رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 563056

ابهام در اعترافات ۳ عامل قتل تاجر ثروتمند تهرانی! + جزییات

ساعت24-با نقض رای دادگاه از سوی دیوانعالی کشور، سه رفیق متهم به قتل تاجر سنگ‌های عتیقه، بار دیگر پای میز محاکمه می‌روند.

html>

۱۳ شهریور ۹۲ مرد جوانی به نام محمدرضا در یکی از محله‌های منطقه محلاتی تهران، در حالی که دست و پا و دهانش بسته بود؛ خودش را به منزل همسایگان رساند و کمک خواست.

بعد به همسایه‌ها گفت: «در خانه دوستم به نام احمد ۶۲ ساله، مهمان بودم که شب قبل دو نفر دیگر از دوستانمان به نام‌ها فرهاد و مجید هم مهمان احمد بودند. آن‌ها به من و احمد آبمیوه خوراندند و بعد از مصرف آبمیوه بیهوش شدم. صبح که از خواب بیدار شدم متوجه شدم دست و پای من را بسته اند. بعد احمد را دیدم که او را خفه کرده بودند و در گاو صندوق هم شکسته شده بود.»

ساعتی بعد ماموران کلانتری ۱۱۳ بازار برای رسیدگی به موضوع در محل حاضر شدند و ضمن ثبت اظهارات محمدرضا، اقدامات پلیسی و قضایی برای یافتن ردی از متهمان آغاز شد.

رد پای سه دوست در قتل تاجر سنگ‌های قدیمی

فرهاد و مجید بلافاصله شناسایی و دستگیر شدند. اما آن‌ها در اعترافات خود گفتند که نقشه قتل را محمدرضا کشیده بود. یکی از آن‌ها در توضیح انگیزه قتل گفت: «محمدرضا مدتی قبل با احمد دوست شده بود. او ما را وسوسه کرد و گفت احمد سکه‌های عتیقه ۵۰۰ میلیونی دارد و جواهرات و طلاهای عتیقه دارد. بعد با هم نقشه قتل را کشیدیم تا اموال احمد را سرقت کنیم.»

با مطرح شدن چنین ادعایی از سوی دو متهم پرونده، محمدرضا تحت بازجویی قرار گرفت و بازداشت شد. اما او در هیچ یکی از مراحل رسیدگی به پرونده اتهام خود را نپذیرفت.

متهمان در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه رفتند و محمدرضا حکم برائت گرفت. اما حکم صادر شده توسط دیوانعالی کشور نقض شد و به این ترتیب متهمان بار دیگر در شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه خواهند شد.

منبع: رکنا

انتهای پیام/

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها