رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 564706

شخصیت شناسی جالب با طعم آدامس!

ساعت24-شما می‌توانید با پیدا کردن طعم آدامسی که طرف مقابل تان مصرف می‌کند، شخصیت او را بهتر بشناسید.

html>

همیشه هم قرار نیست با دوستان و آدم‌های توی زندگی تان بچرخید و وقت بگذرانید تا آن‌ها را بشناسید. بعضی وقت‌ها راه‌هایی هست که می‌توان با آن‌ها میانبر زد و کسی را که برایتان اهمیت دارد، بهتر شناخت. نه، اشتباه نکنید، منظورمان کتاب «دوستان صمیمی ات را قورت بده...» یا گرفتن فال تاروت و قهوه نیست.

شما می‌توانید با پیدا کردن طعم آدامسی که طرف مقابل تان مصرف می‌کند، شخصیت او را بهتر بشناسید.

آدامس‌های موزی:
شخصیت افرادی که آدامس‌های موزی را ترجیح می‌دهند معمولا با نوآوری و خلاقیت همراه است بنابراین همواره سرشار از ایده‌های خلاق و مثبت و سازنده اند. آن‌ها به دنبال شکار مجوزهای جدید برای ارائه‌ی برنامه‌های جدید در حوزه‌های مختلف کاری و زندگی خود هستند.

آدامس‌های دارچینی:
افرادی که عاشق آدامس‌های دارچینی و یا حتی خمیردندان‌های با طعم دارچین هستند افرادی احساساتی و رمانتیک بوده و همیشه احساس نزدیکی بیشتری با افراد به ویژه همسرشان دارند آن‌ها شادی و نشاط و دوست داشتن را به دیگران منتقل کرده.

آدامس‌های سفید کننده‌ی دندان:
جویدن آدامس‌های با طعم تند که در واقع خاصیت سفید کننندگی دندان‌ها را نیز دارد به انسان آرامش عجیبی می‌بخشند و در حقیقت نوعی آرامبخش قوی هستند اگر شما عاشق چنین طعم‌هایی هستید مطمئنا عاشق یک استراحت کوتاه مدت در زندگی سراسر جنب و جوش خود هستید اعلام تنفس در طول روز شما را شاد و سرحال می‌سازد.

آدامس نعنایی:
آدامس‌های نعنایی خنک کننده است شما با خوردن این آدامس احساس می‌کنید سرشار از انرژی شده و می‌توانید کار خود را در مدت زمان کمتری انجام دهید بالاترین هدفتان در زندگی جلو راندن خانواده با انجام به موقع کارها و روحیه بخشیدن به آن‌ها در مواقع ضروری است شما احساس برتری و اعتماد به نفس عجیبی دارید.

آدامس‌های توت فرنگی:
افرادی سختکوش هستند که همیشه آماده کشف چیزهای جدیدند امتحان کردن چیزهای جدید می‌تواند روحیه‌ی شما را شادتر کند و انرژی بیشتری برای ادامه کارتان به شما بدهد.

آدامس‌های پرتقالی:
افرادی به شدت اجتماعی و عاشق طبیعت هستند شخصیت شاد و اجتماعی آن‌ها باعث می‌شود مردم فکر کنند سالهاست آن‌ها را می‌شناسند در خانه‌ی شما همیشه به روی دیگران باز است و دوستان روی سخنان و کمک‌های فکری شما حساب می‌کنند.

منبع:ناز وب

انتهای پیام/

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها