رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 562740

خبرهای مهم از جلسات شورای ائتلاف نیروهای انقلاب

ساعت۲۴-سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: این شورا برخلاف جریان‌های موسمی در ایام انتخابات مقطعی عمل نمی‌کند و جلسات آن آغاز شد.

html>

امیرابراهیم رسولی سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با اعلام خبر از سرگیری جلسات شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، اظهار کرد: جلسه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب عصر روز گذشته (۲۴ شهریور ماه) با حضور اکثریت اعضا به ریاست غلامعلی حدادعادل و دبیری پرویز سروری برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه تحلیلی از آخرین وضعیت کشور ارائه و اعضا به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند. همچنین از زحمات همه افرادی که در پیروزی لیست شورای ائتلاف در انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران تلاش کردند، تقدیر و قدردانی صورت گرفت.

سخنگوی شورای ائتلاف تصریح کرد: اگرچه ائتلاف در میان لیست‌ها و جریان‌ها پیروز انتخابات شد، اما آسیب‌شناسی ایام انتخابات، روش‌ها و فرآیندها مورد بحث قرار گرفت تا با ترمیم و برطرف کردن برخی مشکلات و نارسایی‌ها، ائتلاف مقتدرتر به کار خود ادامه دهد.

رسولی تأکید کرد: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، برخلاف جریان‌های موسمی در ایام انتخابات مقطعی عمل نمی‌کند، بر همین اساس جلسات آن منظم و با دستور محتوایی مؤثر درباره مسائل کشور و نگاه به آینده به کار خود ادامه خواهد داد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها