رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 562553

5 ویژگی مهم که در خرید میز اداری باید به آن توجه کنید

رپورتاژتبلیغی/زمان‌های زیادی از بهترین روزهای زندگی خود را در محل کار خواهید بود و مطمئنا وقت‌های بسیاری را پشت میز می‌گذارید. میزهای اداری جایی هستند که شما رایانه، مدارک، پرونده‌ها، تلفن همراه و هر وسیله‌ی دیگری که برای کار خود نیاز دارید را روی آن می‌گذارید.

html>

به همین دلیل انتخاب یک میز اداری مناسب بسیار مهم است و در صورتی که به درستی انتخاب نشود، می‌تواند مشکلات بسیاری به همراه داشته باشد. فروشگاه ایرانیان چوب میزهای اداری متنوعی دارد که شما می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن از این فروشگاه خرید کرده و میز خود را در اختیار داشته باشید.

5 ویژگی مهم که در خرید میز اداری باید به آن توجه کنید

ویژگی‌های مهم یک میز اداری

قبل از مراجعه فروشگاه یا خرید میز اداری مورد نیاز خود، موارد مهمی که در ادامه آورده‌ایم را به یاد داشته باشید.

کیفیت ساخت میز اداری

طراحی و کیفیت یک میز اداری نشان‌ می‌دهد که برای ساخت آن از دقت بسیار بالایی استفاده شده است. میزهای با کیفیت محکم بوده و سال‌ها در برابر استفاده‌های روزانه‌ی دوام می‌آورند. فراموش نکنید که ریختن مایعات، استفاده از رایانه‌های سنگین، کتاب یا هر وسیله‌ی سنگین دیگری نباید به میز شما آسیب وارد کند. بنابراین زمان خرید به دنبال میزهایی باشید که برای ماندگاری و دوام آوردن طراحی شده‌اند. اگر ظاهر مدرن یک میز شیشه‌ای را دوست دارید، مطمئن شوید که پایه‌های فلزی محکمی دارد تا طول عمر میز را افزایش داده و آن را به خوبی نگه دارد.

دوام و کیفیت میز اداری تنها برای استفاده‌های روزانه‌ی شما مناسب نیست، بلکه در صرفه‌جویی هزینه‌ها نیز نقش دارد. در فروشگاه ایرانیان چوب طیف وسیعی از میزهای اداری وجود دارد که شما می‌توانید با توجه به نیاز خود مدل مناسب را انتخاب کنید.

5 ویژگی مهم که در خرید میز اداری باید به آن توجه کنید

راحتی میز اداری

شما یا کارمندان در طول روز ساعت‌های بسیاری را پشت میز مشغول فعالیت هستید. بنابراین ارگونومیک بودن و طراحی میز اداری مهم است. هنگام خرید، میزی انتخاب کنید که در استفاده از آن راحت باشید. هرچند برخی از میزها دارای طرح‌های بسیار شکیل هستند و توجهات را به خود جلب می‌کنند، اما مهم‌تر از ظاهر دسترسی شما به میز و وسایلی است که روی آن قرار می‌دهید. در واقع دسترسی باید به گونه‌ای باشد که از هرگونه آسیب به کمر، باسن، ستون فقرات، گردن و... جلوگیری کند. بهترین شکل برای یک میز اداری استاندارد مستطیل است که فضای کافی برای وسایل و همچنین قرار دادن پاها در پشت آن دارد. انواع میزهای مستطیل، مربع یا هر شکل دیگر را نیز در ایرانیان چوب می‌توانید در اختیار داشته باشید.

البته پیشنهاد می‌کنم میزی انتخاب کنید که دارای کشو یا قفسه‌ باشد تا لوازم ضروری خود که به صورت روزانه به آن‌ها نیاز دارید و ممکن است روی میز را شلوغ کنند در این کشو یا قفسه‌ها قرار دهید. با این کار میز شما همیشه مرتب بوده و دسترسی آسانی به لوازم خود دارید. نظم در تمرکز، بهره‌وری و همچنین اعصاب شما نقش مهمی دارد و بهتر است آن را جدی بگیرید.

جنس میز

جنس میز، با کیفیت و همچنین قیمت آن رابطه‌ای مستقیم دارد. البته هر جنسی برای هر کاربردی مناسب نخواهد بود و شما باید بر اساس شرایط کاری و انتظاری که یک میز اداری دارید، جنس آن را انتخاب کنید. با این حال بهتر است جنسی را انتخاب کنید که با دیگر مبلمان اداری شما نیز هماهنگی داشته باشد. انواع جنس‌های چوب، ام دی اف، شیشه، فلز و... برای میزهای اداری ساخته می‌شود که هرکدام ویژگی‌ها و مزایای خاص خود را دارند. می‌توانید با مقایسه‌ی جنس میزها، به نتیجه‌گیری بهتر و کامل‌تری برسید.

ظاهر حرفه‌ای

برخلاف میزهای تحریر خانگی که می‌توانند ظاهری ساده و معمولی‌تر داشته باشند، یک میز اداری باید ظاهری حرفه‌ای و چشمگیر داشته باشد. این بدان معنی نیست که هرچه میز اداری پر زرق و برق‌تر و بزرگتر باشد، بهتر است. یک میز مناسب باید اجرایی ساده را با سبکی شگفت‌انگیز ترکیب کرده و در اختیار کاربران قرار دهد. شاید ندانید که ظاهر مبلمان اداری و شرکت در میزان بهره‌وری کارمندان تاثیر گذار است و به صورت چشمگیری آن را افزایش می‌دهد.

درک درست از نیاز و فضای خود

هر دفتر و هر کارمندی با توجه به نوع کسب و کار، نیازهای متفاوتی دارد. برخی مشاغل به فضایی برای پخش کاغذها، پرونده‌ها و سایر تجهیزات نیاز دارند، در صورتی که برای برخی مشاغل یک فضای محدودی برای رایانه کافی است. گاهی میز برای استفاده‌ی یک نفر بوده و گاهی ممکن است برای پذیرایی از میهمانان و همچنین برگزاری جلسات نیز مورد استفاده قرار گیرد. قبل از خرید حتما این موارد را مورد بررسی قرار داده و نیاز خود را بشناسید تا بتوانید بهترین خرید را از ایرانیان چوب داشته باشید. اگر فضای محدودی در شرکت دارید، باید میزهایی که کوچک‌تر هستند را انتخاب کنید.

5 ویژگی مهم که در خرید میز اداری باید به آن توجه کنید

بررسی قیمت میز اداری در ایرانیان چوب

فراموش نکنید که یک میز اداری به صندلی نیز نیاز دارد، لذا هنگام انتخاب میز به قیمت صندلی اداری نیز دقت داشته تا دچار کسری بودجه نشوید. هرچند که فروشگاه ایرانیان چوب تمامی مبلمان اداری را با قیمتی واقعی به دست مشتریان می‌رساند که موجب شده تا خریداران بتوانند لوازم مورد نیاز خود به یکدیگر تهیه کنند. علاوه بر اینکه تنوع محصولات در این فروشگاه بسیار بالا است، برخی از محصولات نیز به صورت مجموعه‌ی ست به فروش می‌رسند و در این صورت تجهیزات اتاق شما می‌توانند بهترین ترکیب را داشته باشند.

اگر قصد خرید یک میز اداری دارید، باید با آگاهی این کار انجام دهید تا در آینده دچار مشکل نشده و بتوانید سال‌ها از این میز استفاده کنید.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها