رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 562509

حذف قابل پیش‌بینی تراکتور از لیگ قهرمانان آسیا

ساعت24- دیدار دو تیم النصر عربستان و تراکتور در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با برتری یک گله نماینده عربستان به پایان رسید.

html>

دیدار دو تیم النصر عربستان و تراکتور در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با برتری یک گله نماینده عربستان به پایان رسید.

در این دیدار، النصر دیگر نماینده عربستان نیز موفق شد در برابر نماینده ایران در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به برتری برسد. النصر با تک گل ابوبکر روی پاس تالیسکا در دقیقه 10 بازی موفق شد شاگردان فیروز کریمی را شکست داده و به دور بعد راه پیدا کند.

تراکتور در ماه گذشته با حواشی و مشکلات بسیار زیادی دست و پنجه نرم کرد و حتی در مقطعی صحبت ها حاکی از این بودند که تیم تبریزی از حضور در این بازی انصراف خواهد داد.

با این نتیجه، پرسپولیس تنها نماینده ایران از بین سه تیم ایرانی حاضر در این مرحله بود که موفق شد به دیدار یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا 2021-2020 راه پیدا کند.

سه‌شنبه 23 شهریور 1400

مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا

النصر عربستان – تراکتور ساعت 20.30

ترکیب النصر

ولید عبدالله علی، سلطان عبدالله الغانم، محمد الفتیل، عبدالله العمری، جلالدین مشاریپوف، عبدالله الخبیری، محمد قاسم النخلی، علی حسن، وینسنت ابوبکر، عبدالفتاح سریریی، اندرسون سوئزا

ترکیب تراکتور

محمدرضا اخباری، هادی محمدی، سعید ایران‌خواه، ابوالفضل رزاق‌پور، محمد مسلمی‌پور، بهزاد سلیمی، اکبر ایمانی، علی فتحی، سامان نریمان‌جهان، سعید واسعی، امین اسدی

شرح گل

النصر یک - تراکتور یک (وینست ابوبکر دقیقه 10): روی پاس در عمق زیبای تالیسکا، وینست ابوبکر با محمدرضا اخباری تک به تک شد و با یک ضربه چیپ دروازه او را باز کرد.

کارت زرد

النصر: عبدالفتاح اسیری (5)/ قاسم (79)

تراکتور: ابوالفضل رزاق پور (31)/ اکبر ایمانی (67)/ سعید واسعی (77)

فوتبالی

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها