رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 562551

وقتی وریا فاتحه یک تیم را میخواند!

ساعت24-کاپیتان استقلال نوشت این تیم قهرمان نمی‌شود.

html>

وقتی یک تیم می بازد، روحیه بازیکنان خراب است. گاهی آنها سرخورده شکست هستند و گاهی با آن کنار می‌آیند. مهم اما این است که مجموعه تیمی بتواند با انگیزه‌ای بالا، شکست را پشت سر بگذارد و خود را برای برد آماده کند. از آنجا که فوتبال قابل پیش بینی نیست، حتی تیم‌های کوچک هم می‌توانند به آینده امیدوار بمانند. در استقلال و از نظر وریا غفوری اما فوتبال قابل پیش بینی است و اگر اوضاع تیم خوب نیست، بهتر است پیشاپیش قید قهرمانی را بزنند! کاپیتان استقلال روز گذشته در پیامی مجازی نسخه قهرمانی استقلال در فصل جدید را پیچید و گفت با این رویه به جایی نمی رسند.

حرف های وریا غفوری در نوع خود عجیب و غریب است و نشان می‌دهد او به عنوان کاپیتان استقلال، روحیه برنده ندارد و ترجیح می‌دهد، نه تنها خود که کل تیم را مقابل چالش‌ها بازنده کند.

همواره کاپیتان‌ها در سخت‌ترین شرایط یار و یاور تیم‌ بوده‌اند. به کل بازیکنان انگیزه داده و آنها را به جلو فراخوانده‌اند. چند سال قبل نفت تهران با مشکلاتی به مراتب بدتر از استقلال روبرو بود اما با انرژی مثبت سرمربی و کاپیتانش توانست نایب قهرمان لیگ برتر شود. اگر به وریا بود، احتمالا آنها وسط فصل باید همه چیز را ول می‌کردند. استقلال به قول محسن یوسفی هافبک سابق خود، همواره این مشکلات را داشته. با همین مشکلات هم قهرمان شده اما هیچوقت در شروع یک فصل، به وسیله کاپیتان خود، اینگونه از پیش بازنده نشده است. غفوری می توانست بعد از شکست مقابل الهلال، حداقل به لحاظ روحی به تیم کمک کند اما او با اظهارات خود ته دل همه را خالی کرد؛ از هوادار گرفته تا بازیکنان جوان. حالا برای تمام بازیکنان توجیه شکست وجود دارد. بازیکنان جوان به سادگی می توانند حرف های وریا را برای بازی ضعیف تیمی به شهادت بگیرند. همه بازیکنان می توانند همین کار را کنند. مگر می شود پیش از یک فصل اینگونه به نفع رقبا بازی کرد؟ وریا اگر سکوت می کرد به مراتب بهتر بود تا اینکه فاتحه قهرمانی استقلال را در فصل جدید بخواند. مگر این تیم کم مهره دارد؟ مگر کم هزینه می کند؟ مگر در سال های گذشته پول های کلانی به بازیکنان داده نشده؟ درست است استقلال مشکلات دارد. مشکلات مدیریتی و امکاناتی دارد. همه اینها به جای خود ولی آیا این سیاست درستی است که وریا در پیش گرفته؟ اگر اینطور باشد اکثر تیم ها باید قید قهرمانی در لیگ برتر را بزنند و پای خود را کنار بکشند چون آنها هم مشکلات زیادی دارند. شما به مهره های استقلال دقت کنید. خیلی از تیم ها آرزوی داشتن بازیکنانی مثل بازیکنان استقلال را دارند. حالا چرا تیمی با اینهمه ستاره نباید در جمع مدعیان باشد؟

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها