری باید کمپین های بازاریابی فعال و مستمر داشته باشند. اما در عین حال بزرگترین دغدغه آنها هزینه های جاری بالای بسیاری از روش ها و تکنیک های جذب مشتری و برندینگ است. ما به شما هدایای تبلیغاتی اصفهان را توصیه می کنیم که از جنس صنایع دستی هستند. هدایای تبلیغاتی صنایع دستی اصفهان در دو دسته هدایای تبلیغاتی خام و صنایع دستی طرح اقتصادی قرار می گیرند. هدایای تبلیغاتی خام محصولاتی مثل تندیس های مناسبتی و هدایایی هستند که با خرید عمده آنها می توانید نشان و پلاک تجاری یا متن درخواستی خود برای برندینگ را بر روی آن درج نمایید.

فروشگاه صنایع دستی اصفهان عرضه کننده انواع محصولات دست ساز ایرانی مانند میناکاری اصفهان،خاتم کاری،فیروزه کوبی، مس و پرداز، قلمزنی و ... می باشد. شرکت ها و ارگان های دولتی می توانند از محصولات هنری ارزنده به منظور هدایای تبلیغاتی با قیمت ارزان بهرمند گردند.

تماس با واحد فروش : 09019277512 - 03134651271

فروشگاه صنایع دستی بازار مینا BazareMina.ir

صنایع دستی اصفهان

صنایع دستی ایران

صنایع دستی طرح اقتصادی نوعی از هدایای تبلیغاتی است که از لحاظ سطح کیفیتی یک درجه پایینتر هستند و هزینه های خرید را کاهش می دهند. این نوع را به سازمان و ارگان هایی توصیه می کنند که بودجه کمی در اختیار دارند و در عین حال می خواهند بهترین تبلیغات را داشته باشند. به طور کلی هدایای تبلیغاتی اصفهان به دلیل تناسب فرهنگی زیاد با هر منطقه، ماندگاری و تأثیرگذاری زیاد، سفارشی سازی محصولات و قیمت بسیار مناسبتر نسبت به کالاهای خارجی، قابل کاربرد در کلیه جشنواره ها و همایش ها و همچنین تجلیل از افراد برگزیده و پرسنل منتخب، بهترین گزینه برای کسب و کارها می باشد. اگر به دنبال فروشگاهی معتبر هستید که تمامی این محصولات را یکجا و با تنوع بسیار بالا و قیمت مناسب به فروش برساند و همان فروشگاه هم سفارشی سازی محصول شما را انجام دهد، فروشگاه صنایع دستی بازار مینا همان فروشگاه صنایع دستی است که به دنبالش هستید. این فروشگاه به خاطر داشتن محصولات تبلیغاتی و تندیس های مناسبتی بسیار زیبا، نفیس و متنوع و متناسب با تمامی بودجه ها به عنوان بهترین فروشگاه صنایع دستی کشور انتخاب شده است. البته از مشاوره رایگان این فروشگاه هم غافل نشوید. کارشناسان فروش بازار مینا به شما کمک می کنند بهترین محصول ممکن را با توجه به کسب و کار خودتان تهیه نمایید.

میناکاری اصفهان

میناکاری

میناکاری اصفهان را می توان نمونه عالی و بسیار زیبای میناکاری ایران دانست که از دیرباز تاکنون به میناکاری روی مس آن می شناسند. شهر اصفهان مهد هنر میناکاری است که در دوران صفویه به اوج خود رسید و با وجود اینکه در دوره قاجار با افول روبرو شد ولی در دوره کنونی به رونق بسیار خوبی دست پیدا کرده است و شاخه های مختلفی از آن در شهرهای مختلف رواج دارند. اساتید اصفهانی برای تولید ظروف مسی از ورقه هایی با ضخامت مناسب بسته به فرم حجمی ظرف استفاده می کنند تا ماندگاری بسیار عالی و چکش خواری مناسبی داشته باشد. میناکاری اصفهان از جنبه تزئینی و دکوراتیو گذشته خود فراتر رفته است. امروزه می توانید محصولات میناکاری را حتی برای مصارف شخصی نیز خریداری کنید و یا علاوه بر استفاده دکوراتیو به شکل رومیزی، نمونه های دیوارکوب نیز تهیه نمایید. علاوه بر این اتفاقات بسیار خوبی هم برای شرکت های مختلف رخ داده است. میناکاری اصفهان در هدایای تبلیغاتی مختلف و تندیس های مناسبتی نیز به کار می رود. این محصولات جایگزینی عالی برای محصولات تبلیغاتی گران قیمتی هستند که بازاریابی شرکت ها مخصوصا شرکت هایی با بودجه محدود را با مشکل مواجه کرده اند ضمن اینکه اثربخشی چندانی هم ندارند و برای مشتریان تکراری شده اند. اگر شما هم از خواندن این مطلب هیجان زده شده اید باید بگوییم که این تنها بخشی از خبرهای خوب ما برای شماست. فروشگاه صنایع دستی بازار مینا به عنوان برترین و بهترین فروشگاه صنایع دستی کشور در کنار شماست تا بهترین محصولات میناکاری اصفهان یعنی میناکاری مرتضی اسماعیلی و سایر اساتید برتر این حوزه را همراه با شناسنامه اصالت کالا و با قیمت بسیار مناسب تهیه نمایید.

هدایای تبلیغاتی اصفهان

صنایع دستی گنجینه ارزشمند ماست و بد نیست بدانید که از حدود 602 شاخه صنایع دستی در جهان، حدود 299 رشته در ایران هستند و به عبارتی اصالت آنها به ایران باز می گردد و اکثریت آنها هنوز هم تولید می شوند. صنایع دستی ایران بهترین سفیر فرهنگی برای ارسال به خارج از کشور و حتی انتقال فرهنگ و تمدن به کشورهای دیگر یا شهرهای مختلف داخلی است. خرید صنایع دستی در مقایسه با کالاهای خارجی تکراری و با دوره مصرف کوتاه ارزش بسیار بالاتر و قیمت مناسبتری دارند. فروش صنایع دستی در تمامی شهرهای کشور انجام می پذیرد اما باید فروشگاهی را انتخاب کنید که محصولات خود را از لحاظ سطح کیفی و مرغوبیت تضمین می کند. فروشگاه بازار مینا عقیده دارد که باید صنایع دستی ایران با بهترین کیفیت به دست مشتریان برسد تا فرهنگ خرید آنها بیش از پیش ترویج شود. از طرفی قیمت مناسب، تنوع بالا و قابلیت سفارشی سازی در خرید عمده صنایع دستی از دیگر مزایای این فروشگاه به حساب می آید. اگر هم اطلاع ندارید که برای سازمان و شرکت خود باید کدام هدایای تبلیغاتی صنایع دستی را خریداری نمایید یا برای دکوراسیون منزل و هدیه به عزیزان، کدام محصول مناسبتر است، کارشناسان فروش این مجموعه همیشه در دسترس شما هستند تا مشاوره رایگان ارائه کنند.میناکاری اصفهان از نمونه صنایع دستی لوکس و نفیس ایران بشمار می رود.

فروشگاه صنایع دستی بازار مینا BazareMina.ir

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها