رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 563756

31 شهریور شلوغ‌ترین روز ترافیکی امسال بود

ساعت24-هرساله همزمان با شروع پاییز و بازگشایی مدارس، ترافیک پایتخت نسبت به روزهای عادی افزایش می‌یابد. اما امسال باتوجه به شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های تحصیل حضوری دانش آموزان و دانشجویان، وضعیت ترافیک متفاوت‌تر از قبل شیوع کرونا است.

html>

ترافیک صبحگاهی روز شنبه -۳ مهر ۱۴۰۰- در مقایسه با روز چهارشنبه گذشته با کاهش در تمام محدوده‌ها مواجه بوده است با این توضیح که ترافیک روز چهارشنبه -۳۱ شهریور- شلوغ ترین روز سال ۱۴۰۰ بوده است. بیشترین ازدحام امسال در کل محدوده شهر از ساعت ۶ صبح تا ۱۱ (۳۱ شهریور) برابر با ۲۶۵ کیلومتر و کمترین ازدحام در کل محدوده شهر (۱۵ خرداد) برابر با ۱۶ کیلومتر است.

طبق آمار مرکز کنترل ترافیک شهر تهران؛ ترافیک صبح گاهی در مقایسه با شنبه هفته گذشته افرایش را نشان می‌دهد و تغییرات بسیار معنا دار است.

همچنین ترافیک در مقایسه با شروع سال تحصیلی در سال گذشته بسیار متفاوت بوده است و با توجه به شرایط کرونایی سال گذشته و عدم بازگشایی مدارس قابل بررسی نیست. درضمن ازدحام امروز را نمی توان مرتبط با بازگشایی مدارس و دانشگاه دانست چون روند تغییرات افزایش ترافیک از ابتدای شهریور شروع به تغییر کرده است.

بر اساس گزارش سایت شهر، همچنین از ساعت ۶ تا ۱۱ صبح امروز، ۲۴ مورد تصادف و ۳۲ مورد خرابی خودرو در معابر گزارش شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها