رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 563881

وزیر کشور: از آمریکا هراسی نداریم/ دشمنان را ‌به تسلیم‌شدن وادار میکنیم/ در آستانه یک خیز بزرگ ‌هستیم‌

ساعت24-وزیر کشور گفت: در روزگاری هستیم که نه از تحریم می‌ترسیم و نه از آمریکا و در مقابل هیچ‌کدام نه‌تنها تسلیم نمی‌شویم بلکه آنها را به تسلیم‌شدن وادار می‌کنیم.

html>

احمد وحیدی صبح امروز در جلسه شورای اداری استان بوشهر با بیان اینکه "‌مرحله‌ای جدید ‌از انقلاب را در قامت گام دوم شاهد هستیم"، اظهار داشت:‌ خون‌های زیادی تقدیم شده است تا امروز انقلاب با قدرت و صلابت در جهان نامش مطرح شود و قدرتی است که ستمگران را به زیر کشیده است.

وی افزود: زمان زیادی از کلام رهبری مبنی بر خروج آمریکا از منطقه نگذشته است که شاهد خروج خفت‌بار آنها از افغانستان و ذلت‌بار در عراق هستیم.

وحیدی با تصریح به اینکه مسیر انقلاب ‌"روشن، قوی و پرعزت" است چرا که ادامه انقلاب سالار شهیدان است و پنجه در پنجه ‌ابرقدرت‌ها انداخته و آنها را بارها تهدید کرده است، اضافه کرد: ‌تاریخ پرافتخار بوشهر نشان می‌دهد رئیسعلی دلواری‌های جدید فراوان داریم و در روزگاری هستیم که نه از تحریم می‌ترسیم و نه از آمریکا و در مقابل هیچ‌کدام نه‌تنها تسلیم نمی‌شویم بلکه آنها را به تسلیم شدن وادار می‌کنیم.

وی افزود: بوشهر که نماد ایستادگی وحدت، اتحاد و بزرگی است می‌تواند شاهد بسیاری از اتفاقات خوب باشد و شاید در آینده باید دروازه اقتصاد دریایی ایران باشد.

‌وحیدی با اعلام اینکه اقتصاد دریامحور از جمله ظرفیت‌های استان بوشهر است، گفت: در سال‌های آینده باید 10 تا 20 درصد اقتصاد ملی دریاپایه باشد.

وزیر کشور ‌خاطرنشان کرد: اکنون که به‌لطف خدا و تاب‌آوری ملت سخت‌ترین تحریم‌ها را پشت‌سر گذاشته‌ایم در آستانه یک خیز بزرگ در گام دوم انقلاب هستیم.

وی با تقدیر از زحمات گراوند استاندار سابق بوشهر گفت: امروز فردی را برای استانداری استان بوشهر انتخاب کردیم که دریادلی از نسل قاسم سلیمانی‌ها است و با تمام وجود بیش از 42 سال به‌دنبال شهادت در میادین مختلف دویده است.

وزیر کشور با گرامیداشت اربعین حسینی و با اشاره به اینکه اکنون در کربلا حماسه مسلمانان آغاز شده است اظهار داشت: نام امام حسین علیه‌السلام عالم‌گیر می‌شود و تمام جهان حسین (ع) را خواهند شناخت که نوید ظهور امام زمان (عج) می‌دهد.

وحیدی با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک انقلاب عادی نیست افزود: این انقلاب ادامه دهنده نهضت عاشورا حسینی است و نجات دهنده جامعه بشریت از ظلم و زور است.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی در اوج اقتدار و صلابت قرار دارد بیان کرد: با این اقتدار و به برکت انقلاب اسلامی آمریکا و دیگر کشورهای ظالم و زورگو به زانو درآمده‌اند.

وزیر کشور با بیان اینکه از آمریکا هیچ هراس نداریم خاطر نشان کرد: ایران اسلامی روز به روز مقتدرتر و توانمندتر می‌شود و نه تنها تسلیم هیچ کشوری از جمله آمریکا نمی‌شود بلکه کشورهای ظالم و متجاوز به زانو در می‌آوریم.

وحیدی با بیان اینکه راه نجات ما از مسیر تمسک به ائمه طهارت علیه‌السلام می‌گذرد خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی در پرتو الهی و ائمه طهارت علیه‌السلام به رهبری امام خمینی(ره) شکل گرفت و اینکه با رهبری مقام معظم رهبری در جهان دارای صلابت و اقتدار است.

وی استان بوشهر را استانی با ظرفیت و توانمند دانست و بیان کرد: بوشهر دارای ظرفیت عظیمی در بخش‌های مختلف است که در گام دوم انقلاب تحول بزرگی در کشور و استان بوشهر ایجاد می‌شود و اکنون آماده خیز بزرگ در گام دوم انقلاب هستیم.

وزیر کشور با بیان اینکه سخت‌ترین و بدترین تحریم‌ها با پایداری ملت ایران پشت‌سر گذاشته شده است گفت: همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی بیان کردند تحریم‌ها خنثی می‌شود و اکنون نفس آخر تحریم‌ها است و این نشان از عزتمند و اقتدار ایران اسلامی است.

وی با اشاره به رو به افول بودن آمریکا در منطقه افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی بیان کردند که آمریکا باید از منطقه خارج شود و اکنون مشاهده می‌شود چگونه خفت‌بار از افغانستان خارج شد و در عراق خفت‌بار اسیر دست مردم بزرگ عراق و مورد نفرت مردم کشورهای منطقه قرار گرفته است.

وحیدی استان بوشهر را نماد ایستادگی وحدت، اتحاد و بزرگی دانست و افزود: استفاده از جوانان انقلابی و گام‌دومی‌ها در اولویت برنامه‌ها قرار دارد که این مهم از برنامه‌های استاندار جدید بوشهر است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها