رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 564904

مشاور عالی رهبر انقلاب: گروهک‌های ضدانقلاب را در بیرون مرزها هدف قرار میدهیم

ساعت24-سرلشکر صفوی گفت: به اقلیم کردستان عراق اعلام کرده‌ایم که هیچ ضد انقلاب مسلحی که بخواهد ناامن‌کننده مرزهای ایران باشد، نباید در مناطق تحت تسلط آن‌ها باشد.

html>

سردار سرلشکر پاسدار سید یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در گفت‌وگویی درباره عملیات نیروی زمینی سپاه علیه مواضع ضد انقلاب مستقر در اقلیم شمال عراق، اظهار کرد: بارها اعلام کردیم که اقلیم کردستان نباید محلی برای تجمع ضد انقلاب ایران باشد؛ حتی قبل از یورش نیروی زمینی سپاه علیه مراکز تجمعی این گروهک‌ها در اقلیم کردستان عراق، رسماً اعلام شد که نباید این مناطق، محلی برای حضور نیروهای مخالف جمهوری اسلامی ایران باشد.

وی افزود: هشدار می‌دهیم که گروهک‌های ضدانقلاب در هر کجا که پیرامون مرزهای کشورمان باشند و دولت‌های آن منطقه به این گروهک‌ها پناه بدهند و امکانات و سلاح در اختیار آن‌ها قرار دهند، ما با گروهک‌های ضدانقلاب در آن مناطق برخورد خواهیم کرد؛ در همین رابطه به اقلیم کردستان عراق هم می‌گوییم که هیچ ضد انقلاب مسلحی که بخواهد ناامن‌کننده مرزهای ایران باشد، نباید در مناطق تحت تسلط آن‌ها وجود داشته باشد.

سردار صفوی ادامه داد: هرچند که عناصر ضدانقلاب مزاحمت‌هایی را در مناطق مرزی کشورمان به وجود می‌آورند، اما در مقابل قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران عددی محسوب نمی‌شوند و ملت و نیروهای مسلح کشورمان به قدری قوی شده‌اند که حتی دشمنان بزرگ این ملت، مثل آمریکایی‌ها به اقتدار نظامی ما پی برده‌اند.

مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در پایان عنوان کرد: به عناصر ضدانقلاب توصیه می‌کنیم که از رأفت جمهوری اسلامی ایران استفاده کنند، به دامان ملت بزرگ کشورمان بازگردند و دست از نوکری آمریکایی‌ها و برخی کشورهای منطقه که به آن‌ها پول می‌دهند، بردارند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها