رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 563241

هشدار هواشناسی نسبت به وقوع رگبار و رعد و برق در سه استان

ساعت24-سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار و رعد و برق در سه استان در اواخر هفته جاری هشدار داد.

html>

سازمان هواشناسی با صدور هشدار زردرنگ آورده است: از بعدازظهر فردا (۳۱ شهریورماه) تا اواخر وقت پنج‌شنبه (اول مهرماه) وقوع رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقتی و گاهی خیزش گرد و خاک در دامنه و ارتفاعات هرمزگان، جنوب کرمان و نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان پیش‌بینی می‌شود.

در این شرایط جوی احتمال جاری شدن روان‌آب در مسیل‌ها، وزش تند باد موقت، احتمال بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌های فصلی، آبگرفتگی موقت و محدود و احتمال برخورد صاعقه در ارتفاعات وجود دارد و احتیاط در جابجایی عشایر به‌ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب، احتیاط درتردد از حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها و احتیاط در چرای دام در مسیل‌ها و مناطق مرتفع توصیه می‌شود.

به گزارش ایسنا هشدار زرد رنگ به معنای این است که پدیده‌ای جوی رخ خواهد داد که ممکن است در سفرها و انجام کارهای روزمره اختلالاتی را ایجاد کند. این هشدار برای آگاهی مردم صادر می‌شود تا بتوانند آمادگی لازم را برای مواجهه با پدیده‌ای جوی داشته باشند که از حالت معمول کمی شدت بیشتری دارد. از سوی دیگر مسئولان نیز در جریان این هشدارها قرار می‌گیرند تا اگر لازم باشد تمهیداتی را بیندیشند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها