رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 562590

انتقاد تند یک نماینده از دولت دوازدهم/ دولت مراقب فرصت طلبان باشد

ساعت24- نماینده مردم درگز در مجلس یازدهم گفت: مذاکره هیچ آورده‌ای جز اتلاف وقت ندارد. مگر اینکه آمریکا همه تحریم‌ها را رفع کند و ایران با راستی آزمایی از لغو تحریم‌ها اطمینان حاصل کنند.

html>

حسن رزمیان در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود با بیان اینکه دولت سیزدهم در حال جبران کم‌کاری دولت قبلی است، گفت: سرکشی دولت رئیسی به نقاط محروم موجب دلگرمی مردم شده است. اقدامات دولت جدید تا به اینجای کار قطار اقتصاد و سیاست از ریل خارج شده را به مسیر اصلی برگرداننده است.

این عضو مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی از سرعت بخشیدن به واکسیناسیون تشکر کرد و گفت: همین کار را دولت قبلی می‌توانست انجام دهد اما کاهلی و نداشتن همت باعث مشکلات عدیده شد. از مردم انتظار داریم که با عدم رفت و آمد غیرضرور و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی باعث کاهش و حتی توقف تلفات انسانی باشیم. اعلام تعداد فوتی‌های روزانه یک عدد و رقم نیست بلکه هر کدام فقدان یک پدر، مادر، برادر، خواهر یا فرزند است و فردا شاید همین ماجرا در مورد خانواده من و شما باشد.

وی ضمن از تشکر کادر درمانی کشور در خصوص سیاستمداران گفت: همت و تلاش دولتمردان باید جایگزین رفتاری شود که مردم را از پشت شیشه‌های دودی خودرو رصد می‌کردند و آنقدر خانه‌نشین و دورکار بودند که زخم بستر گرفته بودند. درخواست ما از دولت جدید این است که مراقب جریان تحریف و فرصت طلبان باشد و با درایت نیت شوم آنها را نقش برآب کند.

نماینده مردم درگز افزود: اعاده اموال نامشروع، محاکمه خائنان به ملت، سوء استفاده‌کنندگان موقعیت‌های اجتماعی و آقازادگانی که باعث مشکلات مردم شدند، خواست عمومی ملت شریف است. اشتغال جوانان و تأمین معیشت قشرهای آسیب پذیر و تثبیت قیمت‌ها و مبارزه با گران فروشی درخواست اولیه مردم است.

رزمیان در پایان ضمن اشاره به مشکلات دامی و نهاده‌های کشاورزی در حوزه انتخابیه‌اش مورد مسائل هسته‌ای گفت: باید مجددا اعلام کنم که مذاکره هیچ آورده‌ای جز اتلاف وقت ندارد؛ مگر اینکه آمریکا همه تحریم‌ها را رفع کند و ایران با راستی آزمایی از لغو تحریم‌ها اطمینان حاصل کنند. درباره شکست ذلت بار و خروج آمریکا از افغانستان باید بگویم که این این سرنوشت افرادی است که قدرت طلب و جاه طلب است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها