رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 563232

بهترین روش دانلود بازی از اپ استور برای گوشیهای ios و آیفون چیست ؟

رپورتاژتبلیغی/با توجه به تحریم‌های چند ساله اخیر، از سوی شرکت‌های نرم افزاری به خصوص شرکت Apple، دانلود بازی آیفون و سایر اپلیکیشن‌های ios نسبت به گذشته، سخت‌تر شده است. از سوی دیگر با افزایش قیمت ارز دانلود بازی‌ پولی آیفون به صورت مستقیم و خرید آن، یکی دیگر از مشکلات گیمرها است.

image-20210921123313-1.jpeg
html>

با این وجود بسیاری از کاربران نمی‌توانند بازی‌های آیفون را نصب کنند و با شرایط سختی برای دانلود بازی‌ های مورد علاقه خود برای آیفون و ios، روبرو هستند. به همین دلیل راهکارهایی همواره برای این مشکل ارائه شده است. اما امروز به بررسی یکی از بهترین روش‌ها برای دانلود بازی آیفون می پردازیم.

دانلود بازی‌های پولی آیفون

امروزه بازی‌های محبوب زیادی برای آیفون وجود دارد که رایگان هستند. بازی‌هایی مانند Path to Mnemosyne، Totally Reliable Delivery Service، Dirt Bike Unchained، Forza Street و بسیاری بازی دیگر . اما نکته اینجاست که دانلود بازی پولی آیفون به صورت رایگان یکی از مواردی ست که به شدت مورد علاقه کاربران آیفون و ios است، اما از واقعا چطور می‌توان این کار را انجام داد؟

شما با استفاده از آی‌اپس، می‌توانید به بهترین برنامه‌ها و بازی‌های پولی آیفون، بدون نیاز به پرداخت هزینه اضافه، دسترسی داشته باشید و آن‌ها را دانلود کنید. در آی‌اپس دیگر برای دانلود بازی‌های موردعلاقه خود نیازی به پرداخت هزینه‌های دلاری ندارید و می‌توانید این بازی‌ها و برنامه‌های iOS را کاملا رایگان روی گوشی خود داشته باشید. برای دانلود بازی آیفون، می‌توانید اینجا کلیک کنید.

معرفی چند مورد از بهترین ها برای دانلود بازی آیفون

در این بخش قصد داریم تا 2 مورد از بازی‌های جذاب برای ios را در سبک فکری و معمایی، که تجربه بسیار دلنشینی برای شما رقم خواهد زد را معرفی کنیم.

بهترین روش دانلود بازی‌ از اپ استور برای گوشی‌های ios و آیفون چیست ؟

این بازی یک شاهکار دیگر از سری بازی‌های استدیو بازی سازی rusty lack ، است. با دانلود این بازی آیفون، یک گیم جذاب را در سبک بازی های کلیک و معمایی تجربه خواهید کرد. در Samsara Room، شما در محیطی با اشیائی مثل گلدان، آینه، تلفن و سایر وسایل که در اتاق خانه یافت می‌شوند، قرار دارید.

شما با استفاده از این ابزار باید راهی پیدا کنید تا بتوانید از این خانه فرار کنید. فرار از این اتاق با حل معماها و پازل‌های طراحی شده در این بازی شکل می‌گیرد. اگر شما بازی‌های دیگر کمپانی بازی سازی Rusty lack را تجربه کرده باشید، آن موقع قطعا از طرفداران این بازی نیز خواهید بود.

این بازی از جهت هایی دارای موارد مشابه با بازی The White Door است. قطعا با دانلود این بازی آیفون و تجربه آن متوجه خواهید شد که این گیم ios قطعا یکی از بهترین‌ها در سبک بازی‌های فکری و معمایی است.

بازی The White Door برای ios

یکی دیگر از بازی‌های جذاب Rusty lake، The White Door است که در آن در نقش فردی قرار می گیرید که در یک حادثه حافظه خود را از دست داده است. این فرد پس از به هوش آمدن در این بازی خود را در یک اتاق می‌بیند.

بهترین روش دانلود بازی‌ از اپ استور برای گوشی‌های ios و آیفون چیست ؟

در این بازی پرستاری وارد اتاق شما خواهد شد و شما با او گفت و گو خواهید کرد. شما بر اساس برنامه روزانه مشخص شده وظیفه دارید معماهای مربوطه را حل کرده و زمانی که پرستار وارد اتاق می‌شود به سوالاتی که از شما می‌پرسد پاسخ دهید.

شما برای پاسخ دادن به سوالات پرستار باید اتاق را بگردید تا با پیدا کردن نکات و حل کردن معماها به سوالات او پاسخ دهید.

جمع بندی

ما در این بخش راه حل‌ مربوط به مشکل دانلود بازی آیفون را بررسی کردیم و از سمتی دیگر 3 بازی از جذاب‌ترین بازی‌های ios در سبک فکری و معمایی را معرفی کردیم. به شما پیشنهاد می کنیم که اگر از طرفداران بازی معمایی و فکری هستید حتما این بازی‌ها را نصب کنید و تجربه آن‌ها را از دست ندهید.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها